- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
autosportos
csendes tag
Sziasztok! Valószínű, többekkel előfordult már az enyémhez hasonló probléma, nehéz lenne ezeket a hozzászólásokat kiszűrni hosszú oldalakon keresztül, így fel kell tennem újra, még ha korábban megtörtént másokkal is.
Szóval egy budapesti kisker honlapjáról rendelt - utólag mint kiderült - gyári hibás grafikus kártyát a vásárlástól számított 72 órán belül, 3 munkanapon belül visszajuttattam a kereskedésbe. Cserekártyát nem adtak, a garanciális ügyintézés pedig már jócskán egy hónapja tart. Kezd a hócipőm tele lenni, hetek óta ígérgetnek, és a kérdésem úgy hangzana, hogy vásárlástól való elállási joggal rendelkezem-e még, illetve az elállási idő kimondottan arra az időszakra vonatkozik-e, amíg a terméket használom, birtoklom, vagy az elállási időt, a 8 napot a termék "javítási ideje" alatt is számolják? Amikor gariba lett visszavíve a kártya, a "javítás" ideje alatt nem pörög az elállási idő, befagyasztják az elállási időt? Utólag kérhetem azt, hogy köszi, de nem érdekel a termék, és inkább az árat adják vissza?
[ Szerkesztve ]
-
autosportos
csendes tag
válasz Attix82 #10655 üzenetére
Köszönöm válaszod. Ez a 15 nap úgy értendő, mint 15 munkanap (azaz csak hétfőtől péntekig számítandó)? Mert ha csak így számolom is már 4 nappal túllépte a kisker ezt a határidőt. (Telefonban nekem a jogszabályokra hivatkozva valami 30 napot említett, amit kissé furcsállottam.)
[ Szerkesztve ]
-
autosportos
csendes tag
válasz Attix82 #10657 üzenetére
Ez idő alatt végig én érdeklődtem saját költségen, de csak ígérgetés ment, mert a beszállítójuk ragaszkodik valamilyen 30 napos (!) határidőhöz, amit végképp nem értek, ha a videokártya a használat második napján beadta az unalmast, ráadásul az üzletvezető azt mondta, hogy igyekezni fognak vele, hiszen gyorsan vissza lett szállítva nekik a gyári hibás kari, tehát részemről a határidők be voltak tartva. (Mivel pénteki napon vásároltam, ezért a következő hét hétfői napja számít első napnak, viszont szerdán munkaszüneti nap volt, és csütörtökön vittem vissza, azaz a harmadik napon. Viszont a tönkremenetel napján, azaz előző hét szombatján azonnal írtam számukra egy e-mail értesítést, hogy hahó, a kártya meghalt, és a napokban meglátogatom őket, tehát bőven lett volna idejük mindenre felkészülni, kártyacserére, újabb rendelésére stb., ennek ellenére lassan 5. hete termék és vételár nélkül tobzódok.)
[ Szerkesztve ]
-
autosportos
csendes tag
Sziasztok!
Szervizlap szerint egy, a kiskerbe visszajuttatott hibás termék már 6 nappal túllépte az abban meghatározott határidőt, ami tudtommal 30 nap. Eddig, tehát ezen az időintervallumon belül, 4-5 héten keresztül minden héten 2-3-szor rájuk telefonáltam, hogy hogy állnak, de csak annyit közöltek, hogy a termék gyári hibás volt, és a partnercégük, valami nagykereskedés intézkedik ez ügyben. Ugyanazt a betanult 2-3 mondatot mondják el újra és újra, én pedig meg vagyok lőve, mert se termék, se cseretermék, se előrehaladás, semmi. Személyesen is bent voltam náluk kétszer is, de semmi mást nem mondtak, csak ugyanazt, amit a telefonban. Asztalt borítsak, vagy a fogyasztóvédelmet hívjam fel, esetleg vonuljak el egy lakatlan szigetre? Mit tudnátok tanácsolni, mert iszonytatóan frusztrál már ez az egész biznisz.
-
autosportos
csendes tag