- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
it Az életkorhitelesítési intézkedések miatt kezdenek vizsgálatot a britek az OnlyFans ellen.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
A független szakértői vélemény kiállításának mi a menete vagy egyáltalán mikor és kinek a kezdeményezésére indul?
Az egy év kötelező jótállás előtt kb. 1-2 héttel leadtam a telefonom az egyik edigibe javításra, már akkor győzködött a szervizes, hogy vigyem be az elektrodokiba, mert úgy gyorsabb. Mivel nekem az nem esik sehogy sem útba, kitartottam amellett, hogy ők intézzék a dolgot, be is került a szervizlapba, hogy tájékoztattak, hogy gyorsabb lenne, ha magam vinném be a szervizbe, de mivel nem éltem ezzel a lehetőséggel, így vállaltam a hosszabb ügyintézést. A várható 30 napos javítást szintre napra pontosan be is tartották, eredménye kijelző csere volt (subpixel hiba volt).
Az új kijelzővel viszont jött új probléma, az alsó gombsor nem világított jól, ill. a multitouch is hibádzott. A jobb felső vagy a bal alsó sarkot érintve tartva, a bal felső sarok nem érzékel, de hasonlót középen is lehetett produkálni, ha párhuzamosan akartam érinteni.
Ezekkel a hibákkal másnap ment is vissza a telefon.
Kb. 2 hét ott lét javították, legalábbis ami a gombsort illeti, de a kijelző továbbra is hibásan érzékel, így ma megint ment vissza az edigibe.Sajnos nem tudtam most személyesen elmenni, így a párom vitte be és ezúttal őt próbálta meggyőzni a pultos, hogy butaságot csinál, ha leadja, mert hogy:
- csak le fog járni a garancia,
- az iphoneján is tud olyat csinálni, amit elvileg nem lehetne, ezek ilyenek,
- nem is köteles bevenni, kiállíthat egy jegyzőkönyvet és csak akkor javítják, ha egy független szerviz is javítaná,
- akárhányszor elküldheti, nem fogják megjavítani,
- majd a legvégén felhívta a figyelmet arra, hogy a közelgő ünnepekre való tekintettel 30 napig várható a javítás.Mindezek végén átvette, de ha nem muszáj nem szeretném sokáig húzni kölcsöntelefonokkal, mit célszerű tenni?
Let's begin, de gozaimasu!