- MIUI / HyperOS topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
,
addikt
válasz Hege1234 #23622 üzenetére
Amikor hasonló cipőben jártam, nekem kb 1-1,5 hónap múlva szállították el a terméket. Az elállást ha bejelentetted 14 napon belül, akkor onnantól kezdve (elvileg) nincs más teendőd. A szállítási díjakról gondolom tájékoztattak, azt majd le fogják vonni a termék árából, és a fennmaradó összeget utalják vissza (nálam a visszaszállítás kb 4-szer annyiba került, mint a kiszállítás).
Más: a leveledben szereplő dátumok alapján te a jövőből írtál, meg tudnád mondani, hogy mi a helyzet a BTC/ETH árfolyamával?
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- Külpolitika
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- DIGI műholdas TV
- MIUI / HyperOS topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen alaplapot vegyek?
- További aktív témák...