Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • autosportos

    csendes tag

    Sziasztok! Valószínű, többekkel előfordult már az enyémhez hasonló probléma, nehéz lenne ezeket a hozzászólásokat kiszűrni hosszú oldalakon keresztül, így fel kell tennem újra, még ha korábban megtörtént másokkal is.

    Szóval egy budapesti kisker honlapjáról rendelt - utólag mint kiderült - gyári hibás grafikus kártyát a vásárlástól számított 72 órán belül, 3 munkanapon belül visszajuttattam a kereskedésbe. Cserekártyát nem adtak, a garanciális ügyintézés pedig már jócskán egy hónapja tart. Kezd a hócipőm tele lenni, hetek óta ígérgetnek, és a kérdésem úgy hangzana, hogy vásárlástól való elállási joggal rendelkezem-e még, illetve az elállási idő kimondottan arra az időszakra vonatkozik-e, amíg a terméket használom, birtoklom, vagy az elállási időt, a 8 napot a termék "javítási ideje" alatt is számolják? Amikor gariba lett visszavíve a kártya, a "javítás" ideje alatt nem pörög az elállási idő, befagyasztják az elállási időt? Utólag kérhetem azt, hogy köszi, de nem érdekel a termék, és inkább az árat adják vissza?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák