- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balcsix
senior tag
Sziasztok!
Ha Cayo Perico scopeoláskor nincsen Rubio irodájában artwork, illetve ha a Main Dockban sincsen egy teljes táskára elegendő loot, akkor mi a következő/legkedvezőbb secondary target helyszín, amit érdemes scopeolni a full baggel való távozás érdekében?
Nyilván soloban tolnám a heistet, ezért is áll fenn a probléma. Kosatkával a tunnelen keresztül érkeznék, így a compoundban kezdek, majd onnan szoktam menni a Main Dockba alapesetben. -
szTotyy
őstag
válasz Balcsix #89402 üzenetére
Idesüss!
Térkép mi hol van, nyilván a secondary target véletlenszerű.[ Szerkesztve ]
-
ledgeri
nagyúr
Csak a miheztartás végett: tegnap-tegnapelőtt szépen megcsináltam egy casino heist prepet, kiválasztott autót elhoztam a reptérről, mert azt akartam megcsinálni magamnak, és akkor üssük már le a trade price árra előtte.... Ma másik autó fogad, mintha azt csináltam volna meg.
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Plata
félisten
válasz hegyipapa #89407 üzenetére
Csodálkoztam is hogy a session amiben vagy tele van mindenféle jött ment gyökerekkel.
Volt ott Mp3 és ign-es balfék is.
De most is láttam egy fura NPC-t.
Kocsi eladás közben láttam hogy egy autós egy fának megy újra és újra.
Kb hét nyolc ütközésig figyeltem aztán tovább hajtottam.
De ez a Paragon elég szép kocsi,bár ez a ződes lilás szín nekem nem tetszik.[ Szerkesztve ]
-
ledgeri
nagyúr
Nem is tudtam, hogy ennyire fejlett dolgokat tud Imani.. olyan a gallytörő, hogy hozzás sem ér a kocsihoz... levitációs, new tech... még nem érhetjük...
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Krystal_s
addikt
Sziasztok! Lenne pár kérdésem, ami most nem egyértelmű...
Az új Power Play-ben (match), amikor az ellenség azt a macskafejű szupererős képességet kapja, az ellen lehet valahogy védekezni? 1 ütéssel ölni tud és bárhol bárkit utolér.Az Agencys küldetéseket lehet indítani mobilról is, vagy ha onnan hívom Franklint nem ugyanaz? Mindkét esetben Franklin adja a küldetést (Security Contract)...
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz Krystal_s #89411 üzenetére
Vagy felveszed te is a power -up cuccot ha éppen van és megpróbélod leölni, vagy egyszerűen elfutsz, elugrasz, akármi. Sok ilyen után kialakul hogy kell , az meg csak csapkod majd a levegőbe Egyébként sebezhető, csak nagyon erős. HA van minigun nálad meg még egy két embernél akkor simán leszeditek. Én ha látom hogy felvették akkor vagy leugrok egy szintet , vagy fel-le ugrálok valami dobozra, miközben jön utánam nem tud leütni.
Security contractnál az a hátrány hogy random indul valamelyik ha telefonból hívod, és lehet hogy ilyenről maradsz le: [link]
-
Plata
félisten
Nekem kellene egy kis segítség.
Nem tudjátok hogy az istenbe lehet a heist táblán az irányítást átállítani?
Nekem csak az irány gombokkal lehet rajta mozogni és kiválasztani dolgokat,de az meg nem egyesével megy arrébb.
Így például nem tudok 50-50%-ot kiosztani,csak 45-55%-ot,mert ugye alapból 15-85%-ról indul és csak kettesével ugrik arrébb.
Na és casino heistnél a prepek kiválasztása is nehéz,mert ha kiakarom választani hogy x gear-t viseljem kell szenvednem vele percekig hoyg sikerüljön azt kiválasztani amit én akarok,már ha sikerül.
Ha egyedül megyek nem gond,de ha társsal akkor már szar,főleg hogy ma is átbaszott. és akaratomon kívül kevesebb jutalma lett C-nek mint amit akartam hogy rohadna meg,de nem találok a beállításokban semmit.
Vagy nem jó helyen keresem.
Egyébként C fura gearben rabolt.
[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
Bár tipikus spekulációkon alapúló cikk megint, viszont azt ténye, hogy a modern AAA+ játékfejlesztés egyik nagyon nagy hibája az, hogy olyan "minőségű" termékek előállításhoz mint ami pl. a GTA V, vagy az RDR2 volt, ahhoz ma már nem elég egy pár száz fős kis csapat pár évnyi munkája.
Ubisoft esetében is 10+ csapat dolgozik egy-egy AC-n pl. és ott azért részenként egyrészt nincs akkora változás, ugrás mint a Rockstar játékaiban, illetve azok azért hamarabb jönnek ki (termesztésen a különböző részeken, különböző stúdiók dolgoznak egyszerre ott azért, és a fejlesztés vége felé jön beesgetni a többi).
Illetve másik jellemző a játék fejlesztésre (és ez igazból szinte egyidős ezzel az iparággal), még pedig az, hogy ami "papíron" ötletként jól működne, azt a fejlesztésbe már nehezebb megvalósítani. Vagy mert elméletben igen, de gyakorlatban nem működik, vagy mert folyamatosan változik a koncepció (ami lehet a rossz vezetés, de akár amiatt is, hogy időközben mások egy jobb megoldást találtak arra az ötletre amikkel ők évek óta szenvednek). És emiatt sokszor van az, hogy akár évek munkáját kell a kukába dobni.
A legtöbb ilynek a leglátványosabb esete az, hogy amikor túl korán mutatnak be egy játékből gameplay, vagy target gameplay-t. Ha már Ubisoft, ott volt a The Division vagy a Watch_Dogs esete, ahol a végeredmény más lett és emiatt kapott aztán mindet is ezek a játékok. Persze ott van az is, amikor konkrétan egy kamu gameplay demót raknak össze ami játékként, csak abban működik. Állítólag ez volt a Star Wars 1313 esetében is, hogy azon kívül amit mutogattak, azon kívül nem volt semmi belőle meg.
De Rockstar esetében is ott vannak az elő előzetesek amikben volt már olyan dolog ami nem került be a véglegesbe. Ezek egy része ott van a fájlok között mint hivatkozás, de azokról kevesebb infó van ami teljesen szanálásra került végül (ezek egy részét a különböző dizájn dokumentumokból lehet kideríteni, hogy mi volt).
Úgyhogy simán ki lehet nézni, hogy ha csak hasonló ugrást szeretnének elérni mint ami volt a GTA V és RDR2 között, akkor oda bizony kell ember és idő. Meg türelem, hogy ha valami nem működik akkor csináljuk máshogy.
Végül még egy dolog. Rockstar esetében maga a hivatalos játékbejelentés általában egy évvel a tervezett megjelenés elött történik meg. Nos ezt azért az utóbbi időben (10év?) nem igazán tudták artani mert mind a GTA V, mind az RDR2 vagy évet még csúszott mint ahogy tervezték. Lehet, hogy ezért is várnak ki?
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
#81556480
törölt tag
válasz negyven2 #89423 üzenetére
Értem én ezt amit írtál, csak azt nem értem hogy a GTA V minden idők második legtöbbet eladott játéka, tehát a befolyt pénzből lehetne növelni a stúdiók számát/méretét (?) hogy legalább egy 4-6 éves kiadási ciklust tudjanak hozni. Mert ha jól gondolom sokkkal kisebb létszámmal dolgoznak még így is mint egy évente / kétévente megjelenő ac, vagy division, vagy akármi aminek a bevétele sokkal kisebb, mégis gyakrabban adnak ki azért elég jelentős játékokat.
Szóval pénz van ( gondolom, nem tudom) , igény van, fejlesztés, játék: nincs.
szerk: értem hogy ubisoftnál nincs akkora ugrás két játék között, mivel kb évente jön új ac , de ha megnézed a 10 évvel ezelőttit, meg a mostanit akkor van akkora mint a GTA 4 és a GTA V mostani verziója között. ( vagy amúgy a gta v 2013- és mostani sztorimódját kéne összehasonlítani )
Érdekes, mindenesetre ezzel a 10 -12 éves távval úgy felszopják az embereket hogy ha egyszer lesz 6 ott olyan eladási számok lesznek, amilyenek még nem voltak
[ Szerkesztve ]
-
Plata
félisten
válasz Gawamatsu #89425 üzenetére
Szerintem az az évszázad biznisze.
Sok marha be dőlt neki és pénzeli a nagy semmit.
Mennyi esze van a fószernek.
Emlékszem rá mikor 2013-ban rakás ismerős meg flota tag vette a 200-300 dolláros hajókat és hogy milyen jó lesz majd közösen repülni.Meg hogy 2013 karácsonyára már ki is jön a játék.
Annak idején az volt az igéret hogy 8giga ram I3 proci meg 2gigás videókártya elég lesz hozzá.Ma már a 64 giga ram is kevés neki mert azzal sem fut rendesen.[ Szerkesztve ]
-
negyven2
veterán
válasz #81556480 #89424 üzenetére
Azért már korábban is problémás volt az, hogy ennyi stúdiót és embert normálisan koordináljanak (aki ugye szerte voltak a világban), és a mostani helyezett alatt ez méginkább problémás. Egész egyszerűen nem tudsz (vagy inkább érdemes) "végtelen" embert rápakolni egy-egy projectre, mert annyival nem fog csökkenni a fejlesztési idő (a kiadási költség annál inkább, és itt nem az a gond, hogy nincs rá pénz, hanem az, hogy megéri-e 5 év alatt lefejleszteni $1 milliárdért egy játékot, ha meg lehet csinálni pl. 8-10 év alatt $500 millióból).
Ugye hivatalos adatok nincsnek de becslések szerint az RDR2 8 éves fejlesztése (1000 ember dolgozott rajta ez idő alatt összesen), olyan 380-550 millió dollárba került (de van olyan becslés is, ami szerint közel van az egy milliárdhoz. Na ennél egy GTA V biztos, hogy több lesz. 104%, hogy dolgoznak rajta, a kérdés, hogy a Development Hell mennyi nyomja rá a bélyegét az egészre. Ugye ezeket már úgy tervezik, hogy teljesen kihasználja mostani konzolok által adott lehetőségeket. Pluszban valószínűleg, maradtak a saját RAGE motornál, amit hozzá kell igazitani a modern technológiák adta lehetőségekhez (az UE5 techdemóban lévő dolgokat ők is meg tudják oldani, csak azt ki kell találni hozzá).
Pluszban ha híhetünk a szivárogtatásoknak, a Rockstar megpróbálja ezt a játékot crunch-ok nélkül megcsinálni ami meg azt jelenti, hogy az eddigi akár 120 munkaóra helyet megpróbálnak heti 40-ben dolgozni. illetve még ott van az is amit már írtam, hogy sok helyen egyes fejlesztők a saját "safe space"-et féltve nem mindent vállának el, vagy nem úgy ahogy a vezetés akarja (a már említett példa amikor nem voltak hajlandók valami inide játékba konföderációs zászlót "rajzolni", mert a sértette a világnézetüket... de olvastam olyat is, hogy lövöldözős játék esetében probléma volt az is, ha fehérként feketét, vagy más rasszt lehetet lelőni benne /// mert a rasszisták ezzel fognak gyakorolni!). De szerencsére ezek még nagyon elenyésző kivételek, amikről csak azért hallani, mert felkapja egy-két ebben érdekelt média platform.
Gawamatsu: $420 millióba került eddig az a játék, de ezt az összeget azért árnyalja az, hogy lényegében mindenki a fejlesztés elő napja óta láthatja a fejlesztés menetét, és ebben az összegben benn van minden amit rá kellet költeni egy 0-ról induló csapattal, és 0-ról induló játékra. Szemben más játékokkal ezen dolgok nagy része már eleve rendelkezésre áll, másrészt a legtöbb esetben te csak fejlesztés, de inkább a megjelenére látsz rá. Ekkor vagy közölnek egy összeget, vagy nem. Az SC esetében igazából azt látom problémának, hogy mivel folyamosan nő a bevétel, így folyamatosan nő a lehetőségek és az elvárok is vele szemeben.
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."
-
ledgeri
nagyúr
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
Plata
félisten
Sziasztok banditák.
Nincs semmi új hír?
Heti bónusz és egyebek? -
hegyipapa
senior tag
válasz szTotyy #89436 üzenetére
Igen a payphone duplás.
New vehicle - Shinobi ($2,480,500)
New Mode - Double Down out now
Prize Ride: RT3000 (Top 2 in 9 Street Races for 5 days in row)
Podium Vehicle: Jugular3x GTA$ & RP on
- Double Down Mode2x GTA$ & RP on
- High Society Leak
- Payphone Hits
- Associate/Bodyguard Salary[ Szerkesztve ]
-
szTotyy
őstag
válasz hegyipapa #89437 üzenetére
Kiegészítés:
30% Off:
- All Garages
- Imani Tech
25% Off:
- Agencies (+Renovations)
40% Off:
- Autarch ($1,173,000)
- DR1 ($1,798,200)
- R88 ($1,869,000)
- Lynx ($1,041,000)
- Previon ($894,000 - $670,500)
35% Off:
- PR4 ($2,284,750)
30% Off:
- Champion ($2,096,500 - $1,572,375)Misc Changes:
- Nightclub Safe Cash is now capped at $210,000 (Likely to avoid the bug where the cash disappears upon pick up) - Ez milyen lusta megoldás mááár ?!?!?!Prime Gaming Bonuses:
- $100k for logging in[ Szerkesztve ]
-
szTotyy
őstag
válasz szTotyy #89440 üzenetére
Erről jut eszembe Lacinak:
Emlékszel, a múltkor kérdezted, hogy miért 0 a széf bevétele. Nem defend miatt van így, hanem akkor nulla a bevétel, ha valami missionben vagy és nem sessionben. Akár egy adversary, egy deathmatch, vagy heist finálé stb. Ilyenkor a gyárak termelnek ugyan, de a széfekbe (nightclub, arcade, agency) nem gyűlik a pénz.Plata: az
[ Szerkesztve ]
-
szTotyy
őstag
válasz #81556480 #89444 üzenetére
Mostanában eléggé figyeltem. Amióta beszéltük, én is felnyomtam a popularity-t, meg sasolom az agencyben a széfes nagy lóvét, hogy jön-e folyamatosan. Nem kell egész gta napot missionökben lenni, elég ha épp szerencsétleül esik a napforuló (avagy számlázás), hogy ne kapd meg. De szerintem (ahogy múlkor is említettem) ebbe beleszámíthat a sessionváltás is (kicsi az esély ugyan). Volt, hogy a nightclubból már háromszor megkaptam a 10-est, míg az agencyből csak egyszeri 20ezer jött. És nem voltam missionben, csak sessiont váltottam ez idő alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Nagus
senior tag
Úgy néz ki elhúzzák a hátralévő járművek bekerülését. Ma csak 1 motor került be (Shinobi), még maradt a Reever amit nagyon akarok és még maradt egy kocsi.
-
ledgeri
nagyúr
Csak neked: Nem csak a műhelyben néz ki úgy
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Elemzés Milyen vasat rakjak a GTA V alá?
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- További aktív témák...