Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gabesz87

    addikt

    Kíváncsi volnék a véleményetekre. Emagon rendeltünk egy Samsung mikrót. Tegnap meg is jött. 2 év gari van rá, és vettem még 2 év plusz garit. Gondoltam beregisztralom a Samsung honlapján. Na itt kezdődtek a bajok, és kezdtek felvetődni a kérdések. A mikró hatuljarol lelestem a serialt, de a termekregisztacional nem sikerült felismertetni. A formátum jó, pipa megjelenik, ám kiírja, hogy nem sikerült termékhez rendelni. Listából sem tudom kikeresni, mert nincs benne ez a típus (GE109MST1/BOL). Gondolom ezt itthon nem forgalmazza a Samsung, ezért nincs fent nekik. Mindegy is, gondoltam, ott van a 4 év gari. Már azt is furcsállom, hogy a garipapir, ami a doboz oldalán volt egy fóliában, nincs kitöltve. Megnéztem mailben a gari kiterjesztéséről szóló doksit amit küldtek. Mondom nem gond, ebben minden benne van, nevem, rendelés dátuma, típus, az alap 2 év gari, és a vásárolt +2 év. DE!!! Amin totál meglepődtem, hogy a sorozatszám teljesen más! Köze nincs ahhoz, ami a mikró hátulján a címkén van. Ez így nem gáz csöppet? Majd ha netán gariztatni kell, elhajtanak a búsba, mert nem egyezik a serial...hétfőn ennek utána érdeklődöm mindenképp. De kíváncsi volnék a véleményetekre. Mondtam a feleségemnek, hogy a MediaMarktbol vegyük azt a Panasonic mikrot amit kinéztem, de neki ez tetszett. Remélem nem b...tak át.

Új hozzászólás Aktív témák