- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- iPhone topik
- Yettel topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a Lost Records: Bloom & Rage
gp A Don't Nod legújabb kalandjáték valamikor az év folyamán érkezik PC-re és konzolokra.
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz FireFox1996 #25254 üzenetére
Pontosan. És ne elégedj meg azzal, hogy az árát akarják visszaadni, főleg ha van nekik a termékből. Kötelező a csere.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz LuckyL #25261 üzenetére
Szerintem mindenki tudja mire gondoltam gari alatt, nem kell belekötni élő fába is, de csak a kedvedért akkor
gariJÓTÁLLÁS. Te meg fogd már fel, hogy nincs olyan, hogy a bolt gondol egyet és visszaadja a pénzt, és ezzel a fogyasztó le van tudva. Ha akarom, akkor visszakérem a "javíthatatlan" termékemet is, mivel az enyém, azzal én rendelkezem, aztán ha jobban megéri akkor megjavíttatom. De megnyugodhatsz affelől is, hogy nekem biztos nem a pénzt adnák vissza, ha látnám, hogy ott virít a boltban a polcon a cucc. Persze mindenki azt csinál, meg azt hisz amit akar...[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz LuckyL #25264 üzenetére
Pedig le van írva, köztudott a sorrend = javítás->csere->pénz vissza. Ha van nekik a termék nem adhat pénzt ha te nem akarod. De nem vitázok, te elfogadod a pénzt, én meg kicseréltetem.
De tudod mit? Tessék vitatkozzál velük is, te úgyis olyan okos vagy...
(szerintem ha ott virít a polcon a termék, az elég egyértelmű szitu, hogy VAN lehetőség a cserére, a többi csak duma... )
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz LuckyL #25267 üzenetére
Nem, én teljesen jól tudok mindent, csak sajnos nincsen rendes hatóság, aki betartassa a szabályokat, és ezzel a boltok visszaélnek (mert ugyebár ez a békéltetős bohóckodás egy vicc). Érdekes módon, ha egy termék olcsóbb lett, akkor mindig van csere, fordított esetben nincs, de érdekes.... De szerencsére vannak normális boltok, akik nem szarakodnak, és ha cserét kérsz akkor azt kapsz.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz LuckyL #25270 üzenetére
Oké. (érdekes módon mikor felhívom őket a fogyvédők és a MKI is mindig megerősíti ezeket, amiket itt is leírok, de mindenki rosszul tud mindent, csak te tudod jól... a javításra visszaküldéskori postaköltség sem járt vissza, aztán ja kiderült, hogy mégis... )
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Superhun #25272 üzenetére
Izé.... szerintem ő áll belém mindig, fordítva szerintem ez még egyszer sem történt meg... Nem tudom ő talán valami kereskedő, ezért védi annyira az ő érdekeiket.
Ha a cserére nem kötelezhető a bolt, akkor miért szerepel az a fogalom első helyen a jogszabályban? Ez is érdekes... Ha a jogszabály úgy fogalmaz, hogy "cserélni köteles", akkor csere, itt nem is értem mibe akarnak a kereskedők kapaszkodni, meg hát nem értem hogy nem lehet őket arra kötelezni, mikor ezt megteszi a jogszabály. Mert akkor én meg azt mondom, hogy engem meg nem kötelezhetnek arra, hogy a pénzt fogadjam el, és akkor sakk-matt.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz 4Grider #25293 üzenetére
Jaj gyerekek ne kezdjük el megint, pár hsz-el feljebb ezt veséztük ki pont. Kicsit görgess vissza és olvasgass, le van írva minden ami ezzel kapcsolatos. De röviden: 10kg felett csak kötelező nekik elszállítani, alatta elküldheted te is, de a költségét vissza kell térítenie a boltnak neked.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #25309 üzenetére
Igen, olyankor a teljes, számlán szereplő összeg visszajár, (beleértve a kiszállítás költségét is), reklamálj! Engem egyszer személyesen így akartak lerázni az euronicsba, és váltig biztosak voltak benne, hogy az úgy jó, meg "még senki nem szólt". Hát én szóltam, telós üfsz helyretette őket.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz ThodEE #25327 üzenetére
3 év a jótállás (a videokártyákra általában ártól függetlenül mindig mindenhol 3 évet adnak), és a 30. nap után nincs semmiféle 8 nap (valszeg félreértelmezted), ha letelik a 30 nap azonnal jár a csere, és erre van 8 napjuk, hogy szerezzenek egy új terméket, innen a javítás már nem játszik (tehát az AQUA megint jogsértést követett el, mivel 2 hete nálad kellene lennie egy új videokártyának). Én már nem fogadnák el javítást, csak cserét. Véltelár visszatérítést nem vagy köteles elfogadni, csak te állhatsz el a szerződésről, ők nem. Holnap menj be, és ha nem adnak új kártyát, azonnal kérd el a vásárlók könyvét, és mindent írj bele, dátumokkal mindennel.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Superhun #25335 üzenetére
Nem, akkor már csak a csere lebonyolítására van 8 napjuk, a javításra várás már okafogyottá válik a fogyasztónak. Olvasd el még egyszer, és értelmezd. Már a 30. nap után csere jár, illetve a fogyasztó elállhat, és visszakérheti a pénzt. Erre van 8 napjuk a vállalkozásoknak, hogy kerítsenek egy cserét, vagy nálad legyen a pénz.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz ThodEE #25364 üzenetére
És legalább az új kártya jobb, mint a régi?? Arra figyelj, hogy a jótállási idő (3 év) természetesen ÚJRAINDUL, ezzel is nehogy átbaccanak, a jótállási jegyen legyen feltüntetve! Ja, és hiába pampog a józsi, ha nem tudnak MINDENBEN UGYANOLYAN (magyarul echte ugyazt) terméket biztosítani, akkor a fogyasztó BÁRMIKOR elállhat a szerződéstől, azaz kérheti vissza a vételárat! Szóval ha neked a pénz vissza opció lenne jobb, akkor elállhatsz a szerződéstől erre hivatkozva, NEM VAGY KÖTELES elfogadni egy másik terméket, még ha a neve hasonló is, de teljesen más gyártótól van stb. Ezzel csak trükköznek, mert ugye 650 ezret kéne neked visszafizetniük, amit nem akarnak, így adnak egy most 300 ezres kártyát. Én nem hagynám, a pénzt kérném vissza. Ja, és mindenképp menj be az üzletükbe, és ezt írd bele a vásárlók könyvébe, hogy össze vissza hazudoznak, valamint emailben szándékosan megtévesztő, hamis dolgokat irkálnak mert mivel nem tudnak ugyanolyan csereterméket biztosítani, nem akarják visszafizetni a vételárat.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz ThodEE #25373 üzenetére
Én tuti nem hoztam volna el. Mert amikor valami drágul akkor nem kapkodnak a cserével, csak hozzádvágják a pénzt. AMikor fordul a kocka akkor meg hivatkoznak minden szarra, hát a nagy ..... behajtottam volna simán, egy per belengetésére is fizettek volna, mert tudják, hogy azt csont nélkül elbuknák.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz ftsaba28 #25425 üzenetére
Elállni nem állhatsz el, de mivel ez a hiba a rendeltetésszerá használatot gátolja, így javítás lenne, viszont 3 napon belül ez azonnali cserét jelent egy másik új termékre. Máskor online rendeld meg a kiszemelt árut akár bolti átvétellel is, és akkor bármikor elállhatsz. Hol vásároltad a tv-t?
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Intruder2k5 #25487 üzenetére
Nem kell márkaszerviz, de autószerelő szakember kell, hogy beszerelje, ez azért érhető. Ha meg te autószerelő vagy, akkor úgyis annyival olcsóbban kapsz kedvezményesen minden alkatrészt, hogy pont lesz...od.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Hát de, mert mondjuk kókány józsi szarul szereli be, és egyből tönkremegy, akkor arra miért kéne, hogy éljen a gari? Ha te elviszed egy szerelőhöz, és ő kókányul rakja be, akkor ha megvonják a garit akkor nem az ügyél sara, hanem a szerelő kicsengeti.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Intruder2k5 #25494 üzenetére
Oké, akkor most ezt miért nem probléma a klimáknál? Vagy a gázbojlereknél, vagy bárminél, aminek a gariját kötik szakember általi beszereléshez? Ugyanaz a szitu.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Ez sem igaz, mert még ott vannak a tűzhelyek is... Szerinted az nem veszélyes, ha mondjuk egy féket egy nem hozzáértő szerel be? De nem is kell, hogy fék legyen, mondjuk bármilyen futómű alkatrész stb. Ráadásul ezek miatt ugyanúgy másokat is veszélyeztethetnek, nem csak önmagukat.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Azért ne olyan forrón azt a kását... van, ahol a garijegyen több infot vezetnek fel, mint a számlára, sőt általában mindenhol. Mostanában már a vételár is szerepel rajta. A jogszabály szerint is elsődleges doksi a jótállási igényhez a kitöltött jótállási jegy. Ha vételárat kell visszafizetni, akkor azt annak, akinél van a termék/papír, nem jöthetik személyhez, mivel a jótállás a termékre van, nem az első tulajdonos rendelkezik vele. Ha netán nincs számla és a szerviz csereutalványt ad, akkor ugyanolyat kell adjon a bolt, illetve hasonló tudású készüléket, annak hiányában meg a vásárlás kori kisker listaárat kell visszaadni.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Tomi0703 #25515 üzenetére
Persze az már visszaigazolás, nem törölhetik. Nekem is ez volt, pár nap után írták, h késik mert nem tudják áruházi készletből kiszolgálni, közben láttam, hogy pont az általam átvételre választott áruháznál írta az oldaluk, h azonnal készleten. Nem állt össze a kép, írtam nekik emailt, h wtf, érdekes módon másnap szó nélkül átvehető volt a tévé.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
válasz bexinho23 #25559 üzenetére
Írd meg nekik szépen, hogy a jogszabályban rögzített maximális javítási idő azaz a 30 nap letelt, így téged egy új csere termék illet meg, illetve a vételár. Ha nem megfelelően reagálnak akkor békéltető testület, illetve az üzletben be lehet írni a vásálók könyvébe, mert ugye azt hozzátenném, hogy te nem a szervizzel vagy szerződésben, hanem azzal a forgalmazóval, ahol vásároltad a terméket.
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen TV-t vegyek?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- World of Tanks - MMO
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Hollow Knight
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- DIGI internet
- További aktív témák...