- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
mtibee2
tag
Sziasztok!
Van egy termékszavatossággal kapcsolatos problémám, amire sehol nem találtam megoldást.
A történet röviden annyi, hogy leadtam a telefonom gyártójánál egy gyári hibás mobilt javításra, ahol azt nem tudták megcsinálni pótalkatrész híján, ezért egy cserére jogosító dokumentumot állítottak ki nekem. A probléma az, hogy ezt az eladó nem hajlandó elfogadni, arra hivatkozva, hogy a jótállás lejárt.
Érvényesíthető a termékszavatossági igényem az eladónál, ha még nincs 2 éves a meghibásodott készülékem? (Ha konkrét jogszabályt is írnátok, nagyon örülnék neki!)
Köszi:
M. Tibor
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- LEGO klub
- OTP Bank topic
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Futás, futópályák
- Robogó, kismotor
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...