- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Digitális detox a Nokiától
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Viktoár #21853 üzenetére
Igen bármelyik Lidl-ben visszaadják az árát, 2 hónapig, utána üfszt kell hívnod, és velük tudsz megegyezni, hogy vagy vársz amíg megint kapható lesz ez vagy egy hasonló termék, vagy visszakapod a blokkon szereplő árát, amiről kapsz egy levelet, amit felmutatva adják vissza bármelyik Lidl üzletben az összeget.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #21867 üzenetére
Aha, és mi van akkor, ha visszamegy, megnézik, és kiderül, hogy szar? Akkor is rádverik és még szarabbul jössz ki, hogy nem jelezted hanem hibátlanként küldted vissza.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #21872 üzenetére
Hát mondjuk az a közöd, hogy akár te is tönkretehetted és el akarod sunnyogni... Ha hibás, akkor nem elállni kell, hanem hibás teljesítésben cseréltetni.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #21875 üzenetére
Hát hogyne.... visszaküldik egyenesen a gyártósorra... Szerintem ébredj fel!
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Hegyirabló #21881 üzenetére
TMX? El kell küldeni nekik csomagban, csatolva a számla másolatot/garipapírt, aztán kész. Vissza csak nem küldik javítatlanul. Egyébként maga a cég nem intézi ezt el helyetted? Pl. a Huawei küld érte futárt, és az is a TMX-hez megy.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
-
Lackooo84
nagyúr
válasz mefistofeles #22032 üzenetére
Nem lehet, hogy a jobb füledre süket vagy?
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MasterDeeJay #22066 üzenetére
Elég a számla valamint eredeti csomagolásra sincsen szükség.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Hegyirabló #22246 üzenetére
Neten vetted? 14 naposba visszaküldöd és kész. Ha bármi van, akkor nekik kell bizonyítani.
The Truth is out there...
-
-
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
Egész EU területén van kötelező 2 év szavatosság ugye?
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz KSparrow #22390 üzenetére
A leejtést ugye még beleírtátok a jegyzőkönyvbe? Amúgy meg nokiáért ennyi pénzt kiadni, ennyiért normális telefont is kaptál volna, sőt... Amúgy a MM nem pattinthat tovább, te a MM-al vagy szerződésben, velük kell tárgyalnod. Nekik kell közölnöd az elállási szándékodat, mivel ez a sok hiba már nagyon sok kellemetlenséget és anyagi kárt okozott neked.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Tomi0703 #22404 üzenetére
Nem kell, én is akkucserére küldtem a Honor 8-at töltő nélkül. A dobozt természetesen visszakapod a sajátod, ez nem is értem miért kérdés. Viszont nekem egyszer nem bélelt ládában küldték vissza a dobozom benne a telóval, hanem zacsiban, és faszán lesarkazták, csak kicsit voltam ideges... Ja, előtte fotózd közbe a telefont, és videózd is, minden egyes részletet, ha látszik valahol folyadék indikátor azt is. Nekem egyszer "véletlenül" rózsaszín lett a jack nyílásnál levő, amikor visszakaptam javítás nélkül a telefont, szerencsére volt ezer fotóm és videó, erre a Huawei rájuk koppintott, és javították...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Lackooo84 #22417 üzenetére
Ja, és hozzáteszem, hogy ez németországi vásárlás volt, szóval nem csak a magyarok cigánykodnak. Kérdeztük itt is-ott is, mindenhol 6 hónapot mondtak akkura, töltőre. Na ezért nem vennék soha szarszung telót.
Barátom vett egy 700k-s szarszung tvt-t angliában. Ugye ott valamiért 1 év a jótállás, ami neki májusban járt le, és most teszik a hülyét, hogy nem tudják mi az a szavatosság (mert ugye az 100%, hogy 2 év)... Semmi gond, perre megy az ügy.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz BusinessGuy #22423 üzenetére
De még azok decemberig, meg ugye a vásárlás dátuma számít. Mi nem 100%? Az EU területén a szavatosság 2 év, ez 100%...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz CsendesMark #22454 üzenetére
Ha online vetted én tuti 14 naposba küldtem volna vissza.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Hát de kipróbálás az azt jelentené, hogy mondjuk otthon járkálsz benne egy kicsit, nem azt, hogy több alkalommal is hordod az utcán. Ezek után ez már egy igen csak használt terméknek számít. Esetleg lehet visszaveszik, de csökkentett áron, bár én tuti nem venném vissza.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz MaxxDamage #22551 üzenetére
A "garancia" nem létező fogalom. Jótállás van, és szavatosság. A 2 év szavatosság még "mr. LG"-nek is kötelező az EU-ban....
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz ElektrikusDE #22556 üzenetére
Menj vissza a régebbi romra, azt bármikor meg tudod tenni. Volt olasz számlád is? Azzal nem hajthatnak el.
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Csápájev #22559 üzenetére
Kitalálom, TMX?? Azok a mocskok híresek arról, hogy elszinezik az indikátorokat, hogy megússzák a garis javítást, rengeteg ilyen sztorit találsz erről google-n. Az én telómmal is bejátszották, csak lebuktak, mert elküldés előtt körbevideóztam + fotóztam, és tisztára látszott, hogy a jack csatinál fehér az indikátor. Ezután a Huawei rájuk koppintott, és megcsinálták a javítást plusz cserélték az USB-jack panelt is új indikátorral, pedig annak nem volt baja.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
-
Lackooo84
nagyúr
Akár szavatosságra, akár jótállásra „hivatkozik” is a vevő hibás teljesítés esetén, őt az új Ptk. 6:159. § (2) bekezdése rendelkezése alapján négyféle ún. szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény(ún. elállás). Tehát kiemelten fontos, hogy kellékszavatossággal kapcsolatos, valamint a kötelező jótállás hatálya alá tartozó termék esetén felmerülő minőségi kifogás alkalmával is ugyanez a négyféle jogosultság illeti meg a fogyasztót.
Az új Ptk. szerint olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik. Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
- kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
- az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a törvényben foglaltak szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Nálad ez már bőven fennáll, mivel többedjére sem sikerült nekik megjavítani ugyanazt a hibát. Ja és ugye amennyi ideig a szervizben volt a készülék, azzal az összes idővel hosszabbodott a jótállás ideje...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Minden egyes alkalommal amikor te leadsz valamit javításra arról jegyzőkönyvet kell kapnod, mikor adod le, milyen állapotban, milyen hibákkal. Ehhez mindig ragaszkodni kell, mert kötelező. Ha hagytad, hogy felületesen kezeljék a papírmunkát, akkor abból neked lesz csak károd.
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Windows 11
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Gaming notebook topik
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Crypto Trade
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...