Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • !Overdose!

    őstag

    válasz DeathAdder #31919 üzenetére

    Nekem a jelenlegi az első Hondám, ami nem eszi az olajat, pedig volt már pár. :K

    Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz DeathAdder #31919 üzenetére

    Az első bekezdésre nem tudok mit írni, mert azt 100%-ra nem tudom pontosan, hogy a 2008 előtti modelleknél hajszálra ugyanezt a motort gyártották-e. A nagyon kisszámú statisztikám szerint nem feltétlenül, ugyanis. Az előző munkahelyemen van egy ugyanolyan 1.8 ES sedan, mint a miénk, és az is 2006-os gyártás. Viszont elég sok dologban különbözik, ami csak akkor észrevehető, ha hosszabb időn át vezeti őket az ember. Nem térnék ki mindre, de 2008 év elején váltottak át. Kb., nagyjából beülve felismerhető, mert a "ráncfelvarrottakban" nem világít a vészvillogó gombja, és már gyárilag VSA van mindben(kikapcsoló gombbal).
    Hogy a motorban változtattak-e valamin, nem tudom. Ez lehet egy indok a különbségre.
    Az UFO-sedan különbség elvileg a motort nem érinti, csak a gyártási év(széria)

    A legelső évben a gyári 0W20 volt benne. A második évben Mobil1 0W30 ment bele, utána 2 éven át Castrol Edge Sport(később FST) 0W40, most pedig már 2. éve Mobil1 0W40.

    A kéntartalom leginkább akkor érdekes, ha elsavasodik a cucc...üzemanyagnál meg a kéndioxid miatt.

    Én az olaj színéből nem vonnék le következtetést, de azt se mondom, hogy az a jó, ha gyári színű leeresztve, meg azt se, ha sötét. Májusban esküszöm fogok egy fehér poharat, és mintát veszek a leengedett olajból is, meg a gyári flakonból kiöntöttből is, és lefotózom napfényben fehéregyensúlyra ügyelve. Aztán majd elemezgetheti mindenki :)
    Amúgy amit beleöntök is sötétebb sárga, tehát ezek szerint én onnan indulok, ameddig neked sötétedik.
    A korom megjelenése nálam a kipufogóban biztos, hogy az olajban is sötétedést okoz. Gyanítom neked a kipufogóban sincs semmi korom.
    És végezetül. Ha most kimérnénk a teljesítményét, meg a fogyasztását az említett 2007-es ufónak, meg az enyémnek, és nem lenne különbség, és az enyém mégis fogyaszt, amaz meg nem, akkor mi lenne a konzekvencia? :)

    Aláírás (nem kötelező megadni)

  • demars

    addikt

    válasz DeathAdder #31919 üzenetére

    Úgy gondolom az a jó, ha az olaj megköti a keletkezett piszkot, kormot, különböző égéskor belekerülő kicsapódott szennyeződéseket.Az a lényeg, hogy az olajban maradjon... leüllepszik az aljára a sűrűbb rész (olaj sár), a lebegő rész színezi el az olajat. Ezt látjuk leeresztéskor. Bár ez csak az én gondolat menetem.

    Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

Új hozzászólás Aktív témák