Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Darth_Revan
veterán
Hali!
Öcsém keresett notebookot, ám az én figyelmeztetésem ellenére használtat vett. Talált egy fél éves HP-Compaq notebookot ami karcmentesnek és hibáátlannak volt meghírdetve. Külsőleg úgy nézett ki, mint egy korábbi notebookom (HP-Compaq nx6325), ami elég erős műanyagból készült és a HP szerintem megbízható márka. Öcsém fel is utazott érte Pestre (1,5k a vonatjegy) és megvette. Természetesen az eladóval aláírtak egy adás-vételit amiben benne van az is, hogy az eladó vállal rá 3 nap garanciát (a gépre amúgy még van 6 hónap Németoteszágba szóló garancia). Mikor hazahozta akkor láttam, hogy a karcmentesnek (és hiba mentesnek) meghírdetett notebook fedlapja elég erősen karcos (nem értem, hogy hogy sikerült az előző tulajnak összekarcolnia, mert elég erős műanyagból van), valamint fekete háttérnél látszódnak halvány halott pixelek...ennyit a karc és hiba mentes notebookról. Jah és az XP telepítő is lefagy
Öcsém vasárnap visszautazott a koliba és akkor újabb hiba jött elő...még több pixel hiba (kb 15 halvány halott pixel)+2x kellett újraindítani, hogy lássa a DVD-RW-t. Jah és Vista se akar bebootolni ha be van dugva USB eszköz.
Nem tartom ésszerűnek egy ilyen notebook megtartását, ezért mondtam öcsémnek, hogy hívja fel az eladót, hogy vegye vissza...igaz még ígyis bukik 3k-t (oda vissza 2x 1,5k a vonatjegy), de ne bukjon 110k-t. Azonban az eladó nem hajlandó visszavenni ezekkel az indoklásokkal:
a) ő nem vállal pixel garanciát
b) biztos szállítás közben sérült meg
c) biztos öcsém kicserélte
d) biztos öcsém szétszedte
Azt javasolta, hogy vigye "szakértőhöz". hmm. Nincs papírom róla de meg tudom mondani, hogy mi a szar és mi nem. (Az is jó, hogy nem is a HP álltal XP volt a vásárláskor rátelepítve így ismeretlen eszközből is volt dögivel) Mit gondoltok, jogában van ezt mondani az eladónak annak ellenére, hogy lett írva adás-vételi amiben 3 nap garanciát vállal? (általánosan van megfogalmazva, tehát az nincs benne, hogy pixel garanciát nem vállal)
Mit javasoltok?u.i.: Azt meg se merem említeni, hogy a gép alja még le is van meszelve(?)....első és utolsó alkalom volt, hogy hagytam öcsémet notebookot venni nélkülem.
-
Darth_Revan
veterán
Csak fekete háttérnél látszódik, ott is halványan.
A karcot látta, de úgy volt vele, hogy ha már kifizette a vonatjegyet akkor nem hagyja ott...bárcsak azt tette volna. A karc a legkissebb gond (mondjuk nem értem, hogy ilyen óriási karcok mellett hogy merte meghírdetni karcmentesnek az eladó), a pixel hibával van nagy gond...lehet, hogy csak halvány, de attól még látni...(+még a többi apróság amit leírtam)
Direkt azért lett megbeszélve a 3 nap gari, hogy majd itthon jobban átnézi...És igen a 3 napon belűl vette őket észre, de az eladó arra fogja, hogy öcsém rontotta el/cserélte ki és ezért nem akarja visszavenni ...
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
válasz Ariadne #2147 üzenetére
Nem személyesen jött el, a barátnőjét küldte, mert ő dolgozott.
Az lehet, hogy kipróbálta, de megbeszélte az eladóval, hogy azért is adja a 3 nap garit, mert itthon jobban át szeretné nézni. Meg mint mondtam, halvány a pixelhiba és nappal nem vette ott hírtelen észre.[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
válasz Darth_Revan #2143 üzenetére
Kis update: (kiegészítésképp megjegyzem, hogy a vásárlás 2. napján küldött Öcsém neki e-mailt és privit is itt PH!-n a problémáról)
Öcsém felkeresett egy igazságügyi informatika szakértőt aki ezt mondta (részlet a teljes levélből):
"Bármilyen termék (akár használt is) vásárlását követő 3 napon belül elállhat a vételtől."
...
"Ez a két irat (adásvételi szerződés és e-mailes lemondás) tökéletesen elég ahhoz, hogy az eladó visszavegye az eszközt. Amennyiben ezt nem akarja és cserére hivatkozik, akkor valószínűleg neki kell majd bizonyítania a kijelző cseréjét, ami a korábban írtak miatt nem egyszerű."Valamint Öcsém megkérte, hogy küldjön már fotókat, amit a gép eladása előtt készített, több halasztás után még mindig nem küldte ezeket a fotókat.
Valamit miután öcsém elmondta neki telefonon a szakértő véleményét (ami az eladó 5lete volt alapból), szimplán le akarta zárni ennyivel a dolgot: "hát akkor ennyi" meg azzal védekezett,hogy 3 nap elállás csak új cuccnál van (pedig a szakértő mondta, hogy használtnál is van)...
Nagyon küzd, hogy ne kelljen visszavennie...[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Akkor mi van ha visszaküldik 1 terméket javításra de 1 hónap után a szerviz annak ellenére hogy fényképét is mellékelek a hibáról mégis azt válaszolja hogy nincs semmi hiba ? -
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Vásároltam egy terméket , online rendeltem és személyesen vettem át a boltban. A boltban felajánlottak kedvezményt amit én elfogadtam . A termék nem jött be és visszavittem azonban 14 napos elallasra hivatkozva nem veszik vissza mivel azt mondják hogy a kedvezmény elfogadásával lezárták az eredeti rendelést és egy újat hoztak létre az új árral ,ami viszont bolti vásárlásnak minősül úgy nem vagyok jogosult a 14 napos elallasra.A kedvezmény felajanlsakor nem kaptam erről tájékoztatást, se arról hogy új rendelést hoznak létre, sem arról hogy gyakorlatilag ezzel lemondok a távollévők között létrejött szerződés által biztosított jogokról.
[ Szerkesztve ]
-
Darth_Revan
veterán
Sziasztok!
Ez a 3 munkanapos cseregarancia hogyan működik ?
Vettem egy 1 millió forintos laptopot, ami pixelhibas. Szóltam az eladónak aki elvileg futart küld érte.
Na de most akkor kinek is kell cserélni ? Az eladónak van készleten belőle még pár darab, de az ügyfélszolgálatos elmondása alapján nem ők tervezik cserélni.
Nekem az jött le, hogy azt tervezik, hogy beküldők a gyártónak , aki bevizsgalja és majd ők cserélik. Ez szép és jó, de magának a gyártónak tuti nincs készleten, mire Kínából hozatni tudnának meg Isten tudja hány hét/hónap...
Mennyi idő van egy ilyen csere lebonyolítására ? 3 napon belül (ebből csak 1 volt munkanap, másik kettő ünnepnap és hétvége) jeleztem a hibát, nem akarok várni heteket amíg a szakszerviz vizsgálgatja, már csak azért se mert ha végén mégis az eladónak kellene a készletről újat adni, esélyes hogy addigra kifogy...
Na meg az is benne van a pakliban megpróbálják kijátszani az "aránytalan" kártyát és azt mondja hogy a gép árához képest túl aránytalan lenne 1 pixelhiba miatt cserélniMásik:
Mi van ha a cseretermek is pixelhibas ? Ott már lehet pénzt visszakerni vagy 14 napos elállás joga az új terméknél nem indul újra ? Mehet a csere addig amíg végre nem adnak olyat ami nem pixelhibas ? Mi van ha már nem tudnak cserélni, mert elfogyott ? Vagy csak egyet kötelező nekik cserélni és utána mondhatják azt hogy amilyen a cseretermek , azt el kell fogadnia a vevőnek a hibáival ?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar