- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Netfone
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Mobil flották
- Yettel topik
Hirdetés
-
2024 - Alig egy nap múlva jön a Sony új State of Play előadása
gp Az előzetes tervek szerint több mint 30 perces lesz a műsor.
-
5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
ma A ThermoVue rendszere mellett az éjjellátó képességek is megvannak.
-
A marketingen segít spórolni az AI
it A Klarna is használ már AI-t, ők a marketingköltségeken spórolnak így évi 10 millió dollárt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
pomk
őstag
válasz LuckyL #18967 üzenetére
Köszi a tippeket! Kérdezgettem itt a fórumokon, 2 embert találtam, akinek ugyanilyen típus van. Nekik semmi gondjuk nincs vele, így végül úgy döntöttünk, hogy cserét kérünk.
A kérdésem inkább az lenne, hogy mi van abban az esetben, ha mégis előjön a hiba? Garancia él ilyen esetben? Újra indul, ha új termeket kapok? Esetleg az internetes vásárláskor a 2 hetes elállás élhet ilyen esetben? Egyáltalán minek számít ez? Vásárlásnak? Ha igen milyen vásárlásnak? Gondolom online, mivel nem nem személyesen választottam ki a termelt? Csere esetén is van ez az vásárlástól elállási időtartam?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen