- MIUI / HyperOS topik
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ingress
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr. Teddy
őstag
Na voltam tegnap az edigitalba. Amit sejtettem az történt. Az üzletvezető szerint ilyen 3 munkanapon belüli csere a kicserélt termékre nem vonatkozik, ő szerinte a vásárlás napjától számítva van. Hiába mondtam, hogy a törvényben zárójelben üzembehelyezést is írnak. Teljességgel lehetetlen vele érdemben beszélni, mert egyetért velem, ugynakkor a felelősséget ő csak hárítja az Olympusra. Nem kérdés, szó nélkül átveszi a gépet, azt elküldi a szervízbe Ő is, de ennél többet nem tesz. Mindenesetre egy elég kimerítő jegyzőkönyvet írtunk, amiben le van írva, hogy 3 munkanapon belül jeleztem a kicserélést követően a hibát, de a gépet nem adtam be hozzájuk.
Közben felvettem a kapcsolatot azzal az úrral, akivel többet is leveleztem, és elintézte a cserét.
Nem tudtok egy módot arra, hogy egy kicsit hivatalosabb papírt hol adnak, hogy mi a joggyakorlat ez ügyben? -
Mr. Teddy
őstag
válasz Csaba_20_ #2092 üzenetére
Na jött egy válasz attól, aki érdemben is csinált valamit. Rohadt érdekes, azt írja, hogy ők innentől már semmit nem tudnak tenni, lévén a gép benne sincs az adatbázisukban.
Kvázi azzal , hogy kicserélte nekem a szervíz a felelősség hopp lekerült a vállukról.
Na akit érdekel a levél pontos tartalma elküldöm neki privátba.
Ja és az nem került rá a jegyzőkönyvre, hogy miért nem adtam le, sajna.. -
Mr. Teddy
őstag
válasz Csaba_20_ #2094 üzenetére
Na ma bennt voltam utoljára az Olympusnál. Megint cserélték volna, de mondtam, hogy ne, adjanak jóváírást, majd szépen a boltban cserélik. És szépen hivatkoztam arra, hogy az edigital nem volt hajlandó cserélni. Nagy nehezenen, a végén kiállították az igazolást. Holnap beugrom a boltba, és ha nem lesz készletükön ilyen gép, visszakérem a pénzt és kész.
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Csaba_20_ #2100 üzenetére
Ja, de lehet valamit félreértettél. Már nincs nálam a gép. Az Olympus szervízben leadtam mindennel, és Ők kiállítottak egy cserére jogosító igazolást. Amivel be kell fáradnom oda ahol vettem. És ott "kártalanítanak". A papíron az van, hogy az edigitalt felszólítja az olympus, hogy "Kérjük az ügyfél kártalanítását, csere vagy pénzvisszafizetés útján, Önök felé a rendezés jóváírással történik."
Ez az a dokumentum amiról írták már többször is levelekben, hogy ha ilyet hoz, akkor kicseréljük, vagy raktárkészlet hiányában visszaadjuk a vételárat.
Szal ez a pontos helyzet. -
Mr. Teddy
őstag
Na emberek!
Visszakaptam a pénzt ma az edigitaltol, az olympustól kiharcolt csereigazolványt bemutatva. Véget ért ez a kálváriám. Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, segítséget! -
Mr. Teddy
őstag
Egyébként a neten rendelt cucctól 8 napon belül indoklás nélkül elállhatsz. A helyzet az, hogy az Ipon valszeg ezt nem tartja be, mert pont velük leveleztem ez ügyben, és akkor kijelentették, hogy rájuk ez nem vonatkozik (ami nem igaz).
Az tény, hogy így minden cuccot ki kéne cserélniük, de mivel el is állhatsz indoklás nélkül, a jövőre való tekintettel lehet érdemesebb volna a pénzt visszakérned, mert ha ilyen gondossággal szerelik össze a gépeket, akkor valszeg a garanciáztatás sem lesz egy leányálom. Ez utóbbi csak egyéni vélemény, sok sikert az ügyhöz, ne hagyd magad! -
Mr. Teddy
őstag
Szerintem ha valami hibás akkor az plusz egy indok az elállásra, de ezt nem tudom pontosan. Az mondjuk tény, hogy ilyenkor a postaköltséget neked kell állnod. Esetleg tanácsolhatom még azt, hogy küldd vissza a futárral, és helyette küldjenek vadonat új, originál dobozos termékeket, mivel az Ipon összeszerelési tudományában nem bízol. Ami jogos, mert kb akármennyire dobálják a számítógépet, egy rendesen becsavarozott videokártya és hdd nem fog így kiesni. Szal hozzanak ki mindenből új dobozos cuccot, és az összeszerelési díjat térítsék vissza, és ekkor még örülhetnek, hogy ilyen eset mellett náluk hagytad a pénzed. És próbáld meg magad összerakni, igazából nem nehéz, és tök jó érzés is saját magad összerakni a gépet
-
Mr. Teddy
őstag
Az egész annyi, hogy fogod, bedugod a konnektorba, monitort rá, power gomb megnyom -> nem megy. ÖÖ hiba van, 3 munkanapon belül meghibásodott a gép. Futárvisszaviszi, és ki kell cserélniük, javítást nem csinálhatnak, csakis csere. És mivel te kompletten vettél gépet, összeszereléssel, nem vagy köteles érteni hozzá, hogy mit hova kéne dugni, meg mi lehet a hiba. Ennyi. Erre vonatkozik a 3 munkanapon belüli hiba úgy gondolom.
-
Mr. Teddy
őstag
És esetleg majd arra is figyelj, hogy milyen feltételek mellett adod be a szervízbe. Mert ilyen kitétel is fog majd rajta szerepelni: Vizes honlapjáról kimásolva:
"Amennyiben a garanciális javításra átvett termék a leírt hibát nem produkálja, szervizdíj kötelessé válik. (1 000 Ft + ÁFA)"Nehogy a végén azt mondják, hogy helytelen üzembehelyezés után következett hiba, de nekik idő volt bevizsgálni, ha kifizeted a díjat akkor kapod vissza.
Másoknak is: Ez a szervízdíj kötelesség mennyire jogszerű? Most, ha beviszek egy szerintem hibás terméket, és rendesen megindokolják, hogy nem hibás a termék, ezért kérhetnek pénzt?
[ Szerkesztve ]
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Csaba_20_ #2196 üzenetére
Hát ezzel kapcsolatban régen volt egy tapasztalataom a Mistrallal, hogy ők amikor beadtam gariba egy írót, a papíron rajta volt ez. És anno köteleztek, hogy fizessem ki a "bevizsgálási díjat" mert náluk a dvd-író jól működött. Vittem nekik dvd-t, hogy nézzék meg ezeket elrontja, meg van egy rw lemez amit ez az író nem töröl, de másik igen. Mindegy, ők nem tágítottak, nekik minden lemezt vitt rendesen, stb.. És akkor mondtam, elviszem az írót. Aztán jöttek a szöveggel, hogy 2500Ft-ot kérnek. Nem akartam fizetni, ők nem akartak visszaadni, szervízvezetőt is kérdeztem, miért is? "Mert ez van a szabályzatban, nem kell indokolnom". Akkor még nem merültem el ennyire a jogszabályokba, meg ezt a fórumot nem ismertem, ahol tudtatok volna segíteni, és akkor kifizettem ezt a pénzt.
Mindezt igazából azért is kérdeztem, hogy mással ne forduljon ilyen elő. Mert ha megnézitek, az Aqua honlapján is fel van tuntetve egy ilyen tétel, ha hibátlan még fizetned kell, hogy az idejüket raboltad kb Nevetséges.
De kösz az infot. -
Mr. Teddy
őstag
válasz horvathkrisz #2243 üzenetére
Itt csak azt nem értem, ha 3 napon belül hibásodott meg, akkor most mire kell várni? A Hiba bizonyítiott, fagy, vacak rajta a borda. Miért nem adtak azonnal egy másikat? Ezt amúgy sem javítgathatják, mert nincs rá joguk.
-
Mr. Teddy
őstag
válasz horvathkrisz #2247 üzenetére
Alapból úgy van, hogy van 3 munkanapjuk arra hogy bevizsgálják, hogy hibás-e és hogy javítják, vagy cserélik. Mivel 3 munkanapon belül romlott el, ezért nem javíthatják.
Mellesleg van egy fogadásom arra, hogy 3 munkanapon belül tajvanból nem mondják meg tesztelés után, hogy hibás vagy sem
Igazából itt csak azon megy szívázós, hogy nem akarnak sz@rban maradni egy termékkel.
A leadást követően hány munkanap telt el? -
Mr. Teddy
őstag
válasz horvathkrisz #2265 üzenetére
Mennyire laksz az ipontól? Nem tudsz a héten bemenni hozzájuk és személyesen megmondani, hogy 3 napon belül nem jelezték, hogy most mi a frász lesz, azonnali kártérítést követelsz. Vagy kicserélik ugyanolyanra, vagy visszaadják a pénzt azonnal. Milyen, hogy 3 napon belül hibás, utána szó nélkül ülnek az kártyán heteket.
Ha szép (határozottabb) hangnemben erre nem hajlandóak rendesen cselekedni, akkor jöhet a hivatalos cucc, panaszkönyv, jegyzőkönyv, stb..
Ja és ha a pultos hárítja a felelősséget, hogy ő nem tehet róla, akkor mondd neki, hogy hívja a főnökét, aki kompetens az ügyben. Ne hagyd magad lerázatni úgy, hogy "nem tudunk segíteni sajnos". Ha az üzletben senki nem tud segítnei, akkor, mondd hogy előtted hívják fel a főnököt, aki majd dönt. -
Mr. Teddy
őstag
válasz horvathkrisz #2285 üzenetére
És jelenleg miben is maradtatok az üzlettel?
-
Mr. Teddy
őstag
válasz horvathkrisz #2287 üzenetére
Szóval azt mondták hétfőn lesz új kártyád?
-
Mr. Teddy
őstag
[OFF]Én nygma oldalán vagyok, lehet poénkodni, hogy "törvényileg mit kellett volna" csinálni, de szerintem amit tett, hogy ott hagyta bevizsgálásra teljesen normális dolog volt. Az a baj, hogy akármennyirre tűnhet jónak hogy jogilag kinek van igaza, a gyakorlatba iszonyat nehéz átültetni. Amikor én intéztem a fényképezőgépemet, akkor is már kismillió helyen törvényszegés történt az üzlet feléről, de nem jelentettem a fogyvédelemnek, mert tudom, hogy az még lassabban intézkedne, mint ahogy az egész kijavítás történne. Szumma érdemes a bolt adott feltételek mellett (bevizsgálás, stb...) a dolgot elintzni, mintsem egyből ultimátumot szegezni a bolt irányába...
A tény az, hogy a végére kicsit elvesztettem a fonalat, hogy mit akartam írni, de a lényeg az, hogy hiába törvény adta jogunk, szél ellen nem lehet pipílni
Na a lényeg, hogy kicsit ma este bepiáltam, és lehet összefüggéstelen vagyok, és igazából nem tudom endesen leírnia mit gondolok, bocsi [/OFF]
-
Mr. Teddy
őstag
Sziasztok!
Most amivel kapcsolatban írok, egy teljesen off téma, de elsőre nem tudtam jobb helyet ahol megírhatom tapasztalatom, bár ez a garancia topik a vásárlók védelmében van, így félig helytálló postom.Szóval még régebben itt, a prohardveren vettem egy embertől egy memory stick pro duo kártyát. Miután megvettem, aznap kiderült, hogy hamisítvány, tehát nem eredeti Sony termék. Azonnal írtam neki ez ügyben, vissza is adta a pénzt, nem volt gond. Ez pár hete történt. Aztán most pár napja vaterán érdeklődtem szintén hasonó kártya iránt, megkérdeztem 2x is, hogy hamis-e a kártya, az illető nem válaszolt, törölte hozzászólásomat, majd tiltott engem, tehát többet attól az eladótól nem kérdezhetek vaterán. Ekkor elgurult a gyógyszerem...
Oké, hogy szemet hunytam egy itt történt hamis cikk vétele felett, ami után igaz visszakaptam a pénzem, nem károsodtam, de elgondolkoztam, hogy mi van azokkal akik nem tudják, hogy mit vesznek? Miért kell nekem e fölöt szemet húnynom? Hogy itt a prohardveren biza becsaptak! És ha nem veszem észre, hogy nem eredeti Sony termékről van szó, akkor használhatom a gyengébb minőségű memória kártyát, és elgondolkoztam, hogy ez nincs ez jól!
Mivel ez a garancia topik a vásárlók védelmében áll, gondoltam itt megosztom eme sorokat.
Hogy a jelenleg a prohardveren, illetve más netes aprohirdetős oldalon, rengeteg hamis memóriakártya van! Ugyanúgy hallottam hogy sennheiser fülhalgatóból is hamisítanak, vaterán ha jól láttam nevetséges áron is árulnak 15ezer forintos fülhallgatót 4ezerért, gondoltam ez egy vicc...Szóval a tisztelt fórumtársak véleményét szeretném kikérni, hogy érdemes volna ezt így, prohardveren belül megemlíteni adminoknak? Vagy esetleg egy admin aki olvassa eme sorkat, kérem írja meg, ez így rendben van?
Privát üzenetben szívesen megmondom, hogy hol fordult velem ilyen elő.Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Ariadne #2398 üzenetére
Igen, azt tudom, csak az a baj, hogy globális a probléma. Nem egy eladónál vannak ilyen kártyák. Mondjuk úgy, hogy aki 14ezer forint alatt 4Gb-os Sony memory stick pro duo-t árul, az hamis termék. És ilyen hirdetésből elég sok van, és a legtöbbje ezt üzletszinten csinálja!
Másik fáradt gőzö topikba is beírtam, hogy jelen vannak hamis cuccok a ph-n is, lehet nyitok egy topikot, ahol a felhasználók beírhatják, hogy konkrétan milyen terméknél érdemes vigyázni, mert hamisítvány veszély forog fennt. -
Mr. Teddy
őstag
válasz Ariadne #2400 üzenetére
Persze az első kettőtt nem lehet érdemben megcsinálni, mert számla nélkül megy minden ilyen vásárlás. Ezt még el is fogadja valamennyire az ember. Az lenne a legjobb, ha az adminok kicsit megreguláznák az ilyen becsapós hirdetőket. Vagy legalább az érdeklődők tudjanak a jelenségről, hogy hamis cuccokba is belefuthatnak itt. Még gondolkozom, hogy hol lehetne, egy eladónak adott feketeponton kívül, rávilágítani az embereket hogy hamis cuccokba futhatnak bele.
[ Szerkesztve ]
-
Mr. Teddy
őstag
Lentebb írt tapasztalatomról nyitottam egy topikot, melyben várom hasonló észrevételekkel, tapasztalatokkal rendelkező, vagy csak tájékozódás céljából érdeklődő fórumtársakat!
-
Mr. Teddy
őstag
Az imént olvastam ezt a cikket: [link]
Mellesleg egy kérdés, egy nokia teló kijelzőjén a pixelhiba garis probléma? Vagy az még nem számít annak?
-
Mr. Teddy
őstag
Sziasztok!
Akad egy problémám: A bátyám a Libriből neten rendelt egy Batman könyvet, most érkezett meg 10 perce. Miután kibontotta látta, hogy ez egy vastagabb képregény. Persze ez a neten nem volt leírva, azt hitte egy rendes regény. Felhívta a Libri vevőszolgálatot, majd ott azt mondták neki, hogy menjen be bármelyik Libri könyvesboltba és kicserélheti más könyvre. Na itt egy kicsit bepöccentem, mert tudom, hogy 8 napon belül mindegy mi van, elállhatok az ilyen netes vásárlástól.
A kérdésem csak annyi, hogy ilyenkor a postaköltséget is visszakapom?
Szal a gyakorlatban fizetett valami 3700 körül, amiből 700 a posta. Persze ha kiírják, hogy képregény, akkor meg sem rendeli, így meg alsó hangon bukna rajta 700-at, ami azért nem fair...
Köszi előre is a segítséget! -
Mr. Teddy
őstag
-
Mr. Teddy
őstag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék tőletek kérni.
Itt prohardveren keresztül (igazából emailen keresett meg az illető) adtam el egy terméket. Az illető fia vette át múlt kedden, akinek helyben mondtam, ha 2-3 napon belül van valami gond, akkor persze megoldjuk, visszaadom a pénzt, stb.
Az úr akinek a fia vitte a terméket hétfőn (tehát 6 nappal később) szólt, hogy probléma van a termékkel, illetve írta, hogy ugye 8 napon belül visszaküldheti. Írtam neki, hogy ha gondja van, szívesen segítek megoldani, de mivel így később szól, nem fogom tudni kicserélni a terméket.Most ugye jól gondolom, hogy elvileg nem szükséges nekem ilyet tegyek? Magánszemélyként adtam el a terméket, számla/garanciát így külön nem adtam. A terméket noha emailben beszéltem az úrral, személyesen a fia vette át / fizette ki.
Persze nem akarom hogy a vevő megszívja, írtam annak akitől származik a termék, hogy hibának számít-e az amit mond, és hasonló.
A vevőm azt kifogásolja, hogy a gps amit eladtam neki néha 15 percnél tovább nem talált rendes jelet. Máskor pár másodperc alatt feláll. Szóval ez is mennyire esik a "hiba" címszó alá azt sem tudom.
Új hozzászólás Aktív témák
- MIUI / HyperOS topik
- Formula-1
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Villanyszerelés
- Dragon Age: Origins
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Óvodások homokozója
- Építő/felújító topik
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen