Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz berbatov2 #25583 üzenetére
Félrebeszélnek. Ez hibás teljesítés amire más szabályok vonatkoznak, mint az elállásra. Ennél az eladót terheli a visszaküldés költsége is, és elsősorban ki kell küldeniük a megfelelő terméket, ami a számlán szerepel. Ha erre nincs mód, akkor az egész összeg visszajár (gondolom még kapható a webshopban a termék, szóval ez nem játszik)... Anno ismimnek sem azt a terméket küldte ki a T, hanem egy hasonlót, sokkal jobb tulajdongásokkal rendelkezőt azaz jóval drágábbat, ő nem reklamált... Ja, még annyit, hogy a T szeret saját jogszabályokat alkotni, náluk pl. a 14 napos elállásnál 30 nap van az összeg visszatérítésére... és mai napig ezt mondják mindenkinek, és még nem kaptak bírságot.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
"Amennyiben a hibás teljesítés folytán a kijavítandó dolog elszállítása vagy visszaszállítása szükséges, erről - a melléklet 4. pontjában felsorolt járművek, továbbá a 10 kg-nál kisebb tömegű és tömegközlekedési járművön szállítható dolgok kivételével - a vállalkozás köteles gondoskodni. Amennyiben az el-, illetve visszaszállítást a vállalkozás elmulasztja, azt a vállalkozás költségére a fogyasztó is elvégezheti vagy elvégeztetheti."
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz pingu22 #25599 üzenetére
Egyiknél sem neked kell fizetni, mivel ez mindkét esetben hibás teljesítés, de a "natúr" jótállási igénynél sem neked kellene állnod (a jótállási igény érvésesítésekor a fogyasztót semmilyen plusz költség nem terhelheti). Csakis a 14 napos "meggondoltam magam" visszaküldésnél terhel téged a visszaposta ára. Szóval mindenképp verd le rajtuk az előző árát is, mivel az neked jár.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
válasz TomCollins #25608 üzenetére
Az nem számít hány cucc van a rendelésen, ha külön tételek, akkor is el lehet állni bármilyen tételtől, ha egy rendelés akkor is.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Na akkor fasza már ez a miele is ha már egy adagolót nem tudnak kicserélni. El is vitték a gépet? Egyébként ha az emagnál jelenleg kapható és raktáron van ugyanaz a mosógép akkor nincs mérlegelési lehetősége, kötelező a csereutalvány ellenében cserélni egy újra (ő kártalanítva lesz a gyártótól). Vedd fel a kapcsolatot a Miele-vel is, hogy koppintsanak rájuk (ez elég nagy blama lenne a márkának), pénzt semmiképp ne fogadd el!
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz babcehh #25622 üzenetére
Szerintem a throttling az nem épp a termék normál működése, szóval mindenképp élhetsz a jótállási igényeddel, az már számodra mellékes, hogy pontosan mivel tudják megoldani garanciális javításban a problémát. Írásban küldd el nekik, hogy a jótállási igényedet szeretnéd érvényesíteni, mert a termék a normális használattól eltérően, mondhatni hibásan működik. Ha erre nem reagálnak, akkor az üzletben beírhatsz a vásárlók könyvébe, valamint a helyileg illetékes békéltető testülethez fordulhatsz.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz nemlehet #25644 üzenetére
Kérd, ha nem akarnak mozdulni akkor követeld a FÜGGETLEN szakértői vizsgálatot, természetesen ezt mind a vállalkozás költségére, mivel rajtuk a bizonyítási teher. Ha nem mozdulnak akkor vásárlók könyvébe beírhatod, vagy békéltetőhöz fordulhatsz. Az, hogy ők házon belül megnézegetik az nem független szakértői vizsgálat, semmit nem ér.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz prime_adam #25662 üzenetére
Cégként vásárolva 1 év jótállás van. Szóval igen csak hazudtak.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz prime_adam #25671 üzenetére
Az ajándékkártya mindenképp jogsértő, a jogszabályban ez külön ki van emelve, hogy a levásárlás nem okés (mert ez a kártya végülis arra korlátoz), visszafizetésnél csak kp jöhet szóba (illetve visszautalás). Én semmiképp nem hagynám ennyiben.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Mennyibe kerül ez, hogy csak 1 év van rá? Egyébként mivel csere újraindul a teljes jótállási idő, csak legyen róla papírod, hogy cserélték.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Akkor újraindul(na) az egy év, csak mivel a gyári garid tovább tart... bár nemtom ilyenkor az új kötelező gari lejártától kell e indulnia a gyárinak, ezt passzolom. Mondjuk én ragaszkodnék inkább a kötelező újraindulásához, mivel az jóval több jogot biztosít, ha megint bekaksizik.
(gari= jótállás még mielőtt vki belekötne, csak nincs kedvem ezerszer begépelni)
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Ezen mi a patthelyzet? Személyes átvételnél a vevő felelőssége, hogy csekkolja mit is vesz, nem? Azért vicces lenne, ha mindenki 2 hét után kitalálná, h üres volt a doboz... azért na... Ha postával adok is el valamit, akkor is felhívom a figyelmüket, hogy csináljanak unboxingot, és csak azzal fogadok el reklamációt.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
#25771-re ment volna ez a hsz, most már mindegy.
Oké, akkor vegyél valamit mondjuk a médiában, személyesen, ne online, és 2 hét múlva vidd vissza, hogy csak most volt időd kibontani, és üres volt a doboz. Kíváncsi vagyok hogy fognak rád nézni. Úgy elhajtanak, hogy öröm nézni. Az eladó mégis hogy a francba bizonyítsa, hogy nem üres a doboz, ha a vevő NEM AKARJA kibontani a terméket?? Nekem is volt már olyan, hogy személyes átadásnál kérdeztem "nem bontod ki?" "á nem megbízok benned". Na most pisztolyt nem foghatsz senki fejéhez, hogy márpedig bontsd ki. Ha az eladó maga kibontja, és a drága vevőnek mégsem kell, akkor meg már nem tudja újként eladni.
Ettől függetlenül ezért kell mindig unboxing videót csinálni mindenről, és akkor legalább van bizonyíték (én mondjuk kötelezően ehhez kötöm a reklamációt, ha eladok valamit). De ez a 2 hétig bele se szagolok a dobozba nekem nagyon életszerűtlen, főleg ssd-nél, azt nem a polcra tenni veszik az emberek.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz cserewarrior #25789 üzenetére
Fuh, hát nekem Legion 5-öm van, de a TMX-be az életbe nem küldeném be. Mi volt a hibája, valamint mennyi időket töltött szervizbena gép?
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz cserewarrior #25791 üzenetére
Tudom, de akkor inkább megoldanám, hogy osztrák vagy német szervizbe kerüljön. Nincs ott ismid, mert onnan háztól házig viszik hozzák -s rendesen meg is csinálják. Ezekhez a kóklerekhez semmiképp nem vinném, inkább vinném normális fizetős szervizbe.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz cserewarrior #25793 üzenetére
De mi a hiba, h mindig alaplapot kell cserélni?
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz cserewarrior #25795 üzenetére
Én nem hinném, hogy valóban cseréltek alaplapot. tuti rafináltkodnak vmit. Szerinted mennyi az esélye, hogy minden "kicserélt" alaplapnak ugyanez a hibája?!
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz DaniTm #25808 üzenetére
Boltba bemegy, vásárlók könyve kikér, beleír. Ilyeneket, hogy a te költségeden kellett beküldeni a terméket javításra, holott a jótállási idő alatt ez az eladót terheli. Meg a többit is. Gondolom 30-napnál tovább tartott a javítás, így új készülék járna a jogszabály szerint. Így mindent bele kell írni, utána békéltető testülethez tudsz fordulni. Ha szerencséd van akkor már a vásárlók könyve említése után máshogy állnak a dolgokhoz.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz cserewarrior #25825 üzenetére
Csakhogy nem utasíthatják el (ilyen hülye kamu dumát), mivel erre jogszabály van. (Ugye az ársávos kötelező gariidőben vagy még?)
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Ha 3x elromlik akkor csere. És még csak nem is kell ugyanannak az alatrésznek lennie.
"Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik - a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket 8 napon belül kicserélni."
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz kismanús #25840 üzenetére
Cserélt főalkatrészekre illetve termékekre újraindul a jótállási idő, de csak akkor, ha a jogszabályban megszabott ársávos kötelező jótállási időn belül vagy. Az apple tologathat akármit, akkor is a törvény szerint újraindult, ha volt ilyen cseréd. Esetleg megreklamálhatod, ha nagyon nyugtalan vagy emiatt.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz dave0825 #25849 üzenetére
Ha EU-n belülis vásárlás, akkor minden gond nélkül. Csak kell nekik az EU-s országból származó számla. Mindamellett az amazon sem szokott szarakodni, előbb visszakapod a hibás termék árát, mint ahog az visszaér a visszaküldéskor.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #25856 üzenetére
Visszaviszed bármelyik MM-ba, és azonnal visszakapod a pénzt. Számla sem nagyon kell ha van rendelési szám, mivel ott már lát mindent a gépben de azért nem baj ha nálad van.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #25858 üzenetére
Dehogy kell. Bemész, lerakod a pultra a terméket, h elállnál, ott kitöltenek ők egy papírt, aláírod és ennyi.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #25874 üzenetére
Szerintem jobban jártál volna ha választottál volna egy ugyanolyat más színben ami van nekik. Így meg majd elszarakodnak vele aztán benyögik, h a te hibád h kifakult.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz luciferc #25877 üzenetére
Hát igazából már ott elszúrtad, hogy engedted ezt a "házon belül bevizsgáljuk" dolgot. Ragaszkodni kellett volna a független szakértői vizsgálathoz, rögtön visszaadták volna a lóvét, mert tudják, hogy ha nem csinálják meg, akkor vásárlók könyve, ha megcsinálják, az nekik jóval többe kerülne.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Hzsolt11 #25900 üzenetére
Hát itt több baj is van. Először is, bármilyen vásárlással kapcsolatos dokumentumot kötelességük pótolni (gondolom van nyoma a rendelésednek névre szóló számlával, nem csak egy blokkot kaptál). Másodszor, a garipapír NEM kötelező a jótállási igény érvenyesítéséhez, harmadszor meg hagyd a picsba őket és vidd/küldd a triwardenhez a számlával.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Harcipocok84 #26006 üzenetére
Bármikor kérhetsz számla másolatot, kell adniuk.
The Truth is out there...