- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- DIGI Mobil
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- Fotók, videók mobillal
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Jobb esetben a bolt bevizsgálja, mert sok kellemetlenségtől kímélheti meg magát, ha mégsem hibás és úgy küldi tovább. Ha a hiba jellege olyan, hogy egy szakszerviznek titulált helyen nem lehet javítani, akkor továbbküldi a bolt a nagykernek. Egyébként meg 1 héten belül visszakerült volna hozzád "nem hibás" címszó alatt.
Leírom az ügymenet legrosszabb eshetőségét, ami beletelhet 2 hónapba is (vagy többe):
1. A kisker beviszgálja a terméket. Hibásnak találja, ezért visszaküldi a terméket a nagykernek
2. A nagyker visszaküldi a forgalmazónak
3. A forgalmazó visszaküldi a gyártóhoz
4. A gyártó bevizsgálja újra. Ha hibás, akkor cserélik
5. Gyártó küldi a csereterméket a forgalmazónak
6. Forgalmazó küldi a nagykernek
7. Nagyker küldi a kiskernek
8. Értesít a kisker, hogy megérkezett a cseretermékHa bármelyik szereplő úgy dönt, hogy raktárból cseréli a terméket, akkor jelentősen csökken az átfutási idő. Rendesebb boltok (és akik megtehetik) saját erőből cserélik a terméket és 1-2 héten belül nálad van az új. Sajnos ezt nem minden bolt teheti meg, vagy csak szimplán nem akarja, mondván neki ez plusz macera. Ami vmilyen szinten igaz is, mert neki a később megérkezett csereterméket el kell adnia valakinek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Biliárd és snooker topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Eredeti játékok OFF topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xbox Series X|S
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- További aktív témák...
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya