Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Superhun

    Topikgazda

    válasz haly #9906 üzenetére

    Szia!

    Ha külföldre küldték, akkor 1-2 hónap szokott lenni a garanciális ügyintézés ideje. Csak azt lehet ilyenkor mondani, hogy várni kell. :( Igazából nem tehetsz semmit, mert a bolt is várja a csereterméket, valószínűleg a nagykertől. Tipikus patthelyzet.

  • Superhun

    Topikgazda

    válasz haly #9908 üzenetére

    Jobb esetben a bolt bevizsgálja, mert sok kellemetlenségtől kímélheti meg magát, ha mégsem hibás és úgy küldi tovább. Ha a hiba jellege olyan, hogy egy szakszerviznek titulált helyen nem lehet javítani, akkor továbbküldi a bolt a nagykernek. Egyébként meg 1 héten belül visszakerült volna hozzád "nem hibás" címszó alatt.

    Leírom az ügymenet legrosszabb eshetőségét, ami beletelhet 2 hónapba is (vagy többe):

    1. A kisker beviszgálja a terméket. Hibásnak találja, ezért visszaküldi a terméket a nagykernek
    2. A nagyker visszaküldi a forgalmazónak
    3. A forgalmazó visszaküldi a gyártóhoz
    4. A gyártó bevizsgálja újra. Ha hibás, akkor cserélik
    5. Gyártó küldi a csereterméket a forgalmazónak
    6. Forgalmazó küldi a nagykernek
    7. Nagyker küldi a kiskernek
    8. Értesít a kisker, hogy megérkezett a cseretermék

    Ha bármelyik szereplő úgy dönt, hogy raktárból cseréli a terméket, akkor jelentősen csökken az átfutási idő. Rendesebb boltok (és akik megtehetik) saját erőből cserélik a terméket és 1-2 héten belül nálad van az új. Sajnos ezt nem minden bolt teheti meg, vagy csak szimplán nem akarja, mondván neki ez plusz macera. Ami vmilyen szinten igaz is, mert neki a később megérkezett csereterméket el kell adnia valakinek.

Új hozzászólás Aktív témák