Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • higherping

    csendes tag

    Saját garanciális VGA ügyintézésem tapasztalatait szeretném megosztani veletek.
    Itt a PH!-n vásároltam egy pár hónapos Asus 1950pro kártyát. A kártya rövid időn belül meghibásodott, gyakran nem "indult be", nem adott képet bootoláskor. Sajnos a kártyához sem garancialevelem, sem eredeti számlám nem volt, csak a pénztárgép nyugtájának fénymásolata. Ráadásul a kisker lakóhelyemtől több mint 100 km-re van... Írtam a kiskernek egy e-mailt a problémámról. Szerintem korrekt módon álltak hozzá, a gyári szám alapján a nagykeres számláról beazonosították a kártyát, ráadásul a leírásom alapján látatlanban garanciálisnak minősítették a hibát. Postán adtam fel a cuccot, ajánlott-elsőbbségi levélként. Megérkezett, visszaigazolták, megvizsgálták, vitték a nagykerhez (ez kb. 4-5 nap alatt). Itt kezdődött a végtelennek tűnő várakozás.
    A nagykernél volt több hétig a hibás darab, majd felajánlották a kiskernek a levásárlást (mivel pontosan olyan VGA már nincs készleten). Mivel ez nekem is megfelelt (csak legyen már végre VGA-m) belementem a cserébe. Sajnos rá kellett fizetnem elég sokat , mivel a kiskerben egy jóval olcsóbb 1950pro árát (de ÚJ árát !) vették figyelembe a beszámításnál. Ebbe is belementem, már nagyon untam az S3Trio3d2x 8MB PCI torz képét a széles monitoron... Összefoglalva: jó és rossz tapasztalatot is gyűjtöttem. Korrekt volt, hogy számla és minden egyéb nélkül vállalták a garis ügyintézést, ezenkívül kérésemre a megérkezett új kártyát tesztelték a postázás előtt, sőt mivel a doboz gyárilag nem tartalmaz 6 pines VGA csatlakozót, kaptam "ingyen" ilyet is hozzá. Nem teljesen volt korrekt (szerintem), hogy egy jóval olcsóbb kártya értékét vették figyelembe a beszámításnál és hogy 1,5 hónapig húzódott az egész procedúra. Összességében azért az események pozitív oldalát értékelem többre.
    Viszont soha többé nem kívánok magamnak (és másnak sem) garanciális ügyintézést.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák