- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
mtibee2
tag
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
Közben történt egy kis fejlemény is, ugyanis kaptam egy válaszlevelet a Fogyasztóvédelemről, amiben részletesen kifejtik, hogy milyen jogaim vannak, illetve azt is, hogy a telefont értékesítő webshopnak milyen kötelezettségei. A lényeg: amíg a szavatossági ideje tart a terméknek, addig a szerviz szakvéleménye alapján köteles cserélni az eladó a készüléket!
Még egyszer köszönöm mindenkinek a hozzászólásait, ha valakit érdekel, szívesen megírom majd, hogy mire jutottam a céggel. (Például hasznos lesz megtudni, hogy érdemes-e ott vásárolni...)