- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz DeathAdder #31919 üzenetére
Az első bekezdésre nem tudok mit írni, mert azt 100%-ra nem tudom pontosan, hogy a 2008 előtti modelleknél hajszálra ugyanezt a motort gyártották-e. A nagyon kisszámú statisztikám szerint nem feltétlenül, ugyanis. Az előző munkahelyemen van egy ugyanolyan 1.8 ES sedan, mint a miénk, és az is 2006-os gyártás. Viszont elég sok dologban különbözik, ami csak akkor észrevehető, ha hosszabb időn át vezeti őket az ember. Nem térnék ki mindre, de 2008 év elején váltottak át. Kb., nagyjából beülve felismerhető, mert a "ráncfelvarrottakban" nem világít a vészvillogó gombja, és már gyárilag VSA van mindben(kikapcsoló gombbal).
Hogy a motorban változtattak-e valamin, nem tudom. Ez lehet egy indok a különbségre.
Az UFO-sedan különbség elvileg a motort nem érinti, csak a gyártási év(széria)A legelső évben a gyári 0W20 volt benne. A második évben Mobil1 0W30 ment bele, utána 2 éven át Castrol Edge Sport(később FST) 0W40, most pedig már 2. éve Mobil1 0W40.
A kéntartalom leginkább akkor érdekes, ha elsavasodik a cucc...üzemanyagnál meg a kéndioxid miatt.
Én az olaj színéből nem vonnék le következtetést, de azt se mondom, hogy az a jó, ha gyári színű leeresztve, meg azt se, ha sötét. Májusban esküszöm fogok egy fehér poharat, és mintát veszek a leengedett olajból is, meg a gyári flakonból kiöntöttből is, és lefotózom napfényben fehéregyensúlyra ügyelve. Aztán majd elemezgetheti mindenki
Amúgy amit beleöntök is sötétebb sárga, tehát ezek szerint én onnan indulok, ameddig neked sötétedik.
A korom megjelenése nálam a kipufogóban biztos, hogy az olajban is sötétedést okoz. Gyanítom neked a kipufogóban sincs semmi korom.
És végezetül. Ha most kimérnénk a teljesítményét, meg a fogyasztását az említett 2007-es ufónak, meg az enyémnek, és nem lenne különbség, és az enyém mégis fogyaszt, amaz meg nem, akkor mi lenne a konzekvencia?Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- LEGO klub
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...