- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
mtibee2
tag
Sziasztok!
Van egy olyan garanciális ügyem, amilyenbe még nem futottam bele korábban. Megpróbálom röviden összefoglalni:
- 2016. 03. 16-án vettem egy mobilt egy webshopban 1 év garanciával
- 2017 szeptember végén meghibásodott, az LG Márkaszervize befogadta javításra a telefont
- megállapították, hogy gyárihibás, így jogosult lennék egy díjmentes szervizelésre a termék 2 éves koráig
- 2017 október eleje: felhívtak az LG-től, hogy alkatrészhiány miatt nem tudják megjavítani a telefont, ezért kiadtak egy jegyzőkönyvet, hogy cserét javasolnak, melyet az eladóval vagyok jogosult végrehajtatni
- az eladó nem hajlandó cserélni a terméket, mivel lejárt az 1 év garanciaMár írtam a Budapesti Békéltető Testülethez is, várom a válaszukat, addig is kíváncsi lennék, hogy szerintetek mi van ilyenkor? (Ha nem tévedek, akkor nekik 30 napjuk van válaszolni.) Pusztítsam el a telefont, videózzam le, és töltsem fel Youtube-ra?
Köszi:
M. Tibor -
mtibee2
tag
Sziasztok!
Van egy termékszavatossággal kapcsolatos problémám, amire sehol nem találtam megoldást.
A történet röviden annyi, hogy leadtam a telefonom gyártójánál egy gyári hibás mobilt javításra, ahol azt nem tudták megcsinálni pótalkatrész híján, ezért egy cserére jogosító dokumentumot állítottak ki nekem. A probléma az, hogy ezt az eladó nem hajlandó elfogadni, arra hivatkozva, hogy a jótállás lejárt.
Érvényesíthető a termékszavatossági igényem az eladónál, ha még nincs 2 éves a meghibásodott készülékem? (Ha konkrét jogszabályt is írnátok, nagyon örülnék neki!)
Köszi:
M. Tibor -
mtibee2
tag
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
Közben történt egy kis fejlemény is, ugyanis kaptam egy válaszlevelet a Fogyasztóvédelemről, amiben részletesen kifejtik, hogy milyen jogaim vannak, illetve azt is, hogy a telefont értékesítő webshopnak milyen kötelezettségei. A lényeg: amíg a szavatossági ideje tart a terméknek, addig a szerviz szakvéleménye alapján köteles cserélni az eladó a készüléket!
Még egyszer köszönöm mindenkinek a hozzászólásait, ha valakit érdekel, szívesen megírom majd, hogy mire jutottam a céggel. (Például hasznos lesz megtudni, hogy érdemes-e ott vásárolni...)
-
mtibee2
tag
Sziasztok!
Kb. 1,5 hónapja vettem egy OLED TV-t outletben 1 év garanciával, és kíváncsi voltam, hogy arra él-e a 2 éves gyártói jótállás, ezért felkerestem az LG Ügyfélszolgálatát. Azon túlmenően, hogy megleptek a 16 mp-es válaszadási idejükkel, megleptek azzal is, hogy az outletben vásárolt termékekre nem vonatkozik a 2 éves szavatosság, csak a bolti jótállás. Szóval, aki outletben akar vásárolni, annak bizony ezzel is számolnia kell!
Én pedig remélem, nem fog egyhamar bedögleni a tévém...
Üdv.:
M. Tibor
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...