Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
laskr99
addikt
Ha a monitorom garanciáztatás végén bem cserélik de vissza adják a pénzt akkor mit tudok tenni? Most 4ezerrel drágább. Mit mondjak/csináljak, hogy cseréljék?
-
laskr99
addikt
Üdv!
Lenne egy kérdésem,hogy mennyi ideig várjak a monitoromra? 17-én lesz 3 hónapja,hogy le lett adva javításra az Edigitalnak. Asus VX229H. hónap után visszaküldték hibásan,javítatlanul(a felső részen feljött az üveg és kijött a fény). Kezd idegbaj lenni, 3 alkalommal hívtam őket, és nem tudnak semmit róla csak annyit, hogy szervízben van.
-
laskr99
addikt
válasz laskr99 #17656 üzenetére
Kb 30 napot írtak. Az Asust felhívtam, megnézték júni 26-án le lett zárva, de visszaküldésről semmi. Papíron a szervízben sincs. Azt mondta 3 eset van: szervízben van csak nincs dokumentálva,Ediginél u.e, elkallódott a postán. Ír a szervíznek és emailezik nekem.
[ Szerkesztve ]
-
laskr99
addikt
Ha van egy Asus Rog Sica egerem és garanciáztatáskor visszaadták a pénzt, mert nem volt raktáron,és a szervíz nem küldött újat,majd vettünk (ugyan onnan) ugyan azt a modelt és megint meghibásodott ugyan azhal a hibával akkor lehet rögtön pénz vissza?
-
laskr99
addikt
Na az Asusos nem üzent ezért újra hívtam.
Itt a teljes történet:
Júni. 18: Monitor leadva
Júli. 11: monitor visszajött javítatlanül,újraküldés
Júli. 27(Asus szerint): elküldve Edigitalnak
Aug. 13: Edigital-t hívtam merre van a monitor--->"Szervízben", ír ha tud valamit.
Aug. 30: Edigital ismételten hívása--->'szervízben van, ha tud valamit ír, megérti,hogy türelmetlen vagyok.
Szept. 08: Asus hívása---> júli 27-én lezárva az ügy,elküldve az Edigitalnak, szerinte vagy náluk van és nem tudnak róla,vagy a postán kavarodott el,vagy a szervíz nem küldte el.Rájuk ír majd emailen keresztül szól,hogy mi van.
Szept 12: Asus hívás--->Igen emlékszik mi volt, írt is nekik de a főnök válaszolt,hogy a javítást végző emberke szabin van, újra megkérdezi őket és emailen tájékoztat.
Edigital hívás---> A monitor cserés lesz,nem lesz pénzvisszafizetés szerinte,de szervízben van. -Elmondtam neki mit mondott az Asus-. Megnézi mit tud tenni, 3x elment a telefontól, Ő csak annyit lát,hogy szervízben van, ír a szervízeseknek. Max ennyit tud tenni.Asztalt rájuk borítani lenne kedvem Mit lehetne tenni?
[ Szerkesztve ]
-
laskr99
addikt
válasz BornToBePuli #17697 üzenetére
Elsőnek bemegyek személyesen hátha a fogyasztóvédelem,békéltetőtestület szavakra vslamit mondanak.
-
laskr99
addikt
Sziasztok!
Febr 24-re behívtak a békéltetőre a hibás monitor miatt. Vigyem a monitort is szerintetek? A leveleket elég tabon vinni és bemutatni?(email)