- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Macrodroid
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
Red Dead Redemption - Újabb jel, hogy PC-re is megjelenhet?
gp Vajon a Rockstar meddig húzza még az időt azzal, hogy végre elhozza még egy platformra a játékot?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
Ezt nem értem miért kérdezed meg mindenkitől, ha jótállási időn belül van nem tökmindegy? Vagy ha a 2 éves jótállásból 1 év letelt, akkor már nem kell törekedniük a 15 napra...? Vagy akkor már akár hónapokig is szopathatják a vásárlót következmények nélkül?
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz 313313 #19158 üzenetére
Azért ez csúnya lenne... Kezdjük ott, hogy te, mint fogyasztó nem is a gyártóval vagy szerződésben, hanem az üzlettel, ahol vetted. Tehát neked ott kell verni az asztalt, hogy ők utána hogy boxolják le a gyártóval, az az ő bajuk.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Ha a bolt/gyártó a jogszabálytól a fogyasztó javára eltér, tehát több, mint 1 év jótállást ad, akkor ugyan azok a feltételek vonatkoznak, mint az egy éven belül. Ha meg a bolt hazudik, az nem az én problémám, ha én x év jótállással vásárolok valamit. Nem értem mit értesz "gyártói gari" alatt, hiszen mindenhez x év (amennyit az adott gyártó vállal) teljeskörű gyártói jótállás jár, amit újként veszünk, hát ki más tudná javítani/cserélni? A telefonomhoz pl. 2év gyártói garancia jár, ami a rendes gyártói jótllást jelenti, engem nem érdekel ki minek nevezi. És teljesen ugyanazok a feltételek, amikor 1 éven belül romlik el, meg amikor 2 éven belül. A jogszabály nem ismer ilyen, hogy ilyen jótállás meg olyan jótállás. Van a gyártói jótállás, meg a kellékszavatosság, csókolom.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz 313313 #19167 üzenetére
Én nem tudom mik ezek a Samsung hungbukok, de nekem eddig ahány gyártóval dolgom volt, soha nem érteztem különbséget tök mindegy hanyadik évben voltam, a Sonyinál a kiterjesztett gari 4. évében sem, ugyanúgy szó nélkül adták volna az új cserekészüléket, ill. adták vissza a pénzt, és ennek így is kell lennie normális esetben, egyébként megtévesztés.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz szente #19199 üzenetére
Első pont ok, na a második pont már nem ok, a csomagolás megléte nem kötelező. Számla VAGY garanciajegy (a termék beazonosítható legyen rajta az a lényeg), nem kötelező mindkettő, a jegyzőkönyvet meg ott nekik kell kitölteni amikkor leadod javításra, aláírod és egy példányt kell, hogy kapj belőle.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz szente #19202 üzenetére
Sehogy nem fogják, mert majd ráfogják, hogy bányásztál, és elhajtanak... mocskos egy világ van itthon... Ha javítás ill. csere lesz a vége, akkor elvileg az oké, de ha pénz kapnál vissza, akkor csak a számlán szereplő eredeti tulajdonosnak fogják odaadni.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz szallasi007 #19212 üzenetére
Személyesen vásároltad? Akkor bizony nem kötelesek visszavenni, hacsak nem olyan hibája van a készüléknek, ami a normális használatot akadályozza. Viszont nem értem, ha személyesen vásároltad, ott nem próbáltad ki, nem vetted észre? 3 napon belül elsősorban NEM a pénz jár vissza, hanem azonnal cserélni kell a terméket. HA nem tudják ugyanolyan típusra cserélni, akkor visszajár a pénz. Tehát ez a "3 napon belül" dolog CSAK meghibásodás esetén érvényes, és csere- pénz vissza a sorrend, javítás nem jöhet szóba. A bemutató darab pedig nem új készüléknek felel meg, azokat mindenhol ezt feltüntetve, jelentős kedvezménnyel, általában 6 hó jótállással szokták eladni.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #19320 üzenetére
Csereutalványnál vagy csere azonos termékre, vagy a rajta szereplő összeg elvileg az adottü zletekben levásárolható, illetve ha számodra nem felel meg semmi, akkor az értéke kp-ban jár vissza. Utóbbi akkor szívás, ha nagyon jó akciós áron vette valaki a terméket.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz dvd_R+ #19381 üzenetére
Szerintem ez a 14 nap maximum 14 napot takar, tehát ha te kpban fizettél, visszaviszed a terméket és levágod a pultra, akkor azonnal vissza kell fizessék az árát, nekem nem életszerű és még sehol nem is tapasztaltam ilyet, hogy "ok köszi, majd hívunk és gyere vissza a pénzért". Ja, még valami, a csomagolás, nem hogy lehet sérült, de nem is szükséges a megléte.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Attix82 #19393 üzenetére
Te miről beszélsz? Ez benne van a jogszabályban, nem korrektség kérdése. Én személy szerint minden cuccomnak megtartom a dobozát évekig, általában abban mennek a kukába, amikor beszarnak.
Csak érted van egy bolt, aki ilyesmiken nekiáll szarakodni, hogy (meg, hogy eleve szarakodik), "a dobozon ne legyen egy hajsználrepedés sem" hát az biztos, hogy azért sem vinném vissza a dobozt....
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Ha egy termék a jótállás időtartama alatt meghibásodik, akkor a törvény vélelmezi, hogy a jótállásra kötelezett hibásan teljesített, ezért neki kell bizonyítania, hogy hiba oka a teljesítés után keletkezett (pl. a hibát a nem rendeltetésszerű használat okozta). Ha ezt nem sikerül bizonyítania – független szakértői véleménnyel -, akkor köteles a terméket javítani vagy kicserélni.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Hát ez qrvajó, ha rendelek egy tévét, átveszem, kibontom és törött, akkor is én nyelem be, ha elküldök egy hibátlant, és ők veszik át, kibontják és törött, akkor is. Mi a szar van itt már? Eleve az elszállítást ők intézik, az ő felelősségük kellene legyen. Töled elvitték a hibátlan tévét és van papirod róla nem? Na, akkor verjék le a futáron... Nem győzzük elégszer hangsúlyozni, hogy KI- és BEcsomagolás videót MINDIG KELL CSINÁLNI! Én mindig csinálok is.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz pinnacle #19494 üzenetére
Nekem anno egy hónap után adták vissza a pénzt úgy, hogy számtalanszor zaklattam őket telefonon, nem történt semmi. Feszt kötötték az ebet a karóhoz a 30 napjukkal. Akkor már nagyon berágtam írtam nekik facen is. Én nem tudom ezt hogy gondolják, hogy a szaros ÁSZF.-ükkel felülírnak egy jogszabályt...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Jackie_Chan #19709 üzenetére
Nálam tök ugyanez volt, a 2014-es W szériásom meghalt, és egy tavalyi 4K-s alap szutykot akartak adni, amit nem fogadtam el. Van náluk pár "pótkészülék", aztán csuka, sajnos a régi készülékek helyett csak szarabbat kaphat az ember. De nekem kedvesek voltak, és azt mondták egyből, hogy vagy elfogadom, vagy nézek olyan egy most kapható készüléket +-50000Ft ártartományban ami megfelel, vagy csereutalványt kapok, ez a három lehetőségem van. Melyik szervizzel beszéltél? Őket hívd, itt tuti elintézi a hölgy a csereutalványt.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Jackie_Chan #19711 üzenetére
Azt hagyd a csipába, ezeket hívd, és majd mennek a tévéért. Én is vidéki vagyok. Ja, és a plusz garimból is volt még hátra másfél év, először azt mondták átvihetem az új tévémre, (átvihettem volna, csak nem a csereutalvánnyal vettem újat, hanem azért kp-t kaptam vissza és utána), de még így is kiharcoltam, hogy a fennmaradó gariidő árát is arnáyosan visszaadták.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Jackie_Chan #19713 üzenetére
Semmi gond, kérd vissza utána hívd őket.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Jackie_Chan #19715 üzenetére
Hát érdekes, mert én is először a customerblabla email című Sony ügyfélszolgálatot hívtam, elmondtam, hogy rossz a tévé, erre kedvesen közölték, hogy vegyem fel a kapcsolatot egy számomra legközelebbi hivatalos Sony szervizzel, így is tettem, először a Hireltechet hívtam, de mivel már tele lett a tököm, hogy hetente 1x vették fel a telefont, átpártoltam emide, ahol flottul ment minden. A másik az, hogy ha nem tudnak sem javítani (enyémnek is csak kijelzőt kellett volna cserélniük, mert foltosodott, de nem a Sony úri cég ilyet nem csinál), sem UGYANOLYAN terméket adni, akkor a más, az eredeti terméknél főleg gyengébb paraméterekkel rendelkező cseretermék az csak egy opció lehet, ha az ügyfélnek megfelel, semmiképp sem kötelező, a következő lépés pedig a vételár vissza a jogszabály szerint. Az én esetem egyébként áprilisban volt, hogy nem hiszem, hogy azóta ennyire gázabbak lennének. Engem nem ráznának le az tuti.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz LuckyL #19724 üzenetére
Ja engem is ezzel akartak "nyugtatni", de nem, nem jártam volna jól, mert a felajánlott készülék köszönő viszonban sem volt tudásban az enyémmel. Én pl. konkrétan a PiP/PaP miatt vettem az adott modelt, ezt már egyik készülékük se tudja, de már a 3 HDMI port is luxus, márpedig én nem fogok kábeleket dugdosni meg elosztókkal bohóckodni. Valamint már szinte az összes Sony androidos fos, meg ips paneles.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Indian74 #19830 üzenetére
Először is ÍRÁSBAN szépen megfogalmazod az elállási szándékod, (indokolni nem kell), és elküldöd nekik emailben, hogy legyen nyoma. Aztán vagy visszaviszed személyesen, vagy visszaküldöd a készüléket, onnantól 14 napjuk van, hogy visszaadják a véltelárat ugyan azon a módon, ahogy te fizetted.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Indian74 #19845 üzenetére
Hát ugye jogszabály szerint azonnal cserélniük kellene, de ha jót akarsz akkor inkább ne hibával vidd vissza, hanm csak állj el... és vegyél egy másikat. Ugye az a tapasztalat ezzel a bolttal, hogy húzzák a dolgot, mint a rétestésztát, meg nem igazán tartják be a jogszabályi előírásokat... szóval én inkább elállnék.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Tamagocsi123 #20035 üzenetére
Ez már ott sántít a bolt részéről, hogy 3 napon belül nincs javítás, hanem csak azonnali csere.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
70 ezret egy akkucseréért?? Aaaz igen... Azért egy fasza telefont veszek.
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest