- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Ettől függetlenül voltak olyan telefonjaim, amelyeknél még azt is megszabták, hogy nem csak hogy a tartozékokra (pl. headszet, akksi) 6 hó a garancia, de még a kijelzőre is csak 12 hó, a telefonra meg 24 hó.
Jó, ez már kb. tuti valami szürke szemetet áruló boltigaris nepper, ilyen hülyeséget gyártó nem ír garjegyre. Hogy a szürkeimportos áfacsalt cuccal hogyan ügyeskednek gari terén (is), az ne legyyen már mérce, meg hivatkozási alap.