Hirdetés
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz luciferc #26237 üzenetére
Ez ugyanaz, mint a sok "háztól házig" garanciával hirdetett Legion 5 laptop.... ja háztól házig, csak épp németországban, ausztriában, meg belgiumban asszem, itthon meg cipelheti be szerencsétlen a TMX-be, mert nálunk Magyarországon nincs ilyen Lenovo support, akik persze szarnak rá mit mutat SN alapján a Lenovo rendszeren nekik számla kell, az alapján érvényes csak a gari, szoppancs.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
addikt
válasz luciferc #26237 üzenetére
Jó de én nem mehetek oda, kioktatni az illetőt, hogy nem korrekt amit csinál. Én tényleg sajnálom azokat akik nem néznek utána, és garanciális meghibásodás lesz a VGA-n.
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
run4fun
tag
válasz luciferc #26311 üzenetére
Igen, ezt már linkeltem és be is másoltam nekik a 34. napon elküldött emailemben, amire jött ez a válaszuk, hogy "valami félreértés történt".
De most az utolsó emailemben is megerősítettem, hogy a helyzet az, hogy 30 nap lejárt, innentől nem számít, hogy mire jutnak a kivizsgálással.
-
asdf_
veterán
válasz luciferc #26371 üzenetére
Az a baj, hogy alapvetően a rossz tapasztalatoknak sem kéne megjelenniük, mert a termék fejlesztése során ezeket eliminálni kellett volna. Mai napig nem értem pl. hogy mit gondolt a Samsung, amikor megalkotta ezt a mikrohullámú sütőt. Elképesztően designos a sötét ajtó, csak nem lehet átlátni rajta. Mert végülis tök logikus, hogy ne lásd, mi történik a sütőtérben.
43 értékelés, 4,6-os átlag. Miközben léteznie sem lenne szabad a terméknek.
Ír valaki egy ilyen kommentet: Hátrányok Elég lassan melegít(relatív), belső fény gyenge (nem látni bele működés közben sem) majd ad neki 5 pontot. Üvöltve kérdezem: miért??? -
run4fun
tag
válasz luciferc #26311 üzenetére
Továbbra sem jutottunk dűlőre Aquaval, ma írtak emailt ismét. Eddig még nem tudtam megoldani, hogy vásárlók könyvének közelébe kerüljek, de holnap megyek fel Pestre kifejezetten ebből a célból.
A mai levelük (amit már kétszer küldtek el):
"A termék jótállás keretein belül történő ügyintézését visszautasította a szakszerviz, mivel a sérülés a végfelhasználó nem rendeltetésszerű használata miatt keletkezett.
Fizikailag sérült, törött termék árát visszautalni nem áll módunkban.
Az átvételi jegyzőkönyvön szerepel a sérülés, amit a termék kibontása/átvétele közben tapasztaltunk, melyről dokumentumot és tájékoztatást is kapott.
„A kamera alsó részén fizikai sérülés látható, melyről fényképek készültek. A kibontás kamera alatt történt.”
Amennyiben nem kéri a javítást, a készüléket visszakérjük a szakszervizből és az el és visszaszállítás terhének megfizetése mellett visszakapja.
Abban az esetben, ha szeretné hogy elektronikai hulladékként megsemmisítésre kerüljön jelezze.
Tehát a termék vételárának visszafizetését elutasítjuk."Továbbra is nekem van igazam azzal, hogy 30 napon belül nem kaptam tájékoztatást arról, hogy nem garanciális a hiba és így jogosan tartok igényt pénzvisszatérítésre?
Valamint ilyen esetben nincs olyan, hogy "kártérítés"? Lassan 60 napja van náluk a hibás termék (ami szerintük nem garanciális hiba), de pénzt még nem térítettek vissza annak ellenére, hogy 30 napon belül nem történt semmi a leadott termékkel. -
jeni
félisten
válasz luciferc #26567 üzenetére
sütőpapírt tettem alá
mondjuk a panírozott gyáris hal rudaskák nem sültek meg rendesen, pedig max állításon 20 percet volt benne.a bolt írt ha szépen kitakarítva nem viseletes akkor elfogadják,remélem.
pedig ez még a halk verziós.
bezzeg a Masterpro Lidl verzió ami kisebb azt anyámnak adom majd, az meg süvít nagyon.
a lényeg ,hogy a párom nem szereti az ilyen kütyüket.
mondogatja,hogy ott a Gorenje az elég neki és erősebb elmondása alapján.
meg aztán ez a Tefal helyett foglal az asztalon.
maradi a hozzáállása.
megtartanám de az asszony a főnök a konyhában.minden fóliázva volt benne a csomagolásnál
dupla dobozban jött.
bár a gyári papír doboznál oldalt kicsit beszakadt.[ Szerkesztve ]
-
kammler
senior tag
válasz luciferc #26571 üzenetére
Hát ha netán úgy gondolják, hogy majd huzogatják a vállukat másfél hónap után is. Most válaszoltak, hogy az ő beszállítójuknál bevizsgálás alatt van. Ez egy mikrotik switch. Egy azonnal tettenérhető hibával: 100 mbit ráadásul half duplex lett az egyik port rajta. Nincs mit vizsgálni. Bekapcsolják, dugnak bele egy LAN kábelt, ott a hiba. Leirom számokkal 2500 helyett 100megabit. Egy 25 éves hub tudott ennyit. Engem az se ige érdekel hogy év vége van. Van még 8 napjuk. Szóval. Én ezt neten rendeltem. Ha kifutnak az időből írok nekik. Ők meg majd vagy nem írnak semmit, vagy elnézés kérnek. Mit érdemes utána tenni? Ha így lesz.
[ Szerkesztve ]
-
kammler
senior tag
válasz luciferc #26575 üzenetére
Érdekesség: én dolgoztam hét évig két nagy cég európai szervízközpontjába. Az egyik cég nincs meg, a másik még megvan. Ott voltunk több százan, dőltek az eszközök. Egy hónapban 15-20 ezer (!). Mondanom se kell, hogy jöttek a hibák: lefagy, újraindul. Na én ezeket gondolkodás nélkül hajigáltam a selejtbe.Volt aki nem. Aztán mikor visszajött megint, volt, hogy ügyvéd által írt papír volt mellette. Érdekes rögtön cseréltük gondolkodás nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz luciferc #26575 üzenetére
Egy ismert nagyobbacska webshop próbált engem is 3* becsapni egy ügy kapcsán.
Első alkalommal azt állították hogy a meghibásodott termék visszaszállítását nekem kell fizetnem mert nem vettem a vásárláskor plusz háztól házig szolgáltatást meghibásodás esetére
Egy emailt megírva hogy ez nem biztos hogy a ptk-ban pontosan így van leírva tekintettel a problémás termék méretére, már küldték is a futárt saját költségükön.
Második alkalommal mivel kifutottak a 30 napos javítási határidőből nem akarták visszautalni a pénzemet hanem levásárlására próbáltak rábírni.
Itt is ment egy email hogy nem szeretnék levásárolni náluk semmit kérem vissza a pénzem.
Erre is jött a válasz hogy természetesen ezt is választhatom ha szeretném.
Harmadik alkalommal már csak az összeget kellett pontosítani mert le akarták vonni belőle az első, eredeti kiszállítás költségét, amit nem is értek hogy hogyan gondolták.
Újabb emailben ezt is tisztáztuk hogy ha tudnak erre valamit mutatni nekem, hogy mi alapján fizettetnének ki velem bármit is akkor elfogadom hogy nekem is részt kell vállalnom a szállítási költség kifizetésében, ha nem mutatnak semmit akkor nem is fogok fizetni.
Erre is jött a válasz hogy a teljes vételárat fogom visszakapni.Az ebben a szomorúság hogy egy nagy webshop próbált engem többször is szándékosan és tudatosan becsapni, nyilvánvalóan nem én vilagositottam fel őket arról hogy amit csinálnak az konkrétan a vevő szándékos becsapása.
De ameddig 100 esetből akár egy is lenyeli ezeket addig érdemes próbálkozni. -
4Grider
nagyúr
válasz luciferc #26584 üzenetére
A kormányhivatalról:
"Hivatkozással Budapest Főváros Kormányhivatalának Fogyasztóvédelmi Főosztályához érkezett küldeményével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatom:
Minőségi kifogások illetve kárigények, szerződéses jogviták intézésében a Főosztálynak nincs hatásköre eljárni, azaz, ha a minőségi kifogás rendezésében vita merül fel, igényét bírósági úton tudja érvényesíteni, mivel a szerződésekből, mint polgári jogi jogügyletekből származó jogok és kötelezettségek teljesítésére a gazdálkodó szervezet csak a polgári perrendtartás szerinti per eredményeként, bírósági határozattal kötelezhető.
A bírósági vitarendezés helyett, illetve annak alternatívájaként, illeték megfizetése nélkül fordulhat az ország valamennyi megyéjében és a fővárosban működő Békéltető Testülethez." -
csoki9019
csendes tag
válasz luciferc #26588 üzenetére
Igen ez rémlik csak gondoltam ha szándékomban áll másikat venni, többért ráfizetéssel, csak eltérhetnek az alap forgatókönyvtől és levásárolhatom a csere helyett. (náluk maradna a pénz)
Tapadásmentes felülete elkezdett kopni lejönni pedig fa/szilikon spatulával használtuk, illetve eldeformálódott, alja befelé domborodott nem sütött egyenletesen, középről olaj kifolyt szélekre.
-
bghistvan
senior tag
válasz luciferc #26594 üzenetére
Szervusz!
Először is köszönöm a véleményed, egyúttal kronológiai sorrendben leírnám a történteket.
2023.11.17
A Samsung supportnál bejelentettem a hangszóró hibát.2023.11.29
Helyszíni kiszállással cserélték a hangszórókat, a bejelentett hiba orvosolva lett, ugyanakkor a szerelési folyamatnak köszönhetően a hátlap már nem ment vissza rendesen.
Ekkor hívtam őket vissza, hogy rakják vissza rendesen.
Miután aznap visszajöttek, akkor sem sikerült rendesen visszarakni, ekkor hívtam fel a szervízt, hogy mi történt és ígéretet kaptam az új hátlap cseréjére.2023.11.30
A Samsung supporton is bejelentettem az 1 nappal korábbi történteket, tőlük is ígéretet kaptam, hogy felveszik a szervízzel a kapcsolatot, megsürgetik az ügyet.2023.12.01
A Samsung support küldött egy ez év végéig felhasználható 5%-os kupon kódot mely a náluk kosárba helyezett termékek árából jönne le, állításuk szerint az elégedettségem érdekében 😀2023.12.13
A szervizesek helyszíni javítás keretén belül lecserélték az új hátlapot ami mégjobban eláll, nagyobb a hézag, kvázi nem jobb lett, hanem rosszabb.
Munkalapon rögzíttettem, hogy nem vagyok megelégedve a végeredménnyel és, hogy nagyobb lett a hézag.2023.12.14
Újra felvettem a Samsung supporttal a kapcsolatot,telefonon és írásban is, a részükre megküldtem a munkalapot, képeket és egy videó felvételt a készülékről.
Ami még érdekes, hogy belépve a Samsung fiókomba a termékregisztráció oldalon, ahol a készülék regisztrálva van,a szervíz folyamatok közül csak a hangszóró cserék vannak felvezetve, a hátlappal kapcsolatos probléma nem, valamint a 2 nappal ezelőtti új hátlap cseréje és annak nyilvántartási száma alapján meglévő folyamat, és annak sikertelensége sincs felvezetve.
Nos, esetleg lennél kedves nekem ha majd időd engedi, privátban leírni, vajon hogy és milyen sorrendben járjak el(így, hogy részletesebben leírtam a sztorit,talán kerekebb az egész a pontos dátumokkal)
Most jól jönne minden jó tanács, nem szeretnék rábasza.....ntani.
Köszönöm szépen! -
bghistvan
senior tag
válasz luciferc #26597 üzenetére
Köszönöm szépen.
Azért is szeretnélek megkérni rá, mert bár a fogalmazáshoz rendelkezem elegendő szókészlettel, de az első üzenetedből leszűrve azért jóval naprakészebb ismeretekkel bírsz mint én!
Igazad van, talán jobb is lesz majd itt a topikban elhelyezve.Előre is köszönöm szépen!
-
jeni
félisten
válasz luciferc #26600 üzenetére
A faterom garos TV-jét az Oktogon szerviz Kft vagyis a Samsung szerviz javította LCD hibával. A berakott új LCD hibás volt (az öregem ki se próbálta, csak haza hozta) ezt jeleztem nekik, nem akarták elhinni. Le se tesztelték rendesen,csak átadták úgy ahogy van. Ezt vissza víve alapból nem volt nehéz,mert csak egy 32 cool Samu volt. Vagy 20x kértek bocsánatot amikor ezt megemlítettem nekik. 2 nap alatt kicserélték ami a 3. LCD volt a TV-be beszerelve. Át se vettem addig míg ott helyben le nem teszteltem minden porcikáját ,csak utána írtam alá a papírt.
Azóta rendesen működik.Régen minden tv hátlapjára fel volt ragasztva egy olyan matrica amely arra hívta fel a figyelmet a használóra,hogy a készülék burkolat megbontása életveszélyes.
A mai TV-k hátlapján mintha ez eltűnt volna.Érintésvédelmi szempontból életveszélyes!
Elég ezzel megtámadni a szervizt.
Szerintem is érdemes a bghistvan tagnak is erre hivatkoznia. Sőt kell is, mert érdemes azzal védekezni,nehogy a szerviz felől később valamilyen támadási felületet adjon arról,hogy a készülék nyitott állapotban van és ez már garancia vesztő a dolog. Most,hogy ott hagyták nincs bizonyíték arra nézve,hogy hátlapot cseréltek vagy rendesen elvégezték volna a munkát.[ Szerkesztve ]
-
run4fun
tag
válasz luciferc #26601 üzenetére
Ma jött email a cégtől:
"Nem áll módukban egy új, bontatlan csomagolású terméket biztosítani, mert a szakszerviz a hibás egység cseréjével orvosolta a problémát...
Ha megoldható egy fő egység cseréje, akkor a tartozékokat nem kötelesek cserélni, mivel a készülék fő egysége új.
Ismételten futárt küldenek a termékért, és normál jótállási ügyként tudják fogadni, nincs semmilyen 8 napon belüli cserelehetőség, mert 30+8 nap egy jótállási ügyintézés.
A futár a következő munkanapra lett megrendelve, kérik hogy a korábbiak szerint egy biztonságos csomagolással lássa el a terméket.
Amennyiben nem értek egyet a fenti állítással, akkor a lakóhelyileg illetékes békéltető testülethez tudok fordulni a panaszommal."Először kicsúsztak a 30 napból. Másodszor részben cserélték a terméket, de még mindig nem hibátlan a működése. Jól érzem, hogy itt nem indulna újra semmilyen garanciális 30 napos ügyintézés, mivel még mindig hibás terméket kaptam vissza? Pont mint a tv-s ügy fentebb?
De amúgy a békéltető testület meghívójára várok épp. Leadjam a futárnak a terméket és majd a cég odahozza a meghallgatásra vagy informáljam őket, hogy nálam marad a termék és majd viszem a meghallgatásra? -
tamikomac
aktív tag
válasz luciferc #26615 üzenetére
Számomra ez igazi "kismaszek" hozzáállás, de biztos én vagyok az UFO. Két év garanciával volt a weboldalon a termék, megrendeltem, átvettem, majd jött az elektronikus jótállás, hogy 1 év. Tisztázni szerettem volna a helyzetet, rákérdeztem, válasz nem jött, akkor csomag bontatlanul vissza 5. nap. Még a külső doboz sem lett megbontva amibe belerakták a terméket, hüledeztek az átvevőponton, ez most hogyan. Mikor ott is ezt elmondtam néztek maguk elé, mert addig a szemembe. Na mindegy értem én a törvényt, én is játszhattam volna, hogy 13. nap jelzek, onnantól van 14 napom a visszajuttatásra, 14. nap megkapják (ez már 27), ekkor még értenem a pénz visszatartást. Várok türelmesen, mást jelenleg nem lehet tenni.
[ Szerkesztve ]
Amit birtokolsz, az birtokba vesz.
-
tamikomac
aktív tag
válasz luciferc #26655 üzenetére
Képzeld, azóta se semmi. Jelenleg 7 napja járt le úgymond a fizetési határidő, "pár" perc és 8 napja. Durva. Ment amit javasoltál, de csak másik standard e-mail cím létezik náluk, mindenesetre arra a levélre már rátettem másolatba az mkik, bkik, pmkik bkik, mnb, panaszakademia, fogyasztovedo e-mail címeket is. Rendőrségi feljelentésen is gondolkozok csalás és károkozás elkövetése címszóval.
Amit birtokolsz, az birtokba vesz.
-
tamikomac
aktív tag
válasz luciferc #26728 üzenetére
Természetesen van, dehogy engedem el a dolgot, még csak azt kellene. Valamit megvásárolok, bontatlanul vissza viszem, nem adják vissza a számlán lévő összeget (plusz most már késedelmi kamat is), ilyen a világon nincs.
A. Töltöttünk ki (kézzel írt) formanyomtatványt, abból van belőle nálam példány.
B. 2023-12-20-án e-mailben reagáltak, hogy az elállás jelzéstől (2023-12-07) számítva 14 napon belül meg fog történni az utalás (ez pont az említett 20-a, ekkor volt a fizetési határidő), ezzel a ráutaló magatartással elismerték, hogy "már csak ők hiányoknak a történet befejezéséhez".
C. Az ipari és bolti kamerák felvételeit be lehet kérni, bár ezek után kinézem a vállalkozásból, hogy "a mi kameránk aznap nem működött".Ezek után lassan azt kívánom, hogy a történet menjen el odáig, hogy a cégnek ez kerüljön több százezer forintjába, az a "harmincx" amit nem akar most kifizetni. Azt már nem hiszem el, hogy feledékenység, stb., hisz megannyi érdeklődés részemről, 20-án írnak, hogy intézve lesz, innentől fogva ezért írtam korábban, hogy ez már a szándékosságba ment át, csak nem igazán értem mi a cél.
https://www.ceginformacio.hu/cr9318351855 Nettó árbevétel 2 310 693 890.
Tényleg az a "harmincx" ezer Ft kell a torta felvágásához, az ünnepléshez? Vagy megnézzük ez a vissza nem fizetés működik-e és ha igen, akkor rendszert csinálunk belőle?[ Szerkesztve ]
Amit birtokolsz, az birtokba vesz.
-
lordpower
újonc
válasz luciferc #26793 üzenetére
Lucifer: Hm, ez a fizetéses meghagyás jónak tűnik, megmondom az igazat, nem is tudtam erről az opcióról. Sajnos nem írásban közölték, telón csörögtek, hogy ez az opció van.
chopin42, jeni: Köszönöm a részletes utánajárást. Igen, ezen az opción is elgondolkodtam, tudom,h jobb, hűvösebb, stb, de lehet,h azért ilyen az ügyintézés amilyen, mert "mindenki" hagyja az egészet, nincs kedve rohangálni, időt ölni ebbe, még egy kínt a nyakába venni.
-
válasz luciferc #26807 üzenetére
Nem jelent fel, miért tenné?
Nem szolgál ki, nem foglalkozik veled és ennyi...
Az a fogyasztó (mint vásárló) a jogosult aki az alzával szerződik, vásárol és a neve a számlán van... Vagy van a vállalkozó mint vásárló és a fogyasztó mint vásárló akire hivatkozik az ÁSZF, ajánlom figyelmedbe...vagy kérdezd meg az alzát hogyan is van ez.. !Jogász ismerős szerint nem tehetnék így ahogy, de ÁSZF az alapja mindennek.
Én eddig mindig ha vettem valami olyat ami nem az én nevem alatt volt, arra kértem tulajdonjog átruházást és a dokumentumot továbbítottam az Alza felé és bejegyezték. Onnantól nem volt gond.. ha garis ügyem volt azzal vagy kp. vissza fizetés, én kaptam, mert én voltam rá jogosult
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
asdf_
veterán
válasz luciferc #26812 üzenetére
De még ez is baromság, mert a vállakozónak minősülő vásárlónak a kötelező jótállás nem, de a 2 év szavatosság (0,5 év + 1,5 év bizonyítási teher bontásban) még jár, azaz ha a 3 hónapos, eredetileg cégre vásárolt termékkel valaki odamegy, hogy ez már az enyém, akkor az már az övé. Adásvételit ugyanúgy szóban kötöttek, a vevőnek meg nem kell arról papírja lennie, hogy az eredeti vásárló cég a feltételek nem teljesülése miatt a levont áfát már közben az értékesítés miatt befizette, az új vevőnek simán lehet egy kp. befizetési bizonylata, amin dátum, sorszám, meg hivazkozás mondjuk a 2023/00465-ös szállítólevélre (amiből megint nem kell példánnyal rendelkeznie a vevőnek, tehát nem adott, hogy tudjuk, hogy mi volt rajta). Szerintem.
-
run4fun
tag
válasz luciferc #26818 üzenetére
Apropó átfogó vizsgálat...mivel a "víz" bolt ilyen jó fej, hol tudok vizsgálatot kérvényezni rájuk? Vásárlók könyve bejegyzésre nem érkezett válasz levélben, pedig úgy tudom 30 napjuk van rá és kötelező. Valamint érdemes ezt a békéltető testületi meghallgatás előtt elindítani vagy utána?
[ Szerkesztve ]
-
hibavissza
veterán
válasz luciferc #26812 üzenetére
Ha vállalkozóként számla nélkül adsz el valakinek valamit, az adócsalás. Ha vállalkozástól veszel valamit akkor azzal vagy jogi kapcsolatban. Az Alza nem játszik, hiába onnan származik. Ők csak a gyengébbek kedvéért írták ezt bele az aszf-be. Ha cégtől vetted akkor az az adott céget kell perelned.
Ellenben, ha magánszemélynek értékesítette az Alza az adott terméket akkor bárki beviheti garanciáztatni, ha nála van a számla és vagy garanciajegy. Magánszemélyek közti adásvétel történhet szóban ingóságnál, ha annak tulajdonosát nem kell regisztrálni. Pl. autó-motor. Tudtommal. Mondjuk több százezres nagyságrendnél nem árt egy sajtpapír rajta egy szig számmal, aláírással. Nehogy pár nap múlva kopogtassanak nálad, hogy honnan loptad...
[ Szerkesztve ]
-
run4fun
tag
válasz luciferc #26601 üzenetére
Sírok.
Megkaptuk a békéltető testületi meghallgatás időpontját (legalábbis én, de szerintem valószínűleg ők is), 1 hétre rá most jött mail a cégtől, hogy elnézést kérnek az elhúzódó garanciális ügyintézés miatt és szeretnének egy 5000 ft-os vásárlási kupont adni cserébe.
Nem tudom, hogy válaszoljak-e erre? Legszívesebben megírnám, hogy köszönöm, de nem tartok rá igényt (inkább kezelnétek jogszabálynak megfelelően az ügyemet) és találkozunk a meghallgatáson. -
run4fun
tag
válasz luciferc #26965 üzenetére
De ezt nem előtte kellett volna ellenőrizniük? Mert oké, hogy nem számít elfogadott ajánlatnak az, ha a megrendelő automata visszaigazolást kap a rendeléskor, de aztán ő kapott olyat is, hogy átvételre kész (egy külön, következő emailben?). Mert ha így van, akkor jó eséllyel valaki hús-vér ember jóváhagyta, hogy igen, mehet a megrendelt termékért, előkészítették neki a kért terméket. Ilyenkor nem kéne benyelnie a boltnak ezt, hogy hoppá elszúrtuk, de elfogadtuk a rendelésed úgyhogy megkapod?
-
Tikakukac
titán
válasz luciferc #26969 üzenetére
Kitalálom, nem dolgoztál még kiskerben
Ez a sztori annyira egyszerű, hogy el sem hinnéd.
Kötelesnek nem köteles eladni a bolt semmit. Egészen odáig ezzel semmi gond nincs, amíg nem igazolja vissza a terméket és nem csattogsz el érte. Ami idő. Ami pénz. Plusz mondom, visszaigazolt rendelés.
Ez számít, minden más csak töltelék.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Lackooo84
nagyúr
válasz luciferc #26970 üzenetére
Ajánlom olvasgasd el a távollévők között létrejött szerződés fogalmát.
The Truth is out there...
-
Tikakukac
titán
válasz luciferc #26973 üzenetére
Lehetsz az ördög ügyvédje, ezredjére is: ez a történet nem tud megállni már a kereskedő oldaláról sehogy. Kész. Távollévők közötti szerződés pipa, ennyi, vége, viszlát.
Ez vagy ki lesz adva, vagy ennek a többszörösét bukják idővel, pénzzel, névvel.
Ennyire ezy
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Synology NAS
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Politika
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Microsoft Excel topic
- Gumi és felni topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs