Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nemethchek19

    aktív tag

    Sziasztok!

    A segítségeteket szeretném kérni egy elég kellemetlen problémában.

    Előzmény: [link]

    Visszaküldtem a kereskedőnek garanciában kb. 2 hete, akitől vásároltam a terméket . Tegnap este kaptam tőlük a választ, hogy elutasították!

    Így néz ki az email szövege:
    "Értesítünk, hogy a jótállás keretei között leadott termék garanciális ügyintézése lezárult, melyet a Garancia menüpont alatt ellenőrizhetsz.
    Az ügyintézés eredménye: A meghibásodás garancia körön kívül esik, a jótállási igény a szerviz által elutasításra került, így a termék a garancia keretei között sajnos nem javítható vagy cserélhető. A hibás eszköz átvehető üzletünkben, vagy kérés esetén szállítási díj ellenében visszaszállítjuk az általad megadott címre.
    Az elutasítás oka lehet: Fizikai sérülés, alaplapi vagy processzor tüske hajlás, égés, elázás, túláram, egyéb garancikaörön kívül eső behatás, vagy az egyedi azonosító sérülése, elvesztése, melyet a Garancia menüpont alatt a termék neve után ellenőrizhetsz."

    Ha felmegyek a webáruházukba a garancia menüpontra ott meg ez áll: " A termék garancia vesztes, átvehető üzletünkben, vagy térítés ellenében kiszállítjuk. "

    Írtam nekik, hogy írják le nekem a pontos szakvéleményt, egyelőre még nem kaptam választ. Telefonon nem érem el őket.

    Egyelőre nem tudom mi tévő legyek. Valakinek valami ötlete a továbbiakban?

Új hozzászólás Aktív témák