- Térerő gondok, tapasztalatok
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
gyurkikrisz #14841 üzenetére
Ha visszaküldik, mert "olyan kedvük van", akkor független szakértői véleményt kell kérni a bolttól. Ha a szakértői véleményből kiderül, hogy a termék mégis hibás, akkor meghosszabbodik a jótállás a szervizben és a szakértőnél töltött idővel is, de ha nem hibás, akkor semennyivel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Tab S8 Ultra 14.6 128GB új állapot SM-X900
- MSI GeForce RTX 4080 SUPER 16G GAMING X SLIM, új, dobozos
- ASUS Zephyrus G14 GA401QM-HZ161T Fehér Gamer laptop (14" FHD/Ryzen9/16GB/1TB SSD/RTX3060 6GB/Win11)
- Bivalyerős AMD! Gamer számítógép PC! Ryzen 7 5800X /Rog Strix LC 6900XT /32GB DDR4/ 500SSD 1T HDD
- Akció! RGB Gamer PC Számítógép! I3 13100F / 32GB DDR4 / RTX 3060 12GB / 1TB NVME SSD