Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz i-sti #56775 üzenetére

    Kitaposom a belét. Rövid az élet, igyekezni kell ;]
    Nem, egyébként szerintem nagyjából ez az alsó korlátja ennek az autónak, legalábbis hosszabb távon (5000+ km) alacsonyabb átlagot szerintem már csak kompromisszumokkal lehet elérni. Ezt egyébként 50-nél 50-58, 90-nél 90-100 és 130-nál 110-125 km/h-s átlagokkal lehet hozni, (időnként belefutva 140-150-be pár perc erejéig) vagyis a korábbiakhoz hozzátéve, a pályatempónál eszik a legrosszabbul, kb. 120-ig mondható ideálisnak, nem hiszem hogy véletlen a japánoknál is a 120-as korlát. Afölött már iszákossá válik. Nyilván, hiszen emlékeim szerint fordulatban kb. ott van az i-VTEC határa (3500), afölött már mindig teljesítményoptimalizált módban megy, tehát nem megy a csökkentett szelepnyitás. Rengeteg múlik a vezetési stíluson is egyébként, gyorsítások módján, motorfék használatán, nem véletlen az sem, hogy az F1-ben is az egyik leghatékonyabb fogyasztáscsökkentő módszer a vitorlázás. Persze az átlagautós érteni sem érti a kifejezést, nemhogy használná, meg minek is használná. :) Nyomja és tankol. A miértekre meg ugye keresse a válaszokat akinek van rá ideje meg energiája.
    (Ja, legyen mondjuk 5,9 a valós, csaljon fél litert a BC.)

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák