- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- iPhone topik
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nygma
addikt
válasz Darth_Revan #2143 üzenetére
Kötelessége minden szó nélkül visszavenni ,ha 3 napon belül van a dolog.
Ha nem akarja,határozottan fel kell lépni.
Ha személyes átvétel volt,hogy nem látta öcséd az ilyen randa dolgokat rajta...?
-
nygma
addikt
válasz Darth_Revan #2145 üzenetére
Mindenképpen vissza az üzlet....szerintem...
-
Ariadne
őstag
válasz Darth_Revan #2143 üzenetére
Használt cucc, nem kereskedőtől... Pláne laptop... Beperelhetitek például, már ha valós adatokat írt a szerződésbe. De akkor is ott volt a lehetőség kipróbálni helyben, a karc, a pixelhiba meg az, hogy működik-e rendesen, egyetlen bekapcsolással ellenőrizhető lett volna. Ez sajnos nagyon így jártatok helyzetnek tűnik.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Darth_Revan #2148 üzenetére
Igen, de ha nem hajlandó visszavenni, hiába lobogtatod a papírt, meg mondod, hogy vállalta rá, nem érsz vele semmit. Ha nem akarja, be kell perelned, nincs más megoldás (mondom, feltéve hogy valódi adatokat adott meg). Itt nem jön be fogyasztóvédelem meg békéltető testület, mert nem kereskedőtől vetted.
mod: Egyébként meg ezért kell ilyenkor csak egy részét kifizetni a pénznek, mert ha egyszer az egészet odaadtad, neki már semmi érdeke nincs a dologban, csak hogy kihúzza magát alóla...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Darth_Revan #2150 üzenetére
Hát igen, jó kis plusz költség, meg idő. Az esélyek meg, az nagyon függ attól is, mi volt a szerződésben. Először is hogy egyáltalán valós adatokat adott-e meg (ha nem, nem mentek semmire), aztán pedig ott van egyik oldalról, hogy elvárható a megvizsgálás, másik oldalról meg a 3 nap (kérdés, erről pontosan mi szerepel). Szóval ezt így nem lehet megmondani.
Sajnos nem tudok más megoldást, próbálkozzatok az emberkénél, hátha mégis sikerül rábeszélni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Darth_Revan #2152 üzenetére
Ó, igen, nem csak a barátok, az ellenségek is fent vannak. Viszont akkor ez annyiban jó hír, hogy valósak lehetnek az adatai, ami már fél siker. Sajnálom, hogy nem tudok jobbat mondani, azért nézz vissza, hátha valakinek akad még ötlete. Mármint a magas izmos napszemüveges ügyintézők felbérlésén kívül.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
aktív tag
válasz Darth_Revan #2152 üzenetére
bár nme értek hozzá nagyon de mi van azzal a 6 hónapos Németországi garral? az ér valamit? van róla papír? lehet érvényesíteni? mert ahogy olvastam nem csak annyi a baja a gépnek hogy karcos..
Youth hides the key to salvation
-
Csaba_20_
őstag
válasz Darth_Revan #2143 üzenetére
Tanulópénz volt az öcsédnek, hogy hogyan ne vásároljon. Ha már eljöttem 3000 Ft-ért, nyugodtan kidobhatom a maradék 110e Ft-ot is, átnézni meg nem kell...a mai világban megbízni egy idegenben...felelőtlenség.
[ Szerkesztve ]
-
ML320
aktív tag
-
Darth_Revan
veterán
válasz Darth_Revan #2143 üzenetére
Kis update: (kiegészítésképp megjegyzem, hogy a vásárlás 2. napján küldött Öcsém neki e-mailt és privit is itt PH!-n a problémáról)
Öcsém felkeresett egy igazságügyi informatika szakértőt aki ezt mondta (részlet a teljes levélből):
"Bármilyen termék (akár használt is) vásárlását követő 3 napon belül elállhat a vételtől."
...
"Ez a két irat (adásvételi szerződés és e-mailes lemondás) tökéletesen elég ahhoz, hogy az eladó visszavegye az eszközt. Amennyiben ezt nem akarja és cserére hivatkozik, akkor valószínűleg neki kell majd bizonyítania a kijelző cseréjét, ami a korábban írtak miatt nem egyszerű."Valamint Öcsém megkérte, hogy küldjön már fotókat, amit a gép eladása előtt készített, több halasztás után még mindig nem küldte ezeket a fotókat.
Valamit miután öcsém elmondta neki telefonon a szakértő véleményét (ami az eladó 5lete volt alapból), szimplán le akarta zárni ennyivel a dolgot: "hát akkor ennyi" meg azzal védekezett,hogy 3 nap elállás csak új cuccnál van (pedig a szakértő mondta, hogy használtnál is van)...
Nagyon küzd, hogy ne kelljen visszavennie...[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz Darth_Revan #2159 üzenetére
Az a helyzet, hogy három napos elállás már egyáltalán nem létezik, új terméknél sem. 3 munkanapon belüli javítás helyetti csere az van, de csak új termékekre. Nem tudom, milyen szakértőről van szó, de jogi szempontból sajnos nem virít. Remélem nem fizettetek neki, mert akkor azt is bebukjátok...
És még egyszer, hiába volt nálatok benne a szerződésben ez az elállási lehetőség, tehát köztetek kivételesen tényleg van ilyen, de ha egyszer nem hajlandó eleget tenni, nem tudsz mást tenni, mint perelni vagy tanulópénznek felfogni...[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Topikgazda
válasz Darth_Revan #22904 üzenetére
Szia!
Milyen termékről van szó és miféle "kedvezményt" ajánlottak fel?
-
asdf_
veterán
válasz Darth_Revan #23114 üzenetére
3 napos cserére akkor jogosult az ember, ha a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza. Egy pixelhiba szerintem nem meríti ki ezt a kritériumot.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz Darth_Revan #23114 üzenetére
Állj el és vegyél másikat. Vagyis, először vegyél másikat aztán a hibással állj el, nehogy megint azt kapd vissza.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Suzuki topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Okos Otthon / Smart Home
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Yettel topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...