Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
szerinted?
Biztosan a Nokia vagy az Euronics hibája, hogy betörött a kijelző a leejtést követően....? Az meg, hogy van neki más gondja is, innentől kezdve szerintem lényegtelen, főleg, hogy a két hiba között van egy erős összefüggés, az esés.
A hiba jellegétől függetlenül nem vagy köteles a Nokia szervízbe vinni, köteles átvenni a kereskedő, ahol vetted, igaz a Nokia szervíz egy cseppet gyorsabban intézi.
Amit én tudok javasolni: sétálj be egy Nokia szervízbe és mond el nekik, hogy pontosan mi történt...az már a szervíz lehetőségein és hozzáállásán múlik, hogy hogyan tudják/akarják rendezni a javítást...[ Szerkesztve ]
Read only...
-
net84
őstag
Euronics valószínüleg azzal kezdené, hogy viss a Nokia szervízbe...nekik ez az egyszerűbb.
Jó dumával elintézni? Alapba úgy indul, hogy átnézik. Kb. lehetetlen, hogy állásába, külső behatás nélkül összetörik a kijelző (igaz volt már példa arra, hogy egyszer csak elposszanik a kijelző, de azon nem látszik törés nyom).
Az a baj, hogy ebben az országban sok az olyan ember, akik az olyan problémákat is le akarják nyeletni garanciális javítás címén a kiskerrel/szervízzel, amikről ők is tudják, hogy semmi köze a garanciához. (akinek nem inge ne vegye magára)...Mint amit az előző hozzászólásomba írtam, vidd be a szervízbe, mod el, hogy mi történt valójában és meglátod, hogy mit mondanak. A kijelző csere nem 2 forint, az biztos.
Igazából minden a szervíz hozzáállásán múlik.
Találkoztam már olyannal, amikor cseréltek garban sérült kijelzőt, de olyannal is, amikor semmit sem voltak hajlandóak garban elintézni (még sw frissítést sem), minekután látszott a készüléken, hogy pettyet beütötte a kobakját. Volt már olyan is, amikor pl. a burkolat cserét ki kellett fizetni, de utánna garba mehetett más hibával...Read only...
-
Csaba_20_
őstag
A szülőgyilkos meg majd azzal védekezik a bíróságon, hogy számítsák be a büntetés enyhítésénél, hogy ő apátlan, anyátlan árva...hát hol élsz te? Ha éheznél és ellopnál egy kiflit, akkor megérteném, hogy megélhetési bűnözéssel próbálsz takarózni, de itt távolról sem erről van szó. Nincs itt sarkítás, de ilyenkor nem magyarázkodni kell, hanem elgondolkozni és sűrű elnézést és bocsánatot kérni amiért egyáltalán eszedbe jutott, hogy ügyeskedni fogsz.
-
sasa311
veterán
Én azt mondom igen. Mert mikor visszaviszed lehet, hogy te válltig állítod, hogy független, ők beküldik a szervízbe és a szervíz azonnal visszaküldi, hogy fizikailag sérült szerkezetre nem vállalnak semmit és annyi.
Onnan meg csak harcolni lehet velük, amit valószínűleg buksz. Egy próbát megér de nagy reményeket ne fűzz hozzá.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
Lackooo84
nagyúr
válasz szente #19199 üzenetére
Első pont ok, na a második pont már nem ok, a csomagolás megléte nem kötelező. Számla VAGY garanciajegy (a termék beazonosítható legyen rajta az a lényeg), nem kötelező mindkettő, a jegyzőkönyvet meg ott nekik kell kitölteni amikkor leadod javításra, aláírod és egy példányt kell, hogy kapj belőle.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz szente #19197 üzenetére
Hiba bejelentésének időpontja
Szerintem nem lehet korabbi, mint ahogy elkuldod nekik ezt, hiszen hivatalosan ezuton jelzed a problemadat.Fogyasztó által érvényesíteni kívánt jog
Csere/javitas mehet ide, de mivel a csere ugyis aranytalan tobbletkiadast jelentene a boltnak a javitashoz kepest, ez el fogjak utasutani, es javitanak.Kifogás rendezésének módja
Ezt ok toltik ki.Illetve a garancia papír és a számla nem az én nevemen van, de gondolom a jegyzőkönyvben az én adataimat adja meg.
Celszeru lett volna adasveteli szerzodes, mert ha szoroznek (nem fognak), akkor te jogilag tulajdonkepp semmilyen kapcsolatban nem allsz veluk.(#19200) Lackooo84
Az elso pont sem okes, nem kerhetik egy taphibas tv-nel pl. a taviranyito megletet. Ez egyedul akkor lesz szempont, ha cserelik a termeket nem azonos tipusra, mert ott viszont tenyleg le kene tudni adni a meghibasodott keszulek taviranyitojat.[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz szente #19202 üzenetére
Sehogy nem fogják, mert majd ráfogják, hogy bányásztál, és elhajtanak... mocskos egy világ van itthon... Ha javítás ill. csere lesz a vége, akkor elvileg az oké, de ha pénz kapnál vissza, akkor csak a számlán szereplő eredeti tulajdonosnak fogják odaadni.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
asdf_
veterán
válasz szente #19202 üzenetére
Nem tudom, hogy ezt hogyan tudják majd költséghatékonyan javítani.
Az legyen az o dolguk De igazabol tokmindegy mit kersz, ugyis a tuloldal donti el mi lesz
ha az én birtokomban van a számla/gari papír, akkor elvileg automatikusan átruházódik rám a gariztatás joga.
Ezen jogok akkor szallnak at rad, ha te vagy a termek tulajdonosa. Ezt pedig az adasveteli szerzodessel tudod igazolni. Mas kerdes, hogy a boltos szempontjabol halal mindegy, hogy jozsika vagy odonke fele gariztat es nem foglalkozik velev, es en pl. meg azt is leszarnam, hogy ha vetelar visszateritesere kerul sor, akkor odonkenek fizetem ki a jozsika altal vasarolt termek arat. Nem mondom, hogy lapozz vissza, mert nem a napokban volt, de az Euronics pl. nem volt ilyen rugalmas egy korabbi erdeklodonel, es kurvara nem akart penzt visszaadni egy maganszemelyek kozti adasvetelen atesett termeknel, ott rugoztak rajta hetekig (nem emlekszem, mi lett a vege).[ Szerkesztve ]
-
szente
addikt
válasz szente #19205 üzenetére
Sziasztok!
A múlt hét hétvégén érdeklődtem a garanciás ügyintézés menetéről itt nálatok. El is küldtem a szervizbe és most telefonáltak, hogy náluk nem jelentkezik a hiba.
Én kipróbáltam a VGA-t két gépben is, több programmal is és nem volt jó. Ilyenkor mit tudok csinálni?
Amúgy a szervizes normális volt, mert kérdezte hogy milyen programoknál jött elő a hiba, és mondta hogy akkor megnézi azokkal is.
De ha nála nem produkálja a hibát(amit nem értek, több napon át tesztelgettem, több programmal és két teljesen különböző géppel) és nálam rossz, azzal nem vagyok előrébb...
Új hozzászólás Aktív témák
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- sziku69: Szólánc.
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Kerékpársportok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PDF topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...