Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • laskr99

    addikt

    Na az Asusos nem üzent ezért újra hívtam.

    Itt a teljes történet:

    Júni. 18: Monitor leadva
    Júli. 11: monitor visszajött javítatlanül,újraküldés
    Júli. 27(Asus szerint): elküldve Edigitalnak
    Aug. 13: Edigital-t hívtam merre van a monitor--->"Szervízben", ír ha tud valamit.
    Aug. 30: Edigital ismételten hívása--->'szervízben van, ha tud valamit ír, megérti,hogy türelmetlen vagyok.
    Szept. 08: Asus hívása---> júli 27-én lezárva az ügy,elküldve az Edigitalnak, szerinte vagy náluk van és nem tudnak róla,vagy a postán kavarodott el,vagy a szervíz nem küldte el.Rájuk ír majd emailen keresztül szól,hogy mi van.
    Szept 12: Asus hívás--->Igen emlékszik mi volt, írt is nekik de a főnök válaszolt,hogy a javítást végző emberke szabin van, újra megkérdezi őket és emailen tájékoztat.
    Edigital hívás---> A monitor cserés lesz,nem lesz pénzvisszafizetés szerinte,de szervízben van. -Elmondtam neki mit mondott az Asus-. Megnézi mit tud tenni, 3x elment a telefontól, Ő csak annyit lát,hogy szervízben van, ír a szervízeseknek. Max ennyit tud tenni.

    Asztalt rájuk borítani lenne kedvem :W Mit lehetne tenni?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák