- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Hirdetés
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
F1 24 - Íme a végső gépigény
gp Akik a Champions Editiont vásárolták meg azok már játszhatnak a programmal.
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
Aktív témák
-
Qorthral
őstag
válasz werszomjas #44881 üzenetére
Nem értek egyet. A Sauber szerintem jobb autó most, mint a Ferrari. Perez is nagyot ment, de előzni is tudni kell, ha nyerni akarsz. A győzelem a hibán ment el és valóban, a tapasztalattal majd higgadtabb lesz és meg fogja tudni oldani a hasonló helyzeteket. De addig érje be a 2. hellyel. Fernando pedig megvédte a helyét a lassabb autóval, így megérdemli a győzelmet. Támadni és védekezni is tudni kell, mindkettő skill.
Btw volt pillanat, amikor Perez még Alonso előtt volt, de már az interekre csere után. De Alonso kb azonnal megelőzte. Erről valakinek linkje? Ha előtte tudott volna maradni, akkor valószínűleg nyer. De Fernando résen volt. Nagyot mentek mindketten!
giigz: Igen, a gumikezelés terén gyengék, úgy teljességében... Ma lenyilatkozták, hogy gyors megoldás nem is lesz erre...
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest