Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hege1234

    addikt

    Sziasztok!

    2021. aug. 24- rendeltem, 28-án kézhez kaptam egy philips 4k hdr tv-t (70PUS7805/12) az extrem digital-tól
    sajnos több mint egy hét után vettem észre, hogy a HDR nem úgy működik ahogy kellene a tv-n
    konkrétan sehogy..
    (netflix és különböző hdr anyagokhoz addigra jutottam hozzá)

    gondoltam jelzem, hogy elállnék a vásárlástól ez volt 8-án
    9. én reggel jött a levél, hogy van lehetőségem minden panasz nélkül elállni a vásárlástól
    és, hogy válaszlevélben jelezzem, hogy szeretném-e igénybe venni a saját futárukat
    amire azt jeleztem, hogy igen szeretném, ha a saját futáruk vinné el pluszban még kitértem rá, hogy a hungarocel darabok már nincsenek meg de ettől eltekintve megfelelően becsomagoltam
    (konkrétan nútot csináltam otthon lévő hungarocelből, hogy a tv ne mozoghasson el :) )
    azóta nem kaptam semmi választ és kb 45 perc telefonvárakoztatás után feladtam :(((

    mivel a 14 napos elállás már lefutott érdeklődnék, hogy mi ilyenkor a teeendőm?
    gondolom ha írok nekik új e-mailt akkor arra már az új iktatószám miatt válaszolniuk kell de mire térjek ki?
    Arra, hogy javítattni szeretném a tévét és leírom a hibákat amiket észleltem?
    Eddig még soha nem kellett garanciáztatnom, minden kütyüm jóval gari után romlott el így nem tudom
    mire is kellene kitérnem.

    Köszi előre is!

Új hozzászólás Aktív témák