- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#34576640
törölt tag
Mi van akkor ha egy adott termék "szériahibás"?
A boltban tesztelve tökéletesen működött, de otthon (ez már a második darab) pár hét után elkezd jelentkezni az a probléma amivel az elsőt visszavittem. Adnak egy harmadikat is ha vissza viszem vagy visszaadják a pénzt? Esetleg rá fogják vásárlói figyelmetlenségre, ergo én nem vettem észre, hogy ez alapból probléma ezeknél a füleseknél??