- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
Hirdetés
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
Kitaposom a belét. Rövid az élet, igyekezni kell
Nem, egyébként szerintem nagyjából ez az alsó korlátja ennek az autónak, legalábbis hosszabb távon (5000+ km) alacsonyabb átlagot szerintem már csak kompromisszumokkal lehet elérni. Ezt egyébként 50-nél 50-58, 90-nél 90-100 és 130-nál 110-125 km/h-s átlagokkal lehet hozni, (időnként belefutva 140-150-be pár perc erejéig) vagyis a korábbiakhoz hozzátéve, a pályatempónál eszik a legrosszabbul, kb. 120-ig mondható ideálisnak, nem hiszem hogy véletlen a japánoknál is a 120-as korlát. Afölött már iszákossá válik. Nyilván, hiszen emlékeim szerint fordulatban kb. ott van az i-VTEC határa (3500), afölött már mindig teljesítményoptimalizált módban megy, tehát nem megy a csökkentett szelepnyitás. Rengeteg múlik a vezetési stíluson is egyébként, gyorsítások módján, motorfék használatán, nem véletlen az sem, hogy az F1-ben is az egyik leghatékonyabb fogyasztáscsökkentő módszer a vitorlázás. Persze az átlagautós érteni sem érti a kifejezést, nemhogy használná, meg minek is használná. Nyomja és tankol. A miértekre meg ugye keresse a válaszokat akinek van rá ideje meg energiája.
(Ja, legyen mondjuk 5,9 a valós, csaljon fél litert a BC.)Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Milyen széket vegyek?
- Politika
- Mobilinternet külföldön
- Okos Otthon / Smart Home
- Hálózati / IP kamera
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...