Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _ak_

    addikt

    Sziasztok!

    A független szakértői vélemény kiállításának mi a menete vagy egyáltalán mikor és kinek a kezdeményezésére indul?

    Az egy év kötelező jótállás előtt kb. 1-2 héttel leadtam a telefonom az egyik edigibe javításra, már akkor győzködött a szervizes, hogy vigyem be az elektrodokiba, mert úgy gyorsabb. Mivel nekem az nem esik sehogy sem útba, kitartottam amellett, hogy ők intézzék a dolgot, be is került a szervizlapba, hogy tájékoztattak, hogy gyorsabb lenne, ha magam vinném be a szervizbe, de mivel nem éltem ezzel a lehetőséggel, így vállaltam a hosszabb ügyintézést. A várható 30 napos javítást szintre napra pontosan be is tartották, eredménye kijelző csere volt (subpixel hiba volt).

    Az új kijelzővel viszont jött új probléma, az alsó gombsor nem világított jól, ill. a multitouch is hibádzott. A jobb felső vagy a bal alsó sarkot érintve tartva, a bal felső sarok nem érzékel, de hasonlót középen is lehetett produkálni, ha párhuzamosan akartam érinteni.
    Ezekkel a hibákkal másnap ment is vissza a telefon.
    Kb. 2 hét ott lét javították, legalábbis ami a gombsort illeti, de a kijelző továbbra is hibásan érzékel, így ma megint ment vissza az edigibe.

    Sajnos nem tudtam most személyesen elmenni, így a párom vitte be és ezúttal őt próbálta meggyőzni a pultos, hogy butaságot csinál, ha leadja, mert hogy:

    - csak le fog járni a garancia,
    - az iphoneján is tud olyat csinálni, amit elvileg nem lehetne, ezek ilyenek,
    - nem is köteles bevenni, kiállíthat egy jegyzőkönyvet és csak akkor javítják, ha egy független szerviz is javítaná,
    - akárhányszor elküldheti, nem fogják megjavítani,
    - majd a legvégén felhívta a figyelmet arra, hogy a közelgő ünnepekre való tekintettel 30 napig várható a javítás.

    Mindezek végén átvette, de ha nem muszáj nem szeretném sokáig húzni kölcsöntelefonokkal, mit célszerű tenni?

    :R

    Let's begin, de gozaimasu!

Új hozzászólás Aktív témák