- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- DIGI Mobil
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Honor Magic V2 - origami
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PlayStation Plus 2024 Essential - A májusi lista
gp Ebben s hónapban többek között a Ghostrunner 2-t kapják meg az előfizetők.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok!
Szeretném leírni a történetem. Vettem egy iphone 5-öt, a vodafone online shopban. Pár nap alatt meg is érkezett. Futár hozta, gyárilag fóliázott dobozban. Aláírtam a szerződést a futár előtt, ő balra el...én pedig örülök a telefonnak. Épp dolgoztam, így várnom kellett amíg hazaérek a kibontással. Otthon bontogatás...és 2perc öröm után csúnya felismerés: a telefon krómkeretén van egy ütésnyom (elég kicsi, de látható bőven).
Nosza, irány a helyi voda márkakereskedés, az eredmény: nem lehet 3napon belül cserélni, az apple hivatalos szervízébe kell küldeni. Ok,teló fel Pestre, én meg várok. Ez nov. 14.-én történt. A telefon tegnap érkezett vissza, az üzletben pedig azzal fogadtak,h. a hivatalos szervíz szerint nem jogos a csere, így marad az ütött teló. Csodás. Olyan előfizum van, amihez van biztosítás, de ez sem ér semmit.
Azt ajánlották forduljak a fogyasztóvédelemhez...
De fogalmam sincs érdemes-e vagy próbáljak meg együttélni a kis hibával. De azért egy ilyen drága telefonnál, ez eléggé bosszantó.Szerintetek hogy kellene hozzákezdenem a fogyasztóvédelmis dolognak?
A történethez hozzátartozik: pár nappal ezelőtt, amikor a telefon még a szervízben volt, bementem a márkaképviselethez, szerettem volna elállni a szerződéstől, ugye ez 8munkanapon belül lehetséges távollévők között kötött szerződés esetén. Jött az újabb hidegzuhany: ez nem lehetséges, mert amikor aláírtam a futár előtt a szerződést, azzal elfogadtam a feltételeket és nem számít távollévők közötti szerződésnek. A voda hivatalos oldalán az ÁSZF-ben benne van a 8napos határidő. De az eladó szerint az online shop-os rendelés nem ilyen szerződés. Kérdem én...akkor mi az a vodánál? 2lehetőséged van telefont venni: 1. megveszed boltban, ami kizárja a távolos cuccot...vagy 2. rendeled az online shop-ban. Kértem az eladót mondja meg legyen szíves,h. mi számít akkor távollévők között kötött szerződésnek, mire azt mondta: ő nem jogi szakember, nézessem meg ügyvéddel az ÁSZF-t. Jóóóó.....
Most itt vagyok egy gyárilag sérült telefonnal...úgy,hogy több mint egy hétig nálam sem volt és se a telót se a SIM kártyát használni nem tudtam.
-
Sziasztok,
Hasonló cipőben járok kicsit én is mint tamikomac fórumtárs.
December 12.-én kaptam meg a terméket, majd aznap jeleztem az elállási szándékomat e-mailben és a webáruház honlapján is. 13.-án feladtam a pakkot....14.-én pedig délelőtt 9óra 4 perckor át is vették.Én balga 15.-én délután érdeklődtem e-mailben, hogy megkapták-e ténylegesen a csomagot és mi a további menet. Annyi válasz jött, hogy átnézik a kollégák és küldenek jegyzőkönyvet e-mailben. Vártam napokat...sehol semmi.
December 21.-én ismét írtam nekik, info@.... címre....válasz: csak a garanciás kollégák tudnak ebben segíteni. Írtam nekik is mivel kaptam e-mail címet. Azóta ma már a második e-mail-t írom nekik....és semmi de semmi reakció. Telefonos ügyfélszolgálaton azt mondták, nem tud mondani semmit...csak a garanciás kollégák. De ők meg némák 21.-e óta.
Megértem, hogy karácsonyi zsongás meg minden. De számomra kissé hihetetlen, hogy december 14.-e óta annyit nem sikerült visszaírni hogy igen b*&@meg...itt a csomag, várj sorodra.
A 14 nap már lejárt. Tudomásom szerint az elállási szándék jelzésétől ketyeg az óra. Ez a honlapjukon linkelt jogszabályban is benne van. De ha netán a csomag kézbesítésétől számít, akkor is megvan. Én várok szívesen....viszont az hogy egy szót nem bírnak köpni az már kicsit fura.
Egyetlen automata válasz e-mailt kellene csak beállítani vagy kirakni a weboldalra egy banner-t, hogy barmok várjatok nyugodtan...úszunk mint delfin az öbölben. Nekem ez hiányzik...hogy az ügyfél ül és nem tud semmit.
Eléggé nagy értékű cuccról van szó. Nem szeretném ha elkallódna vagy letagadnák hogy megérkezett vagy bármi. Ennyi idő után már kezdek rosszat sejteni. És mivel péntek este 10 óra van...ezzel el is dőlt, hogy jövő hét keddig tuti nem lesz ebből semmi. Legjobb esetben is.
Mit lehet ilyenkor tenni? Ha egyszer törvény van rá....vagy jogszabály...akkor ha nem tartják be mit tegyek?
-
-
válasz MaxxDamage #26750 üzenetére
E-mailben megkérdeztem, ők írták hogy küldhetem.
Valamint idézem:
23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.
Ennek értelmében nekem úgy tűnik, hogy a 14 nap...az 14 nap nem 28.
-
válasz tamikomac #26752 üzenetére
Írtam nekik ma minden létező/elérhető emailcímükre.
Egyetlen válasz jött az info@.... címről. Türelmet kérnek, illetve továbbították a levelet az illetékes osztálynak. Ezt írták december 15.-én is.Az Aqua-ról van szó egyébként. Az árukeresős értékelések közt a rosszak szinte mind garanciális vagy elállási jogot érintő dolgokról szólnak. Több értékelés szerint addig vagy kedves ügyfél amíg vásárolsz. A további ügyintézésnél már lassul a dolog és a reakciókészség.
Számomra továbbra is hihetetlen, hogy december 14.-e óta eltelt tíz munkanap során nem sikerült még feldolgozni a visszaküldött csomagomat. De inkább az hihetetlen, hogy egyetlen érdemi sort sem képesek róla írni, hogy hol tart az ügy.
-
És mikor kapták meg a tracker szerint? Vagy nem lehetett követni a csomagot?
Ugye az én esetemben dec. 11. volt a vásárlás időpontja, 12.-én meg is kaptam kiszállítással...és aznap este írtam e-mail-t az elállási szándékról, illetve a honlapjukon is jeleztem a rendeléseim menüpont alatt. Másnap vette fel a futár tőlem a cuccot és dec. 14.-én 9:04-kor kézbesítették is nekik.Tehát nem lehet az a gond, hogy még nem kapták meg.
-
-
-
-