- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kaci84
őstag
Egy Seasonic tápot gariztattam Alzánál. Elvileg újat kaptam. Viszont nem kaptam új jótállási jegyet. Erre azt írják:
"A reklamációban kicsrélt termékhez nem jár új garanciajegy, a cseretermékre vonatkozó garancia az eredeti számlával érvényesíthető."
Micsoda? És meddig szól a garancia? Hogy fogom eladni? Oké nekik jó a régi számla, de azon más a sorozatszám és a típuszám is. Ja meg úgy gondolják a régi gariidő fut tovább? Új terméknél a jótállás is újra indul. Érti valaki ezt a katyvazt?
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mesterséges intelligencia topik
- Yettel topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- OLED TV topic
- Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- PlayStation 5
- Láncfűrész topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...