- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
ma Sokáig hallgatott az Apple a frissítésekről, most viszont megtudtuk, mennyit garantál.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Attix82
őstag
válasz Superhun #9771 üzenetére
"Mindez nem jelenti azt, hogy a forgalmazó ne lenne jogosult a termék hibájának eredetét vizsgálni. Miután kicserélte a készüléket, jogosult vizsgálni a hiba eredetét és amennyiben azt tapasztalja, hogy az a vásárlást követően keletkezett okra vezethető vissza, illetve rendeltetésellenes használat eredménye, a polgári jog általános szabályai szerint érvényesítheti kártérítési igényét a fogyasztóval szemben."
Nem egyszerűbb előtte bevizsgálni? Mint utána pereskedni a Vevő felé?
Te 1 millióra én 2 millióra perellek
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz Superhun #9773 üzenetére
Ezekkel több probléma is van.
1. Webshoppoknak nincs raktárkészlet. Egyes termékek akár 5 munkanapba is kerülnek beszerzésre (ritka darabok + vidéki boltok)
2. Hiányosan is visszahozhatják és vannak olyan termékek amiket csak a Márkaszerviz tud maximálisan megnézni. (eltelik pár nap mire odaér a termék + megnézik)Vagyis Ti azt mondjátok, hogy bevisz egy ember egy hibás terméket 3 munkanapon belül, ránézés nélkül cserélje ki azonnal.
És aztán utólag ha valami gixer van a Vevőt perelje be az Eladó , mert ez meg az miatt nem jogosult volt a cserére.
Elég érdekes ismét ez a törvényszemlélet, de gyakorlatba jobb ha kijönnek ez eladóval a vevők. Mindig is mondtam, hogy jobb jóban lenni az eladóval, de ez fordítva is az eladó a vevővel, mivel egymásra vannak utalva kb. Persze ha ez nem megy akkor jöhetnek a komolyabb megoldások.
-
Attix82
őstag
válasz Superhun #9776 üzenetére
Gyakorlatba ez nem megy, a Vevő is sok mindent elkerülhet , ha hagyja az eladót beviszgáltatni.
Mert:
1. lehet nem is az a termék a hibás , hanem más miatt
2. nincs peres dolog, ha az eladó a szemébe mondja, hogy hát elejtetted. Fizikai sérülés. Jobb mintha az eladó kiküld egy bírósági papírt ,hogy 100 000 ft ..közbe a termék volt 12e ft.A fent említett bíróságos ügyben 1 db nagy hiba volt: a javítás , mert tilos javítani ha 3 munkanapon belül viszed vissza a boltba.
Aztán a többi márcsak mellékes dolog volt + valószínű más problémák is voltak ott.
+ mint említettem, sok helyen nincs raktáron pont az a termék, így beszerzési idő is van....ha ragaszkodik a vevő ahhoz a termékhez, de miért ne ragaszkodna hisz az kell neki Így az azonnali csere értelmét veszti.
[ Szerkesztve ]
-
-
doc
nagyúr
válasz Superhun #9829 üzenetére
220volt (par eve rendeltem mar toluk, akkor nem volt semmi gond, igaz akkor volt is raktaron a cucc)
Sasa311:
Koszi, a visszamondast hogy csinaljam hogy "hivatalos" legyen? Hiszen ha felhivom oket telefonon vagy irok egy mailt, siman letagadhatjak...UPDATE:
ebben a pillanatban hivtak telefonon hogy most jott meg, holnap kuldik, penteken nalam van[ Szerkesztve ]
-
rolii21
aktív tag
válasz Superhun #9853 üzenetére
Köszönöm szépen mindkettőtöknek a választ. Azt még meg tudnátok válaszolni h mindegy melyik MM be viszem be vagy oda kell ahol lett véve?
Az eladó dolga, hogy az árat meghatározza, a vevő dönt, hogy azt elfogadja vagy sem. "Jobs legnagyobb alkotása nem egy Apple termék, hanem maga az Apple." Pü re válaszoljá'
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #9857 üzenetére
Be kell venniük, mert ugyan az a cég. Cég vállal garanciát a termékre, nem az adott bolt/áruház.
Es ezt mondod, vagy tudod?
Random mediamarktos blokk, ami elsokent a kezembe akadt: Media Markt Polus Center Kft. 1152 Bp., Szentmihalyi ut. 131.
En ebbol erosen azt velem, hogy minden aruhaz egy kulon entitas. -
athomi
veterán
válasz Superhun #9886 üzenetére
Erről a Joma Top Flex-ről van szó. Állítólag már rengeteg nagyker jelezte a spanyol gyárnak, hogy egy hulladék és mind leválik, de nem nagyon foglalkoznak vele. Cserét ugyanolyan cipőre tudnak biztosítani. Amibe most megállapodtunk, hogy aug. közepén lesznek friss műfüves cipőik, és ráérek a levásárlással.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Superhun #9907 üzenetére
1-2 hónap Basszus...
Akkor úgy néz ki jól belenyúltam. Még annyit kérdeznék, (mivel kérdéses a garancia a hiba jellege miatt, kérésre leírom részletesen is) hogy lehet ezekből következtetni, hogy most éppen mi történik? Mint írtad a bolt valószínűleg várja a csereterméket. Külföldön állapítják meg, hogy garanciális-e vagy itt a hazai boltban? Erre csak azért vagyok ennyire kíváncsi, mert nagyon nem szeretném ugyan azzal a hibás alaplappal szembe találni magam esetleges 2 hónap után, ugyanis a hiba fenn áll, de nem tudom, hogy mennyire reprodukálható. Minden esetre a dobozába tettem egy papírt, melyre leírtam magyarul és angolul is a problémámat elég részletesen. -
fokocs
csendes tag
válasz Superhun #9915 üzenetére
Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a választ.A cserét azért nem kértem, mert azt evidenciának tartottam ebben az esetben. Fel sem merült bennem, hogy javítani fognak egy beázott elektronikát, főleg, hogy a szigetelésnek, vagy a készülékháznak a valószínűsíthető hibájából.
És mi van az indikátorral, ami elszineződik beázáskor, azt is kicserélik? Mert ha nem, akkor eléggé értékcsökkent lesz a gépem.Na mindegy, ha átvettem, majd sokkal okosabb leszek.
Mégegyszer köszi,
fokocs -
samycool87
csendes tag
válasz Superhun #9950 üzenetére
Köszi a kimerítő választ!
Azért vettem a készüléket az Újgsm-nél mert a versenyképes ár mellett elég korrektnek és "nagynak" tűntek a piacon. Tehát szerintem nem egy noname aluljárós boltról van szó..
Nem értem, hogy hol éri ez meg nekik?? Hogy képesek konstans, hihetően-parasztul így hazudni? Bevállalják a napi x panaszhívást, veszekedést, stb?? Nem jól járni akarok, csak telefonálni!!
Az ügyet jogi útra fogom terelni, nem érdekel, hogy mennyi macerával-idővel-energiával jár. Képtelenségnek tartom, hogy egy korrekt vásárlóval mindezt meg lehessen tenni.
-
-
asdf_
veterán
válasz Superhun #9972 üzenetére
Igen, de ha kulon visszakuldi a kisker a -velhetoen harom kulon- nagykerbe a hibas harom cuccot, akkor nem mindegy, hogy egyesevel kulon idoben, vagy egyutt teszi ezt? Ok is csak beadjak faarccal a nagykerbe, oszt' csokolom. Ha a kisker is egy helyrol, raadasul egyszerre szerezte be az eldoglott termekeket, akkor kell ezt a kivarosat jatszani.
-
-
BE4GLE
aktív tag
válasz Superhun #9988 üzenetére
A plazma kijelzőkhöz hasonló beégést produkál.
Ha pár percig nem változik a megjelenített kép, akkor "beleég" a kijelzőbe. Pl. ha elolvasok egy cikket a böngészőben landscape módban akkor rajta marad a weboldal nyoma, a címsor és a status bar is. Persze mivel LCD-ről van szó, egy idő után eltűnik róla a beégett kép.Te mit csinálnál?
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 9 Pro
-
lama_lamm
aktív tag
válasz Superhun #10023 üzenetére
Átvettem személyesen a cuccot, de akkor még nem láttam, hogy para, csak miután a buborékcsomagolásból kiszedtem.
Lehet, hogy az ebay-es panasz lesz. Meg az a baj, hogy a kínai posta is kezelte a cuccot. Szóval ha magyarnál reklamálok, akkor azt mondják, hogy így kapták, ha a kínainál, akkor meg ők azt mondják, hogy náluk semmi baja nem volt még, aztán döntse el valaki, hogy ki kamuzik.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Superhun #10048 üzenetére
"Ettől eltérni csak nyomós indokkal lehet."
na erről még nem hallottam, tudsz adni valami forrást, vagy jogszabályt?"Ha nem tudja kimagyarázni"
Nincs boltom, de vagy 3-4 magyarázatot is tudnék írni
Ez csak duma...
Törekedés van a jogszabályban, ha 30napig(vagy tovább) tart akkor sem tudsz mit csinálni
Kérdez rá egy fogyvédőstőlAM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
enginev3.0
félisten
válasz Superhun #10053 üzenetére
Egyébként a 3 hetet még nagyjából megértem, egy xperia ion készülékről van szó, itthon nem volt kapható, külföldi alkatrészszerzés stb... 3 hétbe beletelik, de a héten most már illő lenne hívni, hogy kész van, vagy hogy hétfőn mehetek érte, vagy mit tudom én, ezért mondtam, vagy is kérdeztem, hogy ha még a héten se... akkor most már nem akarok tovább várni
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3
-
enginev3.0
félisten
válasz Superhun #10072 üzenetére
Nem csatlakozott a 3G-hez a telefon, csak gsm-hez
Nem tudom milyen okból, elvileg xperiaknál előfordul, de még ha komplett alaplapot is kell cserélni, akkor is megkéne lennie ennyi idő alatt szerintem
Desire HD-ban is cseréltek MINDENT és 2 héten belül készen voltA sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3 || Xiaomi 4 Pro gen2 <3
-
BE4GLE
aktív tag
-
Bóti
senior tag
válasz Superhun #10168 üzenetére
Az a vicc, hogy én is ezt hittem, de a nő azt mondta, hogy nem indul újra a gari, csak meghosszabbodik annyival, amíg nem tudtam a készüléket használni, azaz kb 2hét..
Pedig vissza is kérdeztem, hogy hogy is van ez?
Erre mondta, hogy ha a 2 éves gari második évében hibásodik meg akkor semmi, de ha az elsőben, akkor hosszabbodik a hűségidő.. Nem akartam belemenni, hogy mi van akkor, ha feltöltősként veszek telefont? Megfelezik a SIM rendelkezésre állási idejét, vagy mi?
Azért majd felhívom az ügyfélszolgálatot, és megkérdezem.. -
Retro DJ
aktív tag
válasz Superhun #10170 üzenetére
Alap eset:
1 év gari - fődarabcsere (IMEI változás!) - újra indul a gari
2 év gari - fődarabcsere -> nem indul újra. Az első évben kötelező lenne az újraindítás, de a két év gar tovább szól. A második évben pedig (mivel az nem kötelező érvényű jótállás), a kötelezett döntése szerint újraindulhat, vagy nem... általában NEM.A szerződést pedig nem érintheti a készülék cseréje!
Retro
-
Attix82
őstag
válasz Superhun #10188 üzenetére
Ez a 3 munkanapos azonnali csere is érdekes mert...
Ami igaz. Viszont.
Amikor Te leadod a terméket 3 munkanapon belül ,hogy rossz kicserélik neked azonnal. És utána a szakvélemény bebizonyítja, hogy fizikailag sérült vagy nem hibás vagy nem rendeltetés szerűen lett használva, akkor utólag a Bolt kifizetteti veled az új termék árát + egyéb költségeket is ami ezzel járt....
(Egyidőbe elkéri a személyes adataidat, ahol le tudja verni ezt a költséget)Vagyis a bevett szokás , hogy ezt elkerülje a Vevő először bevizsgálás és ha tényleg hibás akkor csere. Ezzel a Vevő se idegeskedik, hogy lehet más volt a gond és nem is az a termék? Illetve a pénzbehajtást ami ezzel jár.
-
addikt
-
addikt
válasz Superhun #10205 üzenetére
Nem kell reprodukálni a hibát! Az eladónak 3 napon belül helyben cserélni kell, nem is vizsgálhatja be. Miután kicserélés megtörtént bevizsgálhatja. Amennyiben a vevő a hibás vagy nem is hibás a készülék utána tehet bármit is az eladó.
Olvasgatás a miértekre: [link] Kicsit hosszú, de megéri! Én is meglepődök ezeken amúgy. Kicsit kitolás az eladóval is ha nem hibás cuccot kap vissza.
[ Szerkesztve ]
There's a device that I've been using called a whoop.
-
addikt
válasz Superhun #10208 üzenetére
De ha a vásárló azt mondja hogy van!? Most csak kerítek egy példát! Régebbi telefonom mikrofonja random beszart néha egymás után, aztán 1 hétig semmi. Ez úgy vélem akadályozza a rendeltetés szerű működést. Vagy ha egy notebook kékhalálozik mert RAM hibás. Tipikus hiba, ami nem jöhet elő azonnal, de nem tudod így használni, ha random kikapcsol. Nekem ebből az jön le, hogy az eladó higgye el és kész! Szerintem nem vagy köteles bemutatni a hibát. Ha jelzed, hogy hiba van, akkor az van. Rosszul látom?
There's a device that I've been using called a whoop.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Vírusirtó topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Projektor topic
- MinDig TV
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Gran Turismo
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen