- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- iPhone topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Realme GT 5G - versenyképes
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zolynet
addikt
291km 23,29lityó, 8liter/100km átlag, ebből 170-180km pálya 120km/h ... lehet így is menni csak semmi értelme (unalmas volt így Szegedig menni)
hazafelé beálltam egy kis szakaszon (5km) egy 8gen honda mögé 180al, kíváncsi voltam mennyivel megy, mennyire siet, és vissza 130-140re
szárad a dög: tisztánLife is too short to stay stock!
-
Dare2Live
nagyúr
Honda Jazz elöző generáció (kb 2008végéig)nél milyen felszereltségi szintek voltak?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
shadeofme
tag
-
-
CurrentValue
tag
válasz Dare2Live #20253 üzenetére
S, LS, ES sport, ES CVT, ES CVT ssport
ES felett automata volt a klima, alatta pedig választhatóNálunk a Citybe meg a mazdákba is 5w-30 van, mindenki imádja és senki sem eszi
A city uj motor ezért kapta ezt az olajat.
A prelude mindent megeszik, de olcson jutunk hozzá jolesz ez is.
A 626 meg a kompresszor miatt ezt kivánta, megszünt a hangja mióta ezzel tölti fater.
A 323 meg olyan mint a prelude, minden beöntött folyadékot összemos a motor üzemanyag viz, faágyálló, már az ablakmosóba se vagyok biztos, a preludos előny miatt került abba is ez[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz shadeofme #20256 üzenetére
Azt kell belerakni amit Honda a tipushoz előír. Elöző generációs Jazznál emlékeim szerint a 0w30 az ajánlott illetve újnál már talán 0W20.
Ezen felűl az olaj feleljen meg az API:SM előírásnak.
Ennyi.Nagyon szomorúnak tartom, hogy egyes Magyar szervizek mert megengedett 10W30/10w40et raknak az új modern Honda(Toyotakba), mert az olcsobb egy olajcserénél akár 2000Ftval is.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz CurrentValue #20259 üzenetére
Újabb jól sikeredett japán motorok azaz a nagyja ha nem hülyeségeket öntenek bele és nem gyilkolják 400.000-500.000km után se! eszik az olajat. Igazából nincs infom hol kezdik enni mivel a legtöbb kmet futott se jár még 600.000km fölött és az a darab se eszi pedig 0W20al használják...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
CurrentValue
tag
válasz Dare2Live #20262 üzenetére
0W20 sose volt ajánlott jazzbe.
0w30 volt amit megkérdeztek hogy szeretnéde, sokszoros áron.
0w20 az egyetlen tényleg fontos helyen ahol kihagyták: swift. Na azokból tényleg hiányzik és a gyári előirás még az mk2es suzukinál is 0w20 amit a szuper hazai szerviz hálózat10w40el helyettesít. -
shadeofme
tag
Köszi szépen a tanácsokat!
6. gen. Civic-ről van szó egyébként, amihez a Haynes kézikönyv is 10W-40-et javasol, de most már legalább tudom, kinek mi vált be, így könnyebb válasszak.
Más:
Tegnap beindítottam a verdát, járattam pár percig, majd némi rángatás kíséretében leállt.
Utánaolvastam, nagy valószínűséggel kifogyott a benga. De könyörgöm, volt még egy fél centi a jelző aljáig.
Lehet gallyra ment az üzemanyag-jelzőm? (Régebben is csinált ilyet néha, h csutkára töltöttem a tankot, de a mutató nem ment fel teljesen.)
Lehet, h a Spuri (adalékanyag) feloldotta a trutymákot a tank aljáról és attól zavarodott meg a rendszer?
Néha már bánom, h ilyen hanyagul vezetett szervízkönyvű autót vettem... Belsőre meg motorikusan is jó állapotban volt, de h mikor cseréltek benne utoljára olajat, ékszíjat, stb-t kvára nem tudni. (Tavaly febr-ban volt műszakin, de ezen kívül nem tudok semmit, azon kívül, h idén febr-ban újra kell vigyem, mert angoloknál évente van.)Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
neduddki
nagyúr
válasz shadeofme #20265 üzenetére
HI!
alapbol azzal kezdunk , hogy kidobalubk a ahsznalotobol mindent, foleg ahozl kecsegek vannak, asztan nyugodt a lelkiemeretunk, inkabb kocsem ra a nagyszeviz arat mnt utanna szivjak, de hat ez az en velemey /meg jo hogy en ezt ajalgatom, mikro sem a civic-en sem a verzon nem csinaltam ezt meg:- )/
ha amr olajat ajangatunkk:- ))) carina 11 eveig bp vsco 3000, civic: elottem: fuchs titan cfe 10w-40, nalam ue. 5w-40udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
shadeofme
tag
Még jó, h vészesetekre van egy 5 literes teli benzineskannám...
Betöltöttem, meglötyköltem, elindult.
Viszont most már tudom, h az olajcserénél a benzinszűrőt is meg kell nézessem für alle falle.
Meg a gyertyákat is... Nem kéne az úton visszafele lerohadni, valahol Európában.
Ja, hol tankoljak? (adalékanyag miatt kérdem) Mol, Shell, OMV, Mobil petrol van helyben.Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz CurrentValue #20264 üzenetére
Pórbaképp azért rákerestem: "A Jazz szervizkönyvében a következő viszkozitások vannak: 0w20, 0w30, 0w40, 5w30, 5w40, 10w40." [link]
VVTis Toyotaknal is hasonló a felsorolás.Nekem emlékeim szerint 10.000Ftből jön ki egy olajcsere (3l) gyári szürővel akár 0w20 akár 0w30 olajat veszek bele. Mondjuk én magamnak csinálom miután Toyotanal ha 0W20at kérek bele akkor ugyanez 25.000Ft. Márkára Eneost vagy Castrol vagy Mobilt szoktam belerakni. Elvileg a Toyota/Honda gyári olaja az Eneos.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
orbano
félisten
-
sunny84
senior tag
pffúú ezt láttátok már [link]
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
menalcas
őstag
Szégyellem, de nem is tudtam hogy van ilyen topik is, csatlakoznék is egyből V. gen hatchback Civic ESi-mel:
A felni króm kupakja elég tré a képen is látszik, de már folyik a projekt mely végén ugyanolyan fekete lesz mint a felni és a Team Dynamics logó helyén Honda lesz
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
menalcas
őstag
válasz zolynet #20275 üzenetére
Kösz srácok, igen nagyon rendben van, első tulajtól lett véve helyben másfél éve, jelenleg 127K km van benne, nagyon megkímélt, tudom nagyon mese szagú 1 tulaj kevés km, megkímélt, de ez kívételesen igaz
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
nagyúr
-
(ex)Cat
senior tag
2006-os. 5 ajtós Civicbe kellene patkolóradar. Tudtok ajánlani, valakit, valamit, hogy honnan, milyet?
Fontos lenne, hogy színre fújható legyen, még jobb ha van aki be is szereli és színre is fújja és legjobb, ha mindez Csongrád megyében van! De nem vagyok telhetetlen...
Köszi!
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #20277 üzenetére
hát nem, kell?!
nem lesz rajta szárny, hiába, ez nem repülőLife is too short to stay stock!
-
shadeofme
tag
válasz menalcas #20273 üzenetére
Szép példány.
Vajon eredeti fényében csillog vagy újra van már fújva?
Most magamból indultam ki, mert nekem ki kell lakatolni + újrafújni az egyik oldalát.
Más:
6. gen. civic első lámpájában égőt cserélni mennyire veszélyes mutatvány?
Csak parkolófény műxik az egyikben.
Spuri adalékot használ itt még vki?
Indexes topic-ot elolvastam már itt is kíváncsi vagyok a véleményekre.Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
wierra
senior tag
válasz shadeofme #20281 üzenetére
Ha nincs lapátkezed, az izzócsere nem nagy vasziszdasz. Meg amúgy se, de sok hely nem lesz a mancsodnak.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
nagyúr
válasz shadeofme #20281 üzenetére
Kicsit szenvedős de megoldható. Mi kb 4 hete a legnagyobb hidegben cseréltük faterral mert nekem se égett a tompított (jobb oldalon). A balos mondjuk neccesebbnek tűnt a tartályok miatt.
Aztán mint kiderült nem is volt rossz az izzóm csak a H4-es-nek meg kellett reszelni azt a lábát ami tompítottnál érintkezik.Zolynet: nekem van ilyen szárny a gépen talán még mutattam is képet mikor vacilláltál. Amúgy mennyiért szerezted?
Més que un club!
-
shadeofme
tag
válasz Napfénysüti #20283 üzenetére
Köszi szépen!
Amúgy pont a balos nem ég rendesen.
Milyen égőt kell egyébként beletenni? (Parkoló fény műxik, normál nem, reflektort nemtom.)Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
Integra
titán
válasz shadeofme #20281 üzenetére
japó vagy angol civic?
amúgy mindkettőben pofon egyszerű, csak a bal első fényszóró izzó esetén ki kell venni a kiegyenlitő tartályt a helyéről, hogy hozzáférj, de sima ügy amúgy. a stekkert asszem a japán modellnék két oldalról össze kell nyomni, lehúzod, aztán a gumit kell lehúzni, és a fémpöcköt összenyomni és lehajtani és csere.
az angol hasonló emlékeim szerint, de ott a fémpöckök összenyomása más irányban van..
használd a user manual-ban az ábrákat, pofon egyszerűen megcsinálható ha már "láttad" az egészet.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
menalcas
őstag
válasz shadeofme #20281 üzenetére
Őszinte leszek, úgy lett véve, hogy szokásos 2 sárvédő ív csere (gyári le volt rohadva) így azok fújva lettek meg egyúttal a lökös is mert tiszta kavics felverődés volt és ekkor lettek a tükrök is színre fújva
Integra: Nem értem hogy ezt szép felnit hogy tudták kihozni ilyen giccses króm középpel
[ Szerkesztve ]
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #20283 üzenetére
reszelni? minek?
inkább a stekkered öregszik el
erről jut eszembe, nem biztos, hogy mindig a h4-es izzó megy tönkre, ugyanis a stekker ilyen korban már szétégett, elrepedezhet, ez pedig kontakt hibához vezethet, amiről hirtelen azt hiszed hogy az izzó rossz. kell venni két zsirúj gyári stekkert és lecserélni rájuk, aztán soha többet nincsen gond vele. nekem is megkellett csinálni, én ezzel szivtam anyám gépén közel egy évet..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
shadeofme
tag
Ha már más is tesz fel képet a kicsikéről.
Még azelőtt készült mielőtt meggyürkéztem ezt az oldalát.
12 év után átülni a túloldalra egy olyan országban, ahol mindenkinek van autója és jobb híján a 2 sávos utca szélén parkolnak, próbálj elférni a szembejövő mellett... Nem mindig sikerül maradéktalanul.[ Szerkesztve ]
Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
sunny84
senior tag
Hali a 2 régi lökösöm eladó
ha érdekel valakit írjon privit..
ha már itt is fent vagyok akkor ide is felteszem... ( sokadik hely )
" Ez nem autó ez HONDA " - Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít. -
-
nagyúr
-
NoLF
addikt
akit érdekel kb 1 hónapon belül ilyen állapotban eladó lesz a gépjármű:
civic exThe Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik