Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Outlander

    őstag

    válasz Johnny001 #9901 üzenetére

    Fogyasztóvédelem, személyes tapasztalataim alapján nem jó semmire...

    Soha semmiben nem tudtam érdemben segíteni, saját elmondásuk szerint is, ők "max rossz hírét tudják kelteni a cégnek".. ezzel aztán ki vagyok segítve.. illetve továbbítottak a békéltető testülethez egy kinyomtatott névjegykártya segítségével.

    Hogy kerek legyen a történet.

    Adott egy telenoros előfizetés egy telefonnal, telefon egyszer márciusban meghibásodott, akkor úgy ahogy megcsinálták...
    Késöbb ismét meghibásodott májusban, nem csinálták meg, újra visszaküldtem, megint nem csinálták meg, megint visszaküldtem, valamit csináltak vele mert jó lett 1,5 hétig... megint visszaküldtem, 07.01 óta bent van...

    Míg mielött bárki is írná, van/volt jegyzőkönyv, panaszkönyv, fogyasztóvédelmis feljelentés, kettő is, mindkettőt lezárták, anélkül h lett volna bármi is... szóval ha kérhetem akkor az ilyen alapdolgokat ne írjátok be.

    Jelenleg szeptemberben megyünk majd a bíróságra, ha addig nem állnak pozitívan a dolgokhoz, és nem tudunk megegyezni minimum egy szerződésbontásban....

    Ezt csak úgy, gondoltam kiírom magamból... :DDD

    Work until You no longer have to Introduce Yourself.

Új hozzászólás Aktív témák