Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz demars #43765 üzenetére

    Kezdem a jó hírrel: marad a szopás ;]
    De bővebben: Nekem nettó 50 perc volt. A következő már menne 20 perc alatt. Az alapkövetelmény, hogy a kerékjárati ívben szedd ki az összes elérhető bolhát óvatosan, ne törjenek. A dob maga műanyag, és hidegben keményebb, ridegebb lesz, de kb. 15 fokban már eléggé hajlítgatható törés nélkül is. Drasztikus, de el kell húzni lefelé kb. középtől kicsit előrébb annyira, hogy az egyik karod felkarig beérjen... Ez a szopás része. Ha ki tudod támasztani a műanyagot úgy, hogy ne kelljen közben a másik kezeddel tartani, akkor megúszod a mélytorkost. :)
    Namost. A nyitott motortérben nagyjából határozd meg a csatlakozó pozícióját, majd nézz be alulról is, és aztán hatolj be az ügyesebbik kezeddel. A trükk a következő: a csatlakozót mindenképp próbáld lehúzni. Nekem ettől haltak el az ujjaim végei. Kurvakemény a pöcök. A nehezítés: a kábelezés úgy van összeszalagozva, hogy passzosan, nem nagyon enged, és mivel ugye nekünk HB4 a tompított, ezért az L-alakú csatlakozó nem nagyon segít. Ha ez megvan, akkor a szokásos: foglalatot egyik irányba, asszem normál balra elteker, és izzót mindenestől kihúz. Óvatosan próbáld, az irány egyértelmű lesz. Mivel elég hosszú lábon áll, elég könnyű odaverni a búra szélének, de ha bal kézzel csinálod, akkor kívülről követni is tudod nagyjából amennyire a takaróernyő engedi. Ha előbb nem csatlakoztatsz le, akkor szinte lehetetlen úgy kihúzni, hogy ne b.szd össze, annyira feszül a kábel.
    Visszafelé is érdekes, nem összefogdosás és összekenés nélkül látatlanban bedugni a lyukba a gigahosszú izzót, és ami nekem a szopás volt: úgy a helyére tekerni, hogy bekapjon mind a 3 fül, és a kemény tömítő gumi ellenére beforgatható legyen. Ha mégis sikerül, akkor már csak a csatlakozó van, amit összekábelezettsége miatt nehéz elforgatni derékszögbe, és a feszülés ellenében rátolni.
    Mikor szerinted kész, kapcsold be ellenőrizd, nézd meg hogy a másikhoz képest jól vetít-e. Ha jól volt beállítva, és a bal oldali OK, akkor ahhoz képest a vetítési képnek nagyon hasonlónak kell lennie. Ha nincs a helyén, akkor úgyis látványosan elmászik. Homogén maszat lesz. Ha viszont jó, és minden szabványos, akkor a szintezésnek, oldalpozíciónak is jónak kéne lennie. A visszaszerelés a doblemez bolházással ér véget, meg a nyomkodással, ahogy elkeseredetten próbálod igazgatni a megnyomorodott ívet az eredeti állapotába :)

    Fényszórót még nem cseréltem, a fenti csak a tompítottra vonatkozik.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák