- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Milyen okostelefont vegyek?
- Digitális detox a Nokiától
- Yettel topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
ph A gyártó egy 8 és egy 16 GB-os, inteles modellel jelentkezett, amiket ránézésre nem igazán tudnánk megkülönböztetni egymástól.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VTI-Totya
tag
válasz MacCaine #20446 üzenetére
Látom már meg is válaszolták.......sima aszfalton gumit füstölni akármelyik noname is jó.......sima felületen nem kap ütést semmilyen irányból.
Ez nem nagy kihívás egyik gyártónak sem........
De szerintem ezt is kiveséztük....majd élőben folytatjuk.
Úgy amúgy is emberibb.(meg végre tudok majd arcot is kötni hozzád...me most még nem)
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
shadeofme
tag
Lehet, h az újracsövezés projekt kútba dől normális csőhajlító gép hiányában.
Tolna megyében van ilyen műhely egyáltalán, ahol tudnak ilyet?
4k egy könyök és kéne 5 + 2db cső, mert a 2m-es szál nem elég + munkadíj, úh 40k körül lenne.Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
zolynet
addikt
gyanúsan olcsó sedan vti
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
-
nagyúr
-
VTI-Totya
tag
válasz Integra #20458 üzenetére
Ezeket mind meg lehet etetni a tulajokkal.........kapsz egy marék szelepet a kezedbe meg egyebeket, hogy ezt ki kellett ám cserényi me húúúú meg haaaaa.
Ismerősöm volt mikor a Daewwo racer-hez adott skoda szelepeket a kezébe a tulajnak.......
Sírtam mikor láttam.........közölte, hogy már fél éve lógott 3 szereléssel is és most már ideje volt behajtani kamatostul.
Szóval ebből kiindulva.........
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
nagyúr
Kipufogósból kit ajánlotok? Csöveztetnem tuti kell meg lehet kéne egy hátsó dob is (de csak valami szolid hangú).
Árban mire számíthatok? Leömlő, katalizátor maradna (vagy utóbbit szerzek használtan) viszont lehet minden más cserés. Esetleg még a középdobot meghagynám.Més que un club!
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #20462 üzenetére
janodob
dinamitdob ... én itt rakattam fel a dobomat, janoék akkor épp nagyon elfoglaltak voltak, de amúgy mind2 jó, ill egymás mellett vannak szinteLife is too short to stay stock!
-
shadeofme
tag
válasz Napfénysüti #20462 üzenetére
Nem tudom, h a pestiek, h dolgoznak, de olyat ajánlok, ahol rendes csőhajlító gép is van, ugyanis ennek hiányában patentíveket hegesztenek be, ami drágább is, meg nem is olyan jó, mintha hajlítva lenne. (A janónál láttam rendes csőhajlító gépet, meg a karkusnál. Mondjuk lehet többinél is van, csak nem reklámozzák.)
Nálam pont emiatt hiúsult meg az újracsövezés, mert nincs egy darab csőhajlítós sem a környéken és a 4-5db 4eFt-os ív rendesen megdobta volna a költségvetést. (Persze lehet engem néztek madárnak és azért dobálóztak ekkora számokkal.)
Ha meg már a kat is megy a levesbe, akkor én sportkat-ot tennék. Egyrészt nagyobb az átfolyása (de nem annyira, h ne menjen át a műszakin), másrészt fémbetétes nem kerámia (persze kerámiabetétes sportkat is van), aminek nagyobb az olvadási hője, ráadásul nem is törik össze, ami a kerámiabetétnél előfordulhat. (Bár sztem ahhoz már annyira oda kell csapni, h a legkevésbé fontos a kat állapota lesz.)
Árajánlatot meg emilben kérsz. Ha már volt dolguk azzal a típussal sztem így is tudnak adni, ha nem, hát bemész, lemérik, azt' megmondják, mire számíts.Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
nagyúr
válasz shadeofme #20464 üzenetére
Pont az a baj hogy vidéki vagyok (Fejér megye) és így meg vagyok lőve szervizes dolgokkal. Katalizátornál úgy értettem hogy most valami kis csoffadt univerzális van és én szeretnék rá gyárit szerezni. Nekem nem kell semmi extra sport cucc, nem tuningra megyek csak arra hogy szépen és minpségileg meg legyen csinálva na meg szolidabb hangja legyen mint most.
Kívülről is szeretném majd minél gyáriasabb állapotra hozni a gépet.Més que un club!
-
neduddki
nagyúr
HI!
na 19honap utna uj hejjan aluszkal a dog:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #20467 üzenetére
HI!
garazscsere
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz zolynet #20461 üzenetére
nem tudok, mert nem foglalkozom ilyennel
belinkelted, őszintén megmondtam róla a véleményem. jobb lett volna ha nem mondok semmit? vagyok olyan fasz sajnos, hogy a lelki ismeretem nem engedi, hogy ilyenre ne mondjak semmit. pedig, lehet, ezt kéne tennem és akkor mindenki örül...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #20469 üzenetére
HI!
az meg 2-3ev es akkor leszencsere, ezert is keszulok mar belolul mnt korabban formedvenykedtem:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
-
orbano
félisten
válasz Integra #20458 üzenetére
"Új szelepek, szeleprúgók, szelepszárszimering, vezérműszíj, feszítőgörgő, vízpumpa!"
a szíj, a görgő, a pumpa ugye kopó, a szelepszár szimering pedig pedig ha az ember igényes, kicseréli 200e km alatt. nekem is kezdi ereszteni az olajat, de még nem vészes. ha meg már megbontod, és van valami kis akármi a szelepekkel, szeleprugókkal, el tudom képzelni, hogy lecseréled, hogy megint tökéletesen duruzsoljon a motor. szóval csak ezek miatt én nem írnám le. szerintem a köv vezérléscserénél ezt így kompletten én is meg fogom ejteni. pedig én aztán 2k-nál váltok, az a pár kettesben huzatás, vagy 5-6km hármasban pályán havonta 1x nem nevezhető nyúzásnak. ha néha "agresszívan" vezetek, és 3-35k-ig húzom, bűntudatom van a második lámpa utánA vér nem válik VAZZE!™
-
shadeofme
tag
válasz Napfénysüti #20465 üzenetére
Én meg pont a gyáritól akarok megszabadulni és sportkat-ot tenni a helyére.
Viszont ez csak akkor lesz aktuális, amikor lesz egy elb...nivaló százasom a kipuff rendszer cseréjére.
Mennyire sürgős neked?Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
nagyúr
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #20473 üzenetére
Nem érdemes megnézni véleményem szerint. Váltó olyan mintha vmi zselatinban kóvályogna, bal hátsó sárvédőnél egy igen nagy darab matéria le van esve, minek folyománya h az is látszik h meglehetősen vastag gitt réteg van azon az oldalon. Első hátsó lökös úgy áll h biztos kapott még ha kicsit is....hátulról nem verték telibe, megnéztük a pótkeréknél h ott gyári a 'festés'. Motornál biza látszik h minimum tömítés csere, mert az olaj ott van ahol nem kéne. Jobb visszapillantó tükre törött. Órában 212ekm, csak h ez is +info legyen. Tényleg csaj vezeti, 1éve van nála. Január 28-án volt leműszakiztatva. Nem tud annyit engedni az árból h megérje megvenni. Összességében ennyi. Bónuszként kurvabüdös volt az autóban, mert a kutyái belefetrengtek valami dögbe, és azért volt olyan szag. Hát de bazz, mé nem viszi el egyrészt lemosatni, mert hát olyan dzsuvás volt h namég, másrészt meg egy flakon szagot köpessen be.
Life is too short to stay stock!
-
Manitou
addikt
válasz zolynet #20478 üzenetére
Akkor ez tényleg jó vétel lehetett volnaMondjuk az ilyet én sem értem, ha valaki árulja a kocsiját, az alap lenne, hogy legalább viszonylag tisztán tartsa, ha nem is azt mondom, hogy állandóan patyolat legyen, mert nyílván használja az ember , kivéve persze, ha garázsban pihen ilyen dzsuvás időben.
Más:
Szerintetek a klíma ha nincs feltöltve hosszabb ideig ( pl ~1 évig) , akkor elromolhat? -
Integra
titán
válasz Manitou #20479 üzenetére
ebbe kár belemenni, a legtöbb ember ilyen. ha nem ilyenek lennének, akkor nem kéne hónapokon keresztül kutatni egy valamennyire is használható, kielégítő állapotú használt autó után.. felületesek, leszarják, egyszerűk. ez van.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
zolynet
addikt
erről a felniről van infótok: link
Life is too short to stay stock!
-
shadeofme
tag
válasz zolynet #20478 üzenetére
Az mondjuk nekem sem tiszta, h egy eladásra szánt autót miért nem lehet kitakarítani, főleg, ha még kutyát is szállít benne.
Egy vödör vízre meg szivacsra mindenkinek telik.
Felni meg pofás és az ára sem vészes. (+17,5% ÁFA csak a végén virít, kis cselesek )
Én kinti Civic-es fórumban kérdeznék rá.
hondacivicforum.co.ukHa privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
nagyúr
-
Manitou
addikt
válasz Integra #20480 üzenetére
Ez magyarország.
Tegnap tankoltam és hajszálpont annyi fogyasztást produkáéltam mint az előző tankolásnál, azért tudok valamit
Előző tankolás : 410km /44,04l=> 10,74l/100km
Mostani tankolás: 408km / 43,81l => 10,74l/100km
Mindkettő 100% város, csak rövidtávok. Jöhetne már a jobb idő[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
-
Manitou
addikt
válasz Integra #20489 üzenetére
Tudom Nem tudok vele mit csinálni, ez ennyit benyel. A motor szinte be se melegszik, mire beérek melóba vele. Ha pl ilyen 10-15 km-re járnék vele minden nap, akkor szerintem kedvezőbb lenne a fogyi jóval. Gyári városi fogyasztási értéke elvileg 9,2, országút meg 5,8
Nyáron hasonló körülmények mellett 8,8 -at tudok kihozni városi fogyasztásnak
Országúton 6,0 l -el viszont tényleg beéri 110-120-as tempóval
Ha úgy veszem, akkor a gyári értékeket hozza. Az viszont kárpótol a viszonylag nem alacsony fogyasztásért, hogy nagyon megbízható darab, 0 szervízköltséggel, (kötelezőn kívül természetesen) Tényleg még egy izzó se égett ki benne , mióta nálam van, pedig nyáron már 2 éve lesz, hajtom.menalcas: Egy '98-as Nissan Almera N15 1.4 16V
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz orbano #20492 üzenetére
4,5km-re van a melóhely. Gyalog azért nem lenne közel. Építészirodában dolgozok amúgy, mint építész Néha van, hogy el kell ugrani valahova, felmérni valami épületet, vagy elvinni doksikat szakhatóságokhoz, olyankor szintén kocsival megyek, de ezek is max ilyan 5-6 km-es távok, néha 10.
Buszoztam már eleget életemben, nehogymár most emiatt ne járjak kocsival mert rövidtáv De ez a hidegmotorozás inkább csak télen jellemző.[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Manitou #20493 üzenetére
HI!
dec23an jott haza az egyik vegyeszkislyany espoo-bol, es meseli, hogy a svedek joresze a kutatointexzetbe ahol dolgozott -15 -20foknal is biciklivel jar munbkaba de szoges gummedlivel, minden hoesses utan kerekcsere teli nyari:- )))
mikozben igen gyakran akkor aszel volt, hogy labon is nehez kozlekedniudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Manitou
addikt
válasz Integra #20495 üzenetére
Nem kell itt olyan sok autókázásra gondolni. Igen sajátomat használom, mivel nincs céges, de fizetnek km pénzt. Írom mennyit mentem és azután kapok pluszban pénzt a fizunál. Bár mostanában fizut se nagyon kapok De van olyan hónap, hogy sehova se kell mennem, mert úgy jön ki a lépés. Szóval változó.
neduddki Ha jobb idő lesz, majd heti 2-3x én is bringával fogok járni.
[ Szerkesztve ]
-
orbano
félisten
válasz Manitou #20493 üzenetére
nyáron is hidegen indul a kocsi, az üzemi hőmérséklet 90 fok körüli, szóval még a legnagyobb nyári kánikula is hideg neki. és nem is a rövid táv a gond, hanem a futott km / indítások aránya. ha melóhelyről még néha ki is ruccansz valahova... annál rosszabb, még egy hidegindítás, ha sokat áll melóhelyen is a kocsi. így ezerszer jobban öregedik szegény, mint ha taposnád neki.
4.5km meg bicajjal max. 10 percA vér nem válik VAZZE!™
-
zolynet
addikt
Life is too short to stay stock!
-
Integra
titán
autó karosszériás/fényező srácokhoz leadva. péntekre ujjá születik a vas
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- LEGO klub
- Kupon kunyeráló
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Formula-1
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000