- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mégse száll ki a Meizu?
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dj Sügi
őstag
válasz Dj Sügi #7037 üzenetére
Újabb felvonás!
Elküldtem a hibás terméket javításra nekik, mivel cserélni nem akarták újra, elvileg cseréltek benne paneltápot, gyakorlatilag sztem semmit nem csináltak, csak küldözgetjük egymásnak a hibás terméket.
A hiba pont ugyan az, mint ami eddig volt és továbbra sem működik a paneltáp és így használni sem tudom a terméket.
Írtam nekik újabb e-mailt, hogy akkor most mi legyen, cserélni továbbra sem akarják újra a terméket, megint felajánlották a "javítást".Kérdésem az lenne, hogy meddig játszhatják még ezt velem, a garanciának nem kell meghosszabbodni a náluk töltött "javítási" idővel és, hogy valamilyen kártérítés nem illet meg engem, mivel azóta sem tudom használni a terméket.
Légyszí segítsetek, hogy milyen jogszabályra tudnék hivatkozni esetleg, vagy mit kellene tennem?Köszönöm!
🚗 FORD - First On Race Day 🚗