- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Drágább lett a Pixel 8a
- Netfone
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- MG5 menetpróba
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensei
tag
Üdv mindenkinek.
Lenne egy garanciás kérdésem, igaz én a másik oldalon állok, mint eladó.
Eladtam egy videókártyát kb 4 hónapja, most visszahozták, hogy rossz, és a pénzt adjam vissza.
Kérdés: Pénzt köteles vagyok e visszaadni akkor, ha ki tudom cserélni ugyan ilyen új kártyára a rosszat?
Kicsit bosszant a dolog, mert ez az illető állandóan visszahoz mindent garanciába (gyanítom, hogy nem véletlenül romlanak el a dolgai, de sajnos bizonyítani lehetetlen külsérelmi nyom hiányában, már ez is cserélt kártya egyébként), általában jobbra cseréltem neki a dolgokat, most meg pénzt kér vissza.Előre is köszönöm a választ.
Nem vagyok hülye, csak van a fejemben néhány hibás szektor.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest