- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Exodion #20211 üzenetére
Hát... rutin meg az évek... Ezen a trágya helyen nem szabad vásárolni egy szöget sem. Egyszer valaki remélem jól rájuk húzza a vizeslepedőt a jótállás csalások miatt, mert ez ugyan nem más, mint csalás. Olyan dologgal (gyártói jótállás) adnak el valamit, ami igazából nincs is. Én a helyedben már tuti nem szarakodnék, ugye fél milliós tételekről beszélünk, hanem ügyvéd, és polgári per. 30 nap szarakodás után neked ítélnek ne félj, mert ez a gyakorlat, és még a perköltséget is behajtják rajtuk.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #20302 üzenetére
Nah ASUS és a magyar szerviz... hadd ne meséljek mit műveltek ismim vatta új 300k-s laptopjával... Először is, a kedves euronics nem vette vissza 14 napos elállásban a gépet, hanem elküldték a szervizbe. A tapipad hol működött, hol nem, meg volt oldalt kis rés az egyik oldalon, meg a kijelzőnél is volt illesztési hiba, egy nagy rés.... nos... azt ők úgy oldották meg, hogy odaragsztották a bezel keretet az lcd-hez.... a hivatalos szerviz... jó mi? Meg úgy adták vissza a gépet, hogy a csavarok kiálltak az aljából annyira nem voltak meghúzva. De keress rá nagyon sok a panasz rájuk. Soha nem tudták megoldani a hibát, mindig újabbal küldték vissza, meg összeb*szták karcolták. Na aztán 3.-4. alkalom után, (5 hónap alatt többet volt a szervizben a gép, mint a haveromnál) nagy nehezen csereutalványt adtak.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz bullseye #20309 üzenetére
Ugye látta a gépen az illesztési hibákat, touch nem akart működni, azt mondta az ASUS, h az windows 10 hiba (lol) stb, és ezután vissza akarta vinni a Euronicsba, és nem vették vissza, ehelyett szervizbe küldték. Utána mesélte már nekem, aztán felvilágosítottam, hogy mit kellett volna csinálnia. Sajnos sok tudattalan vásárló van, akikkel ezt megjátsszák. A másik pofátlanság, amivel átverték, hogy az ASUS az általa adott csereutalványra rányomtatta, hogy kézpénzre nem váltható, tehát arra kényszerítették, hogy a Euronicsba vásárolja le. Na mondom aztán ilyen végképp nincs... Mondtam neki, hogy ha nem adják vissza a lét panaszkönyv stb, de aztán ott levásárolta PS4-re stb, nem az a harcos típus a srác...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Sajnos itthon sok terméknél csalnak a jótálással. Anno egy 100 ezres fülest azért nem buktam el, mert írtam USA-ba a gyártónak. Ráadásul gyárilag alulméretezett volt az egész és ezért elfáradt majd tört a műanyag, szó nélkül cserélték RMA-ba. Itthon megetettek volna az "1év gari" dumával..
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Gyuri27 #20359 üzenetére
De csalnak. Mert a gyártó úgy adja a cuccot, hogy "2 year warranty", nem úgy, hogy "2 year warranty, but only 1 for Hungary". A bolt a gyártónál kevesebbet nem írhat rá, fogyasztók felé csakis kedvező irányban térhet el. Vagy szerinted az okés lenne, ha venni akarnék mondjuk egy routert, aminek a dobozán ott virít, hogy 5 year warranty, aztán a bolt azt mondja, hogy náluk csak 1? Nem ilyen nincs. Külföldön nincs ilyen szarakodás, hogy 1 + X év meg tököm tudja, ott x év gari és jónapot.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Gyuri27 #20365 üzenetére
A jogszabály nem azt mondja, hogy CSAK 12 hónapot kell adni, hanem, hogy MINIMUM annyit. Tehát ha valamire a gyártó többet vállal, akkor azt a kisker nem bírálhatja felül, hisz ő is úgy kapja. Amikor egy teszem azt 5 év gyári garis terméket 1 év garival ad tovább, azzal igen csak csalást követ el.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz SunMount3r #20426 üzenetére
Ebben az esetben csak a bolt jóindulatán múlik minden, de szerintem ha nem hordtad ki fogják neked ott cserélni.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Janusz001 #20440 üzenetére
Nem hajthatnak el, az üzletnek kell ezt bizonyítani mégpedig egy független szakértői véleménnyel, tehát nem hasraütéssel, és nem a saját "béna béla"-jukkal... Ha nem együttműködőek, akkor vásárlók könyve elkér, független szakértői vizsgálat megtagadása beleír...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Flixophobe #20474 üzenetére
Ha bármit buzerálsz a kártyán ugrik a gari. Simple as that.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz RoyalFlush #20531 üzenetére
Jótállási jegyet a vásárláskor kellett volna, hogy kapjál, de annak hiánya nem mentesíti a boltot a jótállási kötelezettségei alól, erre elég a számla is. Jegyzőkönyv nélkül meg nem adunk le semmit javításra. Amikor átveszed a készüléket ugye jótállási jegy hiányában kapnod kell egy dokumentumot amin szerepel a szervizben töltött idő, valamint a hiba és a javítás, valamint a cserélt alkatrész(ek).
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz RoyalFlush #20533 üzenetére
A helyileg illetékes békéltető testülethez lehet fordulni.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz RoyalFlush #20553 üzenetére
Mármint? Nem adtak jegyzőkönyvet a javításról? Gondolom nincs is gyári jótállás, csak a sufni volt saját költségén megjavíttatta, hacsak nem a haver Jóskával taknyoltatták össze.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz LuckyL #20558 üzenetére
Te hülyézel le másokat, mégsem érted mi a búbánatról van szó... Na figyelj okoska! Ha nem tudod mi az a gyártói jótállás, akkor vegyél szürkeimportos telefont az áfamentes gsmből, aztán ha majd netán bekakkant, meglátjuk mennyire örülni fogsz a "jótállásodnak", amikor áfamentes gsm kft. megbízza mekkmester kft-t, hogy a szarodat javítsa meg kispénzért, persze a legolcsóbb kínai alkatrészekből (jobbik esetben, a rosszabbikban ők maguk kókányolják össze). Papírt sem látsz semmiről, ott sem voltál. Persze jótállásnak jótállás, de én inkább a GYÁRTÓI jótállással rendelkező dolgokat vásárolok...
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz LuckyL #20561 üzenetére
Fejezd már be a személyeskedést. és inkább tanulj meg magyarul írni! Hivatalosan olyan, hogy "garancia" nincs te 'ász'. De még mindig láthatóan fingod sincs miről beszéltünk a kollegával csak fröcsögöd a hülyeséget, többet nem reagálok a baromságaidra. Vegyél betont aztán inkább abba köss bele!
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Exodion #20564 üzenetére
Ha egy "gyártói" jótállással rendelkező eszköz elromlik, akkor hová küldi a forgalmazó, vagy a vásárló?? Vissza a gyártónak, illetve a gyártó által megbízott hivatalos szervizparternek. Amúgy ne rágjatok le most már komolyan mondom, én azt próbáltam magyarázni a srácnak (csak, hogy maradjunk már az EREDETI témánál), hogy nem mindegy milyen "jótállás" vagy a termékre, ez ami rendes terméktámogatással jár, vagy saját sufnis. Aztán lehet itt szakszavakkal dobálózni, meg kötekedni. Írd be a bestbuy topikba, hogy ezentúl úgy linkeljék a cuccokat, hogy "gyári szavatosság". ennyi most már tényleg befejeztem. Akinek szólt, az úgyis megértette elsőre mit értünk gyári jótállás alatt.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz bbsofficial #20607 üzenetére
6 hónapon belül vagy, szóval a bizonyítás még az üzleten van.
The Truth is out there...
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Directors #20635 üzenetére
Az üzletbe (ahol vetted a terméket) való juttatás költsége téged terhel, ha nem tudod mondjuk személyesen bevinni, de olyan nincs, hogy én leadom a boltban a terméket, aztán velem fizettetik ki a postát, mert mondjuk kiküldik kukutyinba. Azt nekik kell megoldani, ahhoz a fogyasztónak semmi köze, és nem is kérhető számon semmilyen költség ezért. Általában ez mindenhol úgy van, hogy az odaküldést a vevő fizeti, a visszaküldést meg szokták általában oldani saját költségen a szervizek/üzletek.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #20751 üzenetére
Hát azért a típust nem árt beazonosítani. Ez a "megveszem és napokig elő sem veszem" már csak azért is problémás, mert ha csak soká próbálja ki az ember, akkor a 3 napból is kicsúszik, és a vadi új 0km cucc max javított lehet. Ha veszünk valamit, azért csak van annyira fontos a termék, hogy leellenőrizzük/ működését kipróbáljuk.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Ja tuti vmi ilyesmi lehetett, ha kint van a termék az eladótérben. Az a baj, hogy khm euronics.... ezeknél trehányabb üzletük/rendszerük nem sokaknak van... Pl. weboldalon szerepel, hogy adott termék ebben és ebben a boltban van raktáron. Bemész, aztán a képedbe vágják, hogy még nem is hallottak róla, ha és amúgy a webshopuk szar, és tudják.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #20761 üzenetére
Jah, amúgy én is most kapcsolok, hétfő még benne van a 3 munkanapban.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #20770 üzenetére
Ne hagyd magad megetetni, szombat az törvényileg soha nem volt munkanap (csak akkor az, ha ledolgozás van de arról találsz naptárt mikor az, a kormány jóval előre közzéteszi a hivatalos szombati munkanapokat), szombat az szabadnap péntek + vasárnap pedig munkaszüneti nap. Be kell menni és a vásárlók könyvében leírni, és hozzá ezt is, hogy el akarják sunnyogni valamint hazudoznak.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz tobias88888 #20836 üzenetére
- Amelyik neked szimpatikusabb.
- Igen.
- Igen.
- Nem.
- Ha 14 napos elállással küldöd vissza akkor neked, ha a meghibásodással, akkor a boltnak.[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Windows 11
- Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Parkside szerszám kibeszélő
- iPad topik
- Filmgyűjtés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ford topik
- További aktív témák...