- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI Mobil
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #23402 üzenetére
Erős és bátor kijelentések ezek. Hát mivel rajtuk van a bizonyítási kényszer, így ők (igen saját költségen nekik kell elküldeni egy független szakértői bevizsgálásra) ha nem tudják/akarják az ellenkezőjét bizonyítani, akkor neked jár a csere/pénz vissza. Ennyi. De szerintem ha felhívod a fogyvédet megmondják neked mit tegyél. Vásárlók könyvébe beírtál? Ha még nem, akkor mehetnek ezek a kijelentések is.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #23404 üzenetére
Nem. Teljesen mindegy kinek a nevére szól, a jótállás/szavatosság nem névre szóló.... De hogy lehet az, hogy nem a te nevedre szól, ha te vetted tőlük? De amúgy mi ez, hogy újra elküldték? Hova? Jegyzőkönyved van a hibás termék leadásáról?
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
De a ott boltban vette használtan. Legalábbis én így értettem. Mert most akkor ezt valaki újonan vette idén, és azt vette meg ő? Hát akkor meg nincs is miről beszélni, mivel 3 jótállás van a kártyára, mind a 3 év alatt a kereskedő a kötelezett. Számla is mindegy kinek a nevére szól. De ha be akarod magad biztosítani, megkéri az előző tulajt, és írnak egy adásvételit. De a jogszabályok szerint ilyen nincs, hogy más nevére szól, akkor nem fizetünk, a jótállás nem névre szóló, hanem a termékre van, teljesen mindegy éppen kinek a tulajdonában van.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #23409 üzenetére
Akkor nincs miről beszélni, 3 év jótállás van a kártyára, 3 évig rajtuk a bizonyítás terhe. Tudsz adásvételit csináltatni az előző tulajjal? Na nem mintha kötelező lenne, de akkor abba sem tudnának belekötni. De ugye független szakértői vizsgálatot kértél, nem házi mutyi vizsgálatot? Amúgy én már beírtam volna a vásárlók könyvébe, mert már átvertek, meg hazudoznak.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz anita67 #23427 üzenetére
Ja, már most januártól megszűnt ez a bemondásos "nem vállalom" téma, meg fencikre kézzel írt "vélemény". Hivatalos független szakértői vizsgálatot kell kérned/követelned, a jótállás teljes időtartama alatt őket terheli a bizonyítási teher. Bemész, megmondod, hogy nem fogadod el a szóbeli véleményt, független (tehát a saját szervizük nem játszik) szakértői bevizsgálást kérsz (nekik kell állni a cechet), ha nem együttműködőek, akkor elkéred a vásárlók könyvét, oda ezt szépen mind beleírod, és írsz a békéltető testületnek is.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz anita67 #23430 üzenetére
Jó, de saját fecni még mindig nem elfogadható, nem véletlenül emeltem ki, hogy csak a FÜGGETLEN szakértő vélemény számít, semmi más. Tehát nekik saját költségen el kell küldeniük és be kell vizsgáltatniuk egy független szakértővel, ami nem lehet saját érdekeltségű. Nekik kell bizonyítani, hogy a hibát a karcod okozta, nem neked kell bizonyítani, hogy nem! Neked is ajánlom figyelmedbe!
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #23443 üzenetére
Nagyon nem jól csinálod, de akkor nem értem miért jössz ide tanácsért...?
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #23446 üzenetére
Írásban is megteheted, email. De persze az intézi a garis ügyet, aki akarja, a jótállás nem személyhez kötött, hanem termékhez kötött...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Rabbitf_24 #23453 üzenetére
30 napjuk van reagálni a megkeresésekre. A többiről fogalmam sincs, de biztos van valami határidő.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
válasz ice077 #23464 üzenetére
Annyira nem lehet fontos ez a tévé, ha ennyi ideig nem zavart, hogy nem búgatnak... Hol jelentetted be? Evileg ha 30 nap után nem sikerült a javítás, akkor csere jár, szerintem ezt már simán bejátszhatod. Persze ugye írásban jelezted, nem szóban, illetve ha telefonon, akkor van róla felvétel...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz RobberBaron #23516 üzenetére
De hát aki ilyet csinál annak csak van annyi gógyija, h előtte visszaflasheli a gyárit nem?
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Exodion #23573 üzenetére
A-a, neked elvileg legyen papírod róla mikor vetted át a terméket, nekem is mindig ad a futár, azzal bizonyítod mikor történt meg az átvétel, sőt van aminél az üzembehelyezés dátuma számít. Azért a számlán szereplő dátum és a valós kézhezvétel között akár 1-2 hét is eltelhet...
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Exodion #23575 üzenetére
A szervizt nem is kell érdekelje, a bolttal vagy szerződésben, ahol vetted. Ott csak nem tagadják le, mikorrak üldték ki. Azért volt már rá nem 1-2 példa, ahol az a pár nap igen is számított a jótállási idő szempontjából és én tuti nem hagynám, ha pont úgy jönne ki a dolog. Nekem volt olyan pl. h a futárok elkeverték az árut, egy hét telt el mire meglett, tehát akkor az én gari időmből azért eltűnik 7 nap, mert ők balfaszkodtak? Meg akkor a 3 és 14 napot is onnan kellene számolni nem? Dehogyis.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Ez hülyeség. Hogy indulhatna bármi is onnan, amikor még nálam sincs a termék?? Akkor mégis mit garantálnak NEKEM aki megvette, de még NEM KAPTA MEG? Hogy addig nem sérül meg a dobozban? Ugyan...
Mondjuk egy normális gyártóban lenne annyi gerinc, hogy nem szarozna azon a pár napon, ha pont annyi kellene a jótállási időhöz.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Aethel #23633 üzenetére
30 nap után automatishe csere jár. Ha nem adják, akkor vásárlók könyve ill. békéltető testület. Téged, mint fogyasztót nem kell az érdekeljen ki hol min ül. Az új jogszabályok szerint 30 nap után cserét kell adjon a bolt, pont.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz ForRedGlory #23638 üzenetére
Gondolom a biztosítást nem online kötötted, így arra bukó az elállás.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Garada #23667 üzenetére
"A bolt pedig abszolút jogosan járt el..." khmmm hát nem! A jogos eljárás az, ha betartják a jogszabályban meghatározott sorrendet, azaz: javítás - csere - pénz vissza! Kíváncsi lennék, ha a pár hónapja 600 ezerért vett 3070-eknél is a pénz vissza elvet követnék e.. Jaa, akkor egyből lenne csere termék, mert a fogyasztó beszophatja az árkülönbözetet mi? Hát a nagy... azt. A webshopok ülnek fordítva azon a bizonyos bilin, és mivel mindenkinek csak fórumokon jár a szája, és nem panaszolja be őket a megfelelő szerveknél, ez így is lesz egy darabig...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz undercover #23692 üzenetére
Első hibát ott követted el, hogy elfogadtad, hogy lepattintott az EMAG. Tőlük vetted, velül vagy szerződésben, ergo nekik kutya kötelességük intézni. Ha a hibás készülék leadása után 30 nappal nincsen nálad egy javított hibamentes készülék, akkor kötelesek egy vadi újra cserélni.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Az a metódus, hogy ha 30 napon belül akarod visszavinni a terméket, akkor viheted gond nélkül, lidl kártya sem kell már, és visszaadják a pénzt. Ha letelik a 30 nap, akkor fel kell hívni az ügyfélszolgálatukat, és majd a tőlük postán kapott papírral tudod visszavinni az üzletbe. Ez mindig is így volt.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz hitman, #23752 üzenetére
Tegnap este azonnal emailt kellett volna írnod... Még talán hivatkozhatsz arra, hogy tegnap mikor beszart még benne voltál a 3 munkanapban, csak nem tudtad már este telefonon jelezni. Mondjuk akkor meg nyitáskor kellett volna... de nem értem miért nem írtál azonnal egy emailt a boltnak.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz hitman, #23758 üzenetére
Ha tegnap este romlott el, akkor elvileg figyelembe vehetik azt, hogy tegnap már nem tudtad telefonon jelezni (nem mindenki emailezik stb. ) Egy próbát megér. Hátha normális a bolt és nem szarozik. Az a baj, hogy mivel használad a terméket ugye, és elromlott, így már az elállás nem igazán állja meg a helyét, ez már inkább jótállási igény lesz.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz st6969 #23777 üzenetére
- Igen kötelesek pótolni, ha beazonosítható a vásárlás helye, ideje, és a termék.
- A szerviz köteles elfogadni a számlát, nyugtát is, nem is értem ezt a kifogást... A jogszabályban van egy olyan bekezdés, hogy a jótállási jegy hiányos kitöltése, illetve kitöltésének elmulasztása esetén is él a jótállási igény.
- Minden cserélt fődarabra újraindul a jótállási idő, ez jogszabályba van vésve, tehát a kijelző, alaplap, meg minden fődarabra újra indul a jótállás. Fontos, hogy legyen dokumentum a cseréről, és hogy pontosan mik lettek cserélve.
The Truth is out there...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Windows 11
- Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Parkside szerszám kibeszélő
- iPad topik
- Filmgyűjtés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ford topik
- További aktív témák...