- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
czirok000
csendes tag
Sziasztok. K20a6 2.0 i-vtec accord , pár hete v-tec szelep tömítés megvolt, fosta az olajat , ráfolyt az olajgombára, onnan az olajszűrűre , onnan meg szépen rá a belső féltengelyre az meg faszán szétszórta.
A tömítés csere óta csökkent az olajszivárgás de nem szűnt meg. A vtec szelep tövét megtapicskoltam, porszáraz. Olajgomba védősapkáját megbirizgáltam, kifolyt belőle az olaj. Lehúztam a védő gumeszt, tiszta olaj volt belül. Igazából csak annyira lennék kíváncsi hogy az olajgomba el szokta fosni magát az i-vtec - eken? Gondolom hogy igen, a cseréjével meg kéne hogy szűnjön az olajszivárgás. Csak meglepett a dolog, szerelőmnek sem tűnt fel hogy szar lenne a gomba , úgy tűnik beszívtam egy együttes hibát, vtec szelep tömítés elöregedés versus olajgomba pisálás? Járt már így valaki?
No mindegy a gomba ki lesz cserélve napokon belül, remélem megoldódik a kálváriám , lassan már több pénzt költök féktisztítóra mint benzinre...... -
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #43697 üzenetére
Ha már nagyon választhattam volna, akkor ez, vagy esetleg ez lett volna az ideális szín az UFO választékából.
Ma kigyulladt az alacsony üzemanyagszint-jelző lámpa. BC szerinte ~50 km van még a jelenlegi benzinkészletben. Valóságban ez mennyit jelent, hány liter lehet még a tankban?
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
Hi!
Van valami általános szabály arra, hogy mekkora nyomatékkal kell meghúzni a csavarokat kerékcsérenél? Rohadtul nem találom a könyvben.
Illetve az normális, hogy ilyen felállás szerint kell felszerelni a gumikat? Bal oldali balra menne, jobb oldali meg jobbra. Forgásirány nincs rajta jelölve, csak outside, inside. Tudom, hogy van asszimetrikus gumi, de ennyire?
Amúgy meg: keresd a hajszárítót!
Srry, nem tudom beforgatni, telóról vagyok. :\
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43705 üzenetére
Holnapra megkérdezem öcsit, ők nyomatékolják a kerék csavarokat. Kézzel érzésre húzd meg, aztán gurulj oda valahova, hogy nézzenek rá nyomaték kulccsal.
Biztos, hogy nincs a gumin forgás irány?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #43701 üzenetére
Ajaj. Lehet, hogy nagy baj van.
Én vagyok a repedt blokkos typer civices gyerek.
Tünet: olajgombánál folyik az olaj. Ok: repedt motorblokk.
Nekem is a féltengely gumiharangra nyomta az olajat. Azt hittem, vtec tömítés. De nem. Olajgombára ráhúzott vki, lazításnál szétrepedt vezérlés felé. Kúpos menet, max 10 nm.
Nekem 500e lett volna motorcsere vagy hegesztés motorszétszedéssel...k20a2
Emeld fel a kocsit, nagyon nehéz észrevenni a repedést.
Ha most vetted es repedt, vidd vissza.
Olajgomba k20nál örök élet. Remélem nem jársz ugy mint én. 1 hétig nem ettem aludtam utána vontatni kellett a verdámat...nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
z123456789
addikt
válasz demars #43706 üzenetére
(#43706) demars
Azt megköszönöm.
Van nyomaték kulcsom.
Tuti, hogy nincs.(#43708) honda23
Ez általános szám, vagy Accordoknál ennyi? Hol találtál rá?
Mondjuk akkor megszívtam, mert csak 100 Nm-ig tudom állítani a kulcsot.(#43709) Peter.70
Akkor holnap még megvárjuk demars válaszát, de úgy néz ki ez a 110 körüli érték lesz a befutó.
Mondjuk még mindig csak 100 Nm-es a kulcs.(#43710) Aladdin
A nyárikon forgásirány van, de ott szimmetrikus is a minta.Amúgy meg kerékcsere sztorim mára:
A hátsók lejöttek simán. Mondjuk egy-két csavar be volt tépve ott is, de le tudtam tekerni. Hál' isten azért sikerült az egyik felnit lebaszni a kulccsal, pont az imént említett betépett csavar miatt. Még "szerencse", hogy amúgy is festésre vannak ítélve. Jó is, hogy pár hónapja megcsinálták azt az "alvázvédelmet" ugye? És okádék módon szétcseszték a króm csavarjaimat, leverték a felnit, és ráadásul betépték az isten barmai a csavarokat. Nem tudom, hogy mivel az első kerekekre nagyobb fékerő hat, jobban befeszülnek-e a csavarok, vagy azokat tényleg jobban behúzták, de elnyaltam a gyári kerékkulcsom fejét, és egy krova fejet e miatt. Az összes anya rá volt nőve. Csavarlazítóztam, még légkulccsal is próbáltam, meg sem nyikkant. Egy jó hosszú szárú duókulcs most jól jött volna, de csak a nyomatékkulcsom volt. Így hát azzal kellett meglazítanom a csavarokat végül. Ráállítottam a legmagasabb értékre a lazítás módban, de volt ahol még így is elkattogott. Remélem nem vágtam haza ezzel, mert ez egy frankó kis nyomikulcs. Tudom valahogyan ellenőrizni a nyomatékkulcs pontosságát?Végül sikerült feltenni a téli szettet. A gumik meglepően jó állapotnak örvendenek ránézésre. 5-6 mm profilmélység van átlagban, 2014 augusztusi gyártás. Meglátjuk hogy muzsikálnak.
Hajszárítós téma:
Miután kiszárítottam, érdemes egy ilyen nedvszívó párnát, vagy a korábban itt linkelt kis szűrőt belehelyezni a búrába? Mit gondoltok? Ma csak az egyiket szárítottam ki, kíváncsi vagyok, hogy lesz-e különbség a párásodást illetően.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
Honda Accord VII gen, 2003, gyári féknyereg.
Hátul Lucas.
Elöl Ate.Csak mert múltkor nem kaptam rá választ, és hátha kelleni fog valakinek.
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43712 üzenetére
Berohadt csavarnál próbáld meg legközelebb, hogy picit ráhúzol! Utána lazíts csak. Légkulcs jó ötlet.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
válasz z123456789 #43712 üzenetére
Hondák 99 százalékánál 108 nm. 110en húzom 10 éve nyomatékkulccsal.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Peter.70
őstag
válasz z123456789 #43716 üzenetére
Én piacon vettem az enyémet kb 2 éve
-
szelvesz
csendes tag
13,5 évnyi Toyota Corolla Wagon 1.4 használat után fejesugrás az ismeretlenbe. Az új szerzemény egy 2014.12.11-i Dániából származó bordó Civic Tourier 1.6 i-DTEC. A szervizkönyv szerint 2015.11.17-én 20.394km-rel szervizelték. (11 hónap alatt 20ekm, akár még igaz is lehet.) Elvileg a garancia még érvényes csak vigyem el az aktuális szervizre vmelyik márkaszervizbe. (Igen érdekes a dán nyelvű szervizkönyv és kezelési leírás. )
Melyiket ajánlanátok - esetleg személyes kontakt (akár priviben) - ahol valóban alaposan átvizsgálják a kötelező cseréken túl? ((Bp. XV-ben lakom, 2 hete vettem, az óra 34ekm-t mutatott.) -
honda23
aktív tag
válasz z123456789 #43713 üzenetére
Pedig írtam crxen. A lucassal vannak komoly gondok hátul. Trw újítja fel csere darabbal, jobb hátsót cseréltem áprilisban.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BigBlackDog
veterán
válasz szelvesz #43718 üzenetére
Honda márkaszervizből Budapest környékén kettőre hallottam jobb véleményeket. Az
egyik a Honda Éles, a másik pedig a Honda Őrmező (ők most költöztek, jelenleg Honda Budaörs néven futnak). De várd meg a többiek véleményét is, saját tapasztalatom nekem még nincs márkaszerviz témában.(#43721) honda23: Na jó, inkább nem szólok. Most keresgélve az Élesről találtam egy-két negatív véleményt is.
[ Szerkesztve ]
-
honda23
aktív tag
válasz BigBlackDog #43720 üzenetére
Honda é... baxta el a blokkomat.... Repedés...
Ismimnél olajteknő menetet barmolták szét, teflonnal szigetelték be, hazafelé kiesett a csavar...[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Bibby
addikt
válasz BigBlackDog #43692 üzenetére
Gyönyörű!
Na majd én is lövök ilyet, vagyis próbálok.Ελευθερια η θανατος
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #43720 üzenetére
Őrmező részemről annyira nem ajánlott...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
z123456789
addikt
válasz honda23 #43719 üzenetére
Ja, emlékszem. Csak aztán ott is eltérő válaszokat kaptam, és most, hogy cseréltem a kerekeket, láthattam saját szemmel én is. Így a tuti. Meg szerintem PH-n nem is itt kérdeztem, hanem az autós topicban.
CRX-es hsz-eket át kell néznem, most van egy kis időm. Nem tiszta, még az sem, hogy mit akarok, pláne az nem, hogy mit lehet.
Viszont most már tudom legalább, hogy a fékbetéteim Textarok, és nyikorognak elöl.
Mi az, hogy TRW újítja fel? Miért cserélted? (Bocs, lehet, hogy olvastam, csak nem emlékszem.) -
Bibby
addikt
-
demars
addikt
válasz z123456789 #43712 üzenetére
Szia. Most beszéltem öcsémmel. Azt mondta igazából kocsi függő (típusonként eltérő a megadott nyomaték). Mivel általában 110-120 nm között szokott változni (master, trafik stb 130 nm) így ők szgk-t 120 nm-el húznak meg.
Tehát kevés a 100 mm-es kulcsodAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Horel77
tag
Álalánosságban acél felnihez 80-100, alufelnihez 100-120 nm az ajánlott nyomaték. Viszont nem árt 10-20 km után újrahúzni.
-
czirok000
csendes tag
válasz honda23 #43721 üzenetére
Annyira ráparáztam erre a repedés projectre hogy nem bírtam kivárni a jövő hetet, szétkaptuk délután az accordot és öröm az ürömben ( stekk lámpa és tükör kombóval is ellenőrizve , semmiféle repedést nem találtunk a kicsavart olajgomba helyén) hogy a 3 hete cserélt vtec szelep tömítésem még mindig szivárog
Újrapucoltuk a felületeket + kis fekete tömítő massza finoman adagolva , remélem beváltja a hozzá fűzött reményeket és megszűnik a szivárgás. Egy új olajgombát rakok bele jövő héten, ezt már nem bízom a véletlenre ha már szét van szedve, addig pihen legalább szegényem a féltető alatt -
honda23
aktív tag
válasz czirok000 #43729 üzenetére
Nehogy túlhuzzátok. Vtec azért szivároghat, mert a 3 csavart folyamatosan kell lehúzni, különben nem fekszik fel. Paszta nem jó oda. Vagy a 3 csavar is megnyúlhat a hőtől. Féktisztító, új vtecszelep tömítés, letakarítani a szelepet, esetleg még új csavarok.
Csak gyári olajgomba jó. Utángyártott nem![ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
Ma cseréltünk izzót, osram nbu ment bele. K.va jó a fénye. Csak most a helyzetjelző olyan sárgás mellette.
Utána nézek, hogy van e hozzá való emelt fényű.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
serfozotibi
csendes tag
Sziasztok! Szeretnék énis csatlakozni ehhez a közösséghez, igaz külföldről, aminek kizárólag gazdasági okai vannak, ha tehetném máris hazaköltöznék. Bár ennek is van szép oldala, például hogy megtudtam venni ezt masinát, ami nagy álmom volt már egy ideje. Nagyon szeretjük, én és a párom is, elsősorban hazautazás céljából kellett, így esett a választás a 2.2-es i-dtec motorra és mivel 97ezer km van benne, reméljük egy ideig nem kell rá költeni. A részecske szűrővel volt némi probléma de szerencsére garanciában kicserélte a kereskedés.
-
nagyúr
válasz z123456789 #43732 üzenetére
Csak ovatosan. Nekem most ugy tunik, hogy a korabban ratepett kerekanyak miatt (valszeg legkulcs) holnap 16 tocsavar csere.
-
demars
addikt
válasz serfozotibi #43734 üzenetére
Üdv itt!
Nagyon szép a járgány! És a kormány is jó helyen vanAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BigBlackDog
veterán
válasz serfozotibi #43734 üzenetére
Grat hozzá és sok balesetmentes utazást! Ez angol vagy japán gép még (összeszerelést tekintve)?
-
serfozotibi
csendes tag
válasz demars #43736 üzenetére
Köszi, igen jó helyt van az a kormány, mert ez Dánia. Egyik jóbarátom most vett egy hasonló korú Civicet Angliában, de nem veszi be a gyomrom azt a jobboldali kormányt. El sem tudom képzelni hogy azzal lemenjek kis hazánkig. ....Mondjuk bagóért adták az autót, és ez nagy különbség Dániához képest, mert itt hiába van jó helyen a kormány, nagyjából kétszer annyiba került a járgány mint egy azonos korú Magyarországon. Sajnos nagyon magas adó van az autókon, de nincs más lehetőség, külföldi rendszámmal itt nem közlekedhetünk, mert annyira büntetnek mint amennyibe az adott autó kerül.
BigBlackDog: Sajnos nemtudom biztosan de szerintem ez sajnos már angol földön lett összeszerelve, mert a lámpabúrákban benne van a Made in England szöveg. Egyébként 2009-es gyártású.
-
Peter.70
őstag
válasz z123456789 #43732 üzenetére
Nekem sikerült rátépéssel már tőcsavart bele törni
-
BigBlackDog
veterán
válasz serfozotibi #43738 üzenetére
Akkor már az is angol, mint ahogy az UFO Civic is. Egyébként mennyire érezni rajta, mennyire zörög, nyöszörög bármi is a beltérben?
-
serfozotibi
csendes tag
válasz BigBlackDog #43741 üzenetére
Őszintén mondom, minden elfogultság nélkül, ez sehol nem zörög. Még annak ellenére sem, hogy a rugózása igen kemény. De bárki ült eddig benne, megjegyezte hogy milyen csend van ebben a kocsiban. Én egyébként kimondottan harapok az ilyen zajokra, volt régi swiftem kettő is, amiben a komplett műszerfalat kiborítottam és újra összeraktam gumi alátétekkel és egyéb hézagkitöltőkkel. Persze akkor sem lett sokkal jobb, de tudom milyen a zajos belső.
Egyszer ezt is szét akartam már szedni, aztán rájöttem hogy egy napszemüveg zörög a nepellenzők közti lenyíló tartóban!
Egyébként hozzátenném, ha már a belsőnél tartunk, hogy számomra ennek van a legszebb műszerfala a hasonló korú és értekű autókat tekintve. Számomra a legtöbb Audi belsőtől is szebb, a Passatot meg nem is említem. Egyszerre szép ívelt, ugyanakkor letisztult, nem giccses. Ja és nagy! ... bár a hátsó lábtérrel nem vagyok elégedett, nekem koppig hátra van húzva az ülésem, mert úgy kényelmes, nah ebben az esetben max egy kisgyerek tud mögém ülni. Nemtudom hogy ezt miért nem tudták megoldani.[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz serfozotibi #43734 üzenetére
Szép! Sok balesetmentes km-t.
Aztán majd még számolj be ilyen olyan tapasztalatokról. Jöhetnek képek is, gondolom arra akad hegy, ami háttér is lehet.Life is too short to stay stock!
-
z123456789
addikt
válasz demars #43733 üzenetére
Hál isten nekem is kiéget az a fos Tungsram Megalight, és beletehettem a már májusban cserélt NBU párját.
A Tungsram Made in Hungary, és az egyik bírta 3-4 hónapig, a másik fele meg 7 hónapig. Szerintem pont belenyúltam egy hibás szériába azzal a 4 hónapos intervallummal, de a 7 hónapos tartam sem nyugtatott meg. Remélem az NBU jobb lesz. Színre jobban tetszik. -
z123456789
addikt
válasz serfozotibi #43734 üzenetére
Elég baba, gratula! Sok balesetmentes, és problémamentes km-t!
Legközelebbi topictali Dániában, az új fórumtársnál. Mit szóltok srácok?
Ha jössz haza egy dedikált Agnes Obel CD-t hozhatnál.
Na jól van, leálltam, szép ótó! -
z123456789
addikt
válasz tboy93 #43735 üzenetére
(#43735) tboy93
Túl vagyunk 150 km-en. Tegnap este már nem tudtam ráhúzni egyikre sem. Vagy esti fáradtság, vagy a nyomatékkulcsot tényleg túl tudtam állítani a 100 Nm-en, és az elég volt neki. Beszéltem egy (nem gyakorló, csak iskolai végzettség szerinti) autószerelő, majd egy csőszerelő haverommal, mindkettő egyetértett velem abban, hogy lehetséges, hogy a kulcs 100 Nm-ig hiteles, de mivel túl tudom tekerni a 100 Nm-en, elképzelhető, hogy többet is tud, de az már nem hivatalos.
150 km után ismét rájuk néztem. 1, vagy 2 csavarra tudtam húzni, de annyira minimálisat, hogy szerintem enélkül is elment volna tavaszig. Szerintem megint túlaggódom.(#43739) Peter.70
Nem vittem túlzásba.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #43748 üzenetére
Leszáradna a lábam mire oda kitekernék a tempomat nélküli Jazz-el. De menjünk, max a nagy vassal megyek. Végülis az is japppán.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest