- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
válasz Crytek #120353 üzenetére
Arra meg kb az örökkévalóságig lehet várni ha kijön a 2. rész, ami mindenben több és jobb lesz, és mivel előzmény, miért ne jönne ki? Vagyis logikusan gondolkodva benne van a lehetőség, aztán max nem így lesz.
A másik lehetőség a One-os változat, amiből a One X-en 4k-s a játék.
----------------------
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Źşë'
addikt
ebbe már sokszor belementünk am ... nézőpont kérdése, én nézőpontom az hogy ha pcre készülnének akkor tuti nem lenne ennyire alacsony iq igényű, cső gameplay (egyszerűen lesz nagyszerű) style sok játék... és ezekből billentyűzet egér kombóval sokkal több mindent ki lehetne belőlük facsarni (bár bill+egér kombót ugye játéka válogatja), nem is beszélve sli/cross normális támogatásáról és persze physx és 3D normális elterjedéséről... a konzol egy kiba nagy gát a fejlődés küszöbén már nagyon régóta - időről időre alacsonyabb teljesítmény - fejlődés hosszú távra tervezése miatt (hiszen a tech sokkal gyorsabban fejlődik), bár már kezdenek rövidülni a konzolok életciklusai - a pc master race 4k meg egyéb dolgok miatt
||
konzolra sose lesz progameplay sehol egy játék se nemcsak irányítás végett, hanem a benne rejlő lehetőségek és megcélzott közösségek végett se.. szinte az összes egy kaptafára készül, azonos igényekkel és amit fájlalok benne, h ezt kapjuk meg pc-re is, én ennél többet szeretnék , de ennek tükrében tudom h soha nem lesz itt komolyabb áttörés, ezt lehet érezni a megjelent címeken is, amiket kapunk portként és ez csak rosszabb lesz - erről beszélek... minek erőltessem ha egy 10 éves úgyse veszi észre, és miért erőltessem, tutira legyen meg az erő arra a 4kra is... nehogy szaggassonVermintide klassz játék lett, pcre készült, és ha picit nagyobb lenne a fejlesztőcsapat talán még sandbox játék is lehetett volna belőle, ami igencsak kiemelte volna az átlagból, bár a megvalósítás elég jóra sikerült (sőt sztem durván jóra -visszajön az a feeling), újrajátszhatóság szempontjából viszont megjön a monotonitás, de mégsem az mint mikor AC-ben huszadjára vadászol le egy bizonyos ellenfelet amiből szó szerint szarja a játék eléd az "ikreket" és az összes konzolos játékra igaz ez, lopakodj, az hogy kihasználd a környezet adta ill. engine adta lehetőségeket, olyan nincs... ||
ez személyes vélemény, nem muszáj vele egyetérteni
én baromira szívesen játszanék már vége olyan játékkal ami nem ismétli önmagát (természetesen sztoriban lévő elemekre gondolok itt), nem ugyan azokat a kinézetű ellenfeleket kell 2tárral fejbelőni, menj el a-ból b-be annyi különbséggel hogy csak a helyszín teszi színessé a küldetést, amúgy tökre ugyanaz... meg ostoba xp fejlődési rendszer segítségével kitolni a játékórákat - ez elveszi az igazi realitást - holott kezdetektől fogva ezt próbálják becélozni, csak mindig szarul
[ Szerkesztve ]
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
Crytek
veterán
válasz cyberkind #120354 üzenetére
Ez van akkor ha feltalálja valaki a "spanyolviaszt" minek adjak ki évente bármit is ha egy "ezer" éves cuccból folyamatosan annyi bevételük van mint sok más cégnek az évenként 5-6 single player cuccából....
Ezért nem jön pl a Valvetól se semmi érdemleges dolog...hova minek... Én se járnék be melozni ha csak adnák a pénzt mert a világon vagyokNext PC Upgrade: 2022
-
arty
veterán
szaros 200-300k eladható példányért nemhogy fizikát, de bill+egértámogatást se állna neked tökéletesíteni senki (AAA+++ kategóriánál maradva) - hitegetheted magad azzal, hogy a pécé a mazterrész, erről szó nincs (elég beleolvasni steamen 1-1 játék fórum részébe ), a tömeg mindenhol tömeg és asscreed kell neki (igen, pécén is ezekből megy el mennyiség, nem a szuperegyedi vérprő háborús repszimekből, mondjuk... mérnem? hiszen pécén mindenki a komplex csodára vágyik! ). ...persze hitegetheted magad, hogy pécén nem száz az átlagIQ
a 3D meg mindentől függetlenül beleállt a földbe, holott a sony a pléhsztésönön eléggé nyomta.... az sli dettó. és a VR is erre jut majd, pedig azt is nyomja (valamennyire) a sony (mármegint a pécés húzóág, mi? )
mi az a prógémpléj? a parkinzonkóros egérrángatásra gondolsz, fps-ben? az aztán nagyon próság.... (meghát konzolon mindenki egyenkazuár hótbéna, ott nincsenek "prók" vagy "próbbak"...) ... vagy az excelben (izé, rts-ben) klikkeldére gondolsz? abból nincs elég pécére? nyomjad őket orrvérzésig, +atompró mobák közt válogathatsz, mi is a probléma?
+azon agyalj el picit, hogy a from software első "kultjátéka" hova készült? (ami ugye közismerten walk in the park volt, ugye? (demon souls))
+nier?
+akár egy tlou/gow csúcsnehéz fokozaton?
+forza, gété magas nehézségen?lopakodni mamár az AC-ben is lehet, de nyilván egy Metal Gear Solid sem létezik (ha már kvázi konzolexklukkal tudlak leginkább cáfolni )
a vermintide jól megmutatja mit tud a pécéonly: szuper a környezettel az interakció, nemhogy 3d, de 4d van benne, az slinek köszönhetően AAAAAAA++++++++ látványvilág tárul eléd. köszönöm a példát, tényleg - legalább nem nekem kellett egy tűrhetőbb nemrts/nemrpg(nemhcrpg) pcexklut kiguglizni a mocsárból
az openworldség meg manapság valódi unikum, tutira az hiányzott (így, látatlanban ) ennek a címnek (is)... esetleg még ha multionly lett volna, meg battle royal! mint a szuperintelligens prőgém, az a pábdzsí! (az is azé' olyan amilyen, mert már az elején tudták, hogy jönni fog konzolra!)"én baromira szívesen játszanék már vége olyan játékkal ami nem ismétli önmagát (természetesen sztoriban lévő elemekre gondolok itt), nem ugyan azokat a kinézetű ellenfeleket kell 2tárral fejbelőni, menj el a-ból b-be annyi különbséggel hogy csak a helyszín teszi színessé a küldetést, amúgy tökre ugyanaz... meg ostoba xp fejlődési rendszer segítségével kitolni a játékórákat - ez elveszi az igazi realitást - holott kezdetektől fogva ezt próbálják becélozni, csak mindig szarul"
kiksztarteren hány ilyen pécéonly csoda mögé álltál be?
vagy ezek életképtelen, mert a sok hülye konzol elviszi a fizetőképes keresletet?[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Źşë'
addikt
te aztán analizáltad még a jövő évezred játékiparát is persze azt tegyük hozzá saját szemszögedből és saját agymenésed stílusában nem csalódtam benned! hajrá, csak így tovább!
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
FunPro
senior tag
PÍSZÍ MASZTERRÉSZ téma ide vagy oda, ha a gyártó tudja, hogy multiplatform címet készít, logikus lenne arra a platformra fejleszteni, amelyik a legtöbb munkát igényli! Butítani mindig könnyebb a dolgokat, legalább is szerintem. Vagy ha nem is könnyebb, legalább jobb lesz az eredmény!
Ehelyett viszont mi van? Megcsinálják konzolra, azt a pcseknek meg odakurják minimális (vagy még annyi se) optimalizálással, hogy "nesze, örülj te is". Aki ilyen mentalitással áll neki fejleszteni, az dugja fel a játékait, tartsa meg konzol exkluzívnak!
(Tisztelet a kivételnek!)I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
arty
veterán
válasz FunPro #120363 üzenetére
szerintem általánosságban a mai multiplatformok így készülnek - elvégre a tex felbontást lehet pécéultráról xboxlowra butítani, fordítva nem (márpedig a superior látvány nem marad el egy jó pécén a konzolokhoz képest) - hogy általánosságban hogyan alakulnak a gépigények manapság, nemtom, kevés játékot nyomok pécén, azok mondjuk nem éppen a legjobban sikerültek (wildlands leginkább, ill. forzával szenvedtem, de feladtam és nyomom gyengébb minőségben konzolon), a rágebbiek meg mára elég problémamentesek a viszonylag azért korrekt pécémen
egyébként mi a konszenzus, akár az itt fórumozók közt? egy ac origins, fc5 "szarul" optimalizált címnek számít?
(egyátalán, mi az elvárás? milyen gpun kell mennyi frémet hozni, milyen graffal valaminek, ahoz h rá lehessen sütni: ez jó port? 1060, ps4+ graf, 60fps mondjuk?)"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
FunPro
senior tag
Most hogy őszinte legyek, megvagyok fogva. Kifejezetten új AAA játékkal nem nagyon játszottam mostanában. A legújabb játékaimnak a Tekken 7-et, és a ME:Andromédát mondanám. A tekken esetében egy szavam nincs, de a namco nem is szokott silány portokkal operálni. Az andromédát már inkább mondanám optimalizálatlannak.
Szóval, manapság nem tudom hogy megy a játékfejlesztés. Pár éve biztos az volt a trendi, amit mondtam. Legyártják konzolra, gyors összecsapják, hogy menjen 60 fps-el, azt mehet a buli. Azt ha van egy olyan erőműved, aki megbirkózik az optimalizáció teljes hiányával, akkor tudod élvezni 60 fps-el, ha pedig nincs, akkor a számláló ugrálni fog 25 és 60 között.
Amúgy részemről nincs semmiféle alap elvárás. Feleljen meg a gépigény a valóságnak, azt csókolom. Ha a gépem megfelel a kritériumoknak, akkor a játék ne dobálja az fps-t minden sarkon, stb. A grafika pedig nem tartozik az optimalizációhoz, legalább is szerintem.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
cyberkind
félisten
Gta 5 az egyik legjobb optimalizáció az utóbbi idők AAA kategóriájából (Witcher 3 se rossz), és mondjuk ami nekem személy szerint szörnyű, az mondjuk a Wildlands, ott tökmindegy mit és hogy állítok be, mindenhogy szarul megy, erősebb gépen is ugyanez van.
Paranormal Cocktivity
-
i2k
senior tag
válasz cyberkind #120368 üzenetére
Sajnos, a Wildlands tényleg rettenet ilyen szempontból --- tény, hogy nem egy gigaász géppel futtatom, de még így is akadnak pléjerek, akik az anyósuk fél karját** is odaadnák a gépemért ---, nem is tudom kihozni belőle a "glorious 60"-at, ha szemnek is szépre lövöm be (de ha nem, akkor is alig).
//** = vagy mindkettőt
[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
cskamacska
addikt
válasz Crytek #120349 üzenetére
"ezért jobb az origin"
más
Kapcsolódva a korábbi nem lenne játékom konzolon szálhoz
The Jimquisition - The Deadly Spiral Of Live Services
The Jimquisition - Why We Need Middle Shelf GamesA multiplatform singleplayer AAA játékok lehet ki is halnak majd, helyette grindolós MMO-k veszik át a helyüket. Újra. Aztán mikor kellően bebukják, mint pár éve az MMO spamot, akkor majd talán megint lesz választék.
Most viszont ott tartunk, hogy Battlefield battle royale lesz, CoD meg talán single-t se kap, és már annyira kiábrándultam az egész rókabőr bagázsbul, hogy akkor se játszanék egy új copy-paste Battlefüllel(ha a Kaiserreich annyi automata fegyverrel rendelkezett volna mint BF1-ben, akkor nem hogy az Atlanti-óceánba szorították volna a békazabálókat, de mindjárt a Csendes-óceánba is ), ha tomsolo mackó jelmezben verné a hátamat egy farkánál forgatott gonosz mosómedvével.
más
Men of War Assault Squad 2 zakciós, nem először, nem utoljára, de továbbra is érdemes felkapni
WinGameStore Men of War : Assault Squad 2 - Complete Edition 10USD -5% a pcgames5off kóddal, kb 2500 forint lesz a vége
Steam Workshop oldalon most 3400(!) pálya, mod, kutyafüle elérhető, benne
A World At War "Competitive Multiplayer Mod" jó nagy multiplayer + bot skirmish tartalom mod, rakás új nemzettel(magyarszkik is!), teljes újraegyensúlyozással
Faces of War Campaign sorozat előző előtti részének SP küldetései átportolva
Red Tide Campaign for AS2 MoW Red Tide küldetései átportolva
Call of Wigga Campaign Call of Duty 1 küldetések
CoD WW3 - Modern Warfare 1-2 küldetések átdolgozásai
Brothers in Arms: Road to Hill 30 Mod
Delta Force: Black Hawk Down
Dynamic Campaign Generator dinamikus térképfoglalós hadjárat buherátor
RobZ Realism mod legnagyobb kalapkeményítő mod, a German Soldiers kvázi utódja
Valour mod vaskos tartalom mod, magyarszkikat belevéve
Red Rising Modification 3.3 BETA legnagyobb modern hadviselés mod, kicsit bétás és toldozgatott, de igen masszív
UW40k + angolosítás jó nagy Warhamster mod
Star Wars - Galaxy At War nagy Star Wars mod
Great War Realism mod
Never Ending Battles 9 Mission Defensive Mod jó adag dinamikus védekező küldetés
Skirmish Pack by DJSatane and Vashyo igen jó coop skirmish térkép pakkés a többi, és a többi
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
Crytek
veterán
válasz cskamacska #120370 üzenetére
"A multiplatform singleplayer AAA játékok lehet ki is halnak majd" Dehogy halnak...
Next PC Upgrade: 2022
-
tomsolo
őstag
válasz cskamacska #120370 üzenetére
> ha tomsolo mackó jelmezben verné a hátamat egy farkánál forgatott gonosz mosómedvével
#multionlyinstantskip
BTW személy szerint nem izgatnak az ilyen félelmek, hogy mi lesz a kevés singlevel, annyi minden más is van amit a számítógépes játékok helyett lehet csinálni.
Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő
-
cyberkind
félisten
válasz cskamacska #120370 üzenetére
Nem kell aggódni, a R* 4-5-6 évente odateszi magát, meg a Sony is, legalább a pénzt értelmes játékokra lehet költeni és nem a sok szarra.
(#120372) tomsolo
Én nem akarok mást csinálni szabadidőmben.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Cheesus
senior tag
Valaki próbálta már közületek a Frostpunk-ot?
Sajnos nekem még csak a csúnya verziót volt lehetőségem kipróbálni, de amit eddig láttam az nagyon tetszik. Nagyjából egy kezemen meg tudom számolni, hány RTS/menedzselős játékkal játszottam eddigi éveim alatt, de a Frostpunk mindenképp benne van a toplistába.
Az alap szitu majdhogynem egyszerűnek mondható, ugyanis van középen egy generátorunk, ami koncentrikus körökben a megfelelő hőmérsékletet biztosítja a kezdetben -30C-os hidegben, majd lakosainkkal különböző nyersanyagokat (fa, szén, acél) illetve élelmet kell gyűjtenünk. Viszont megfűszerezi a dolgot, hogy a lakosaink igényeire is tekintettel kell lennünk, melyben segítségünkre lesz egy törvénykönyv, illetve hogy idő előtt ne fagyjunk halálra, egy elég részletes képességfán tudjuk adott épületeinket fejleszteni, mielőtt az első komolyabb akadályok elénk/népünk elé kerülnének.
Legelső alkalommal például annyira nem volt velem megelégedve a tömeg, hogy egyszerűen száműztek, hogy fagyjak halálra a kies hópusztaságon. Ezt elkerülendő két "értéket" kell figyelemmel követnünk, a Hope illetve a Discontent mutatót.
Ha ráérez az ember, akkor hamar ritmusba lehet jönni (bár így se mondanám könnyűnek), mivel például nekem most 5 napom van arra, hogy egy rendkívül zord időjárást hozó viharra felkészítsem a várost, ehhez pedig az egyik legalapvetőbb dolog, hogy 2800 egységnyi élelmet elraktározzak (jelenleg napi 300-at tudok kitermelni, amiből jó esetben 100 marad csak meg...), úgyhogy kíváncsi vagyok, erre az extrém körülményre hogyan fognak reagálni a lakók.[ Szerkesztve ]
https://www.twitch.tv/csehla
-
arty
veterán
válasz cskamacska #120370 üzenetére
bf5-ben lesz szingli
lesz klasszik multi
és _ezek mellett_ lehet h lesz battle royale mód IStehát nyugodtan preorderelheted
(codot meg el kell temetni és kész - persze tudom, hogy 10-12 millióan nem fogják, kár de legalább +15 ezerért jön az MW2 kampány rimazterelve, szingi gyanánt.... (rumor ))
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
ayo
addikt
na végre, most már fel is fog robbani az Intel CPU, várom Abu cikkjét
http://jateknaplo.blog.hu
-
addikt
-
cskamacska
addikt
válasz tomsolo #120372 üzenetére
"annyi minden más is van amit a számítógépes játékok helyett lehet csinálni. "
Ja, dugunk és építjük az illiberalizmust. Ratkóéknak bejött.
arty:
bf5-ben lesz szingli
Bár ne lenne. Első és utolsó épkézláb Battlefül single Bad Company 2-ben volt.
lesz klasszik multi
Attól függ mennyire klasszik. Battlefield 2 / 2142 épp jöhet, BattleGroup42, vagy Forgotten Hope 2 felé mennek el, veszek hármat.
Battlefield 1 bohóckodást viszont kenjék a hajukra." _ezek mellett_ lehet h lesz battle royale mód IS"
Ami vagy bukik, ha keveset dolgoznak vele, vagy ha jobban ráhajtanak és nem törődnek a többi játékmóddal, akkor sikeres lehet elszívva a többi módból a népeket. Így utólag komolyan csodálkozom, hogy a Hardline nem kapott craftolós túlélő módot, ahol zombified dinosharkok helyett migránsokat kellett volna kicselezni.
CoD-ot pont annyira kell, vagy nem kell temetni mint a Battlefülét, vagy más random fókusz tesztelt AAA játékot. Lehetne akár jó is, nem lettek hirtelen hülyébbek a fejlesztők miután duplázódott a fizetésük, de hát nem rajtuk múlik..
Egyelőre a Post Scriptum ami egy nagyon kövér előrendelésre számíthat, mármint amikor majd játszható lesz végre valamelyik hétvégére.
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
sixpak
nagyúr
válasz cskamacska #120381 üzenetére
"Battlefield 1 bohóckodást viszont kenjék a hajukra."
Azért egy 64 fős operation oda tud baszni....ha a balance rendben van és ha mindenki tudja a dolgát.
Elég sok multionly játék megfordult már a kezeim közt, de ez az operation nagyon nagy húzás volt a részükről, én konkrétan ezt az egy módot tolom.Egyetértek viszont abban, hogy a BC2 kampány volt a legjobb....meg a Vietnam dlc a Creedence-el.
A BF1 kampányát meg eladja a grafika, már aki vevő az ilyesmire, én megettem, nem jött vissza.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/
-
Źşë'
addikt
válasz sixpak #120383 üzenetére
nekem se jött vissza frankón megoldották a missziókat, és az egyik katonából ki másikba be spectate-t
talán annyi hogy lehettek volna picit komplexebb mapok is, hosszabb missionokkel (mármint chapterbeli részekkel)//huha vigyázni kell, arty preorderre buzdítja a népet, csak nem a spectre vagy meltdown van a háttérben?
"Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."
-
Cheesus
senior tag
Lehet hogy csak nem figyeltem, de ti már írtátok, de nagyon zsiványak a Humble-nél.
Kivételesen most engem is érdekelt a havi Monthly, most gyorsan meg is vettem, és épp mondanám le, amikor is a képembe tolja, hogy mi lenne ha a következő havit megkapnám majd 9$-ért.
Lehet zsákbamacskázok egyet, aztán meglássuk este hogy megérte-e maradni vagy nemhttps://www.twitch.tv/csehla
-
arty
veterán
arcpálma, elnézést, biztos a hallucinogének
természetesen a preorder a sátán műve és béefet egyébként se szabad a béta időszakban (első év ) venni, nemhogy preorderelni...
(én a bf4 kampányát is szerettem/szeretem, ill. a bf3 coopja is jó móka volt. bc-ből nekem az első tetszett, a második már sokkal korlátoltabb - nincs meg a korábbi szabadság, jármüvezés, stb :/ visszalépés! )
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
i2k
senior tag
Egy kicsit hosszúnak tűnő, de alapos írás arról, hogy: "Is Destiny 2 dead?"
(szerintem, érdemes elolvasni a Monthly Bundle megvásárlása ELŐTT!)
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Agyzuzo
addikt
Ahhoz képest jön a kövi expansion. Én a single kampány miatt húztam be, de k*rva unalmas, még a Halo-t is sikerült alulmúlni. (Sosem értettem mit ettek ennyien rajta, ez is sótlan-uncsi-semmilyen). Amúgy szép meg gyors, meg viszonylag smooth a gameplay, csak épp a lehető leggenerikusabb űr-FPS amit el lehet képzelni.
Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::
-
Hunbeast87
senior tag
A Destiny első részével sosem játszottam, úgy vettem meg a második részt egy nappal a megjelenés után. Közel 300 órám van benne.
Az első DLC nekem is csalódás volt sajnos.
Az ilyen cikkek eléggé egyoldalúak, hiszen ha valaki szereti a hasonló stílusú játékokat, az simán eltölt benne több száz órát.
Azt meg ne mondja senki, hogy nem éri meg az árát most így monthly HB csomagban, hiszen kb. jelen pillanatban 2$-t "ér" a játék. Ahhoz képest, amire számítottam, nekem is kissé csalódás volt a játék az eltöltött pár száz óra ellenére is... De reméljük, hogy az ősszel érkező nagy expansion (amit pletykálnak) az majd helyretesz mindent.[ Szerkesztve ]
http://steamcommunity.com/id/mapkoo87/
-
gyimger
őstag
válasz Hunbeast87 #120391 üzenetére
Én nem "nem szeretem" az ilyen játékokat, hanem nem értem. A Destiny-ről képek alapján tudtam, hogy a legkevésbé sem érdekel. Annak idején a Division kritikáiba néztem bele, ami tulajdonképp grind-loot-grind-loot újra és újra. És a legtöbb online-only játék ilyen. A For Honor nyílt bétájával is játszottam kb. 15 percet, az is ez a tematika. Az ún. "haverokkal jó buli" játékok. Egyszer a Steam letöltésre vártunk és aknakeresőztünk, az is jó buli volt. De én a PUBG-t sem értem, ahogy más lövöldéket sem, hogy lehet ezekbe 2-3 óránál többet beleölni, nemhogy ezreket.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
arty
veterán
válasz Agyzuzo #120389 üzenetére
Semmi köze a Halohoz a Destinynek a játékmenetét tekintve. Ráadásul a Halo szinglije az átlag súterhez képet nagyon rendben van (AI, sztori, változatosság, grafika), szal érdekes a megállapítás/meglepődés, hogy "sikerült alulmulnia" - ezt a sikert rengeteg játék elérte, pont egy onlányonly-loot-grindfest ne hozta volna?
A destiny(1) szerintem majdnem mindent alulmúlt, szigorúan szinglikampányt tekintve (igen, csak az 1-et láttam eddig, de nincs kétségem, hogy a folytatás se jobb).
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
ayo
addikt
Halo első része nekem is az egyik legunalmasabb FPS volt annak idején, nagyon sivár volt az egész, de persze utána rámentek erősen a multira és az X360 idején rendesen megtolták a szekeret, de igazából mai napig teljesen hidegen hagy a sorozat, pedig szeretek lövöldözni és az űrtéma se hátrány.
Nekem pl. semmilyen formában nem jöttek be azok az FPS / TPS játékok, amikre ráhúztak egy RPG köntöst, legyen az mondjuk a Division vagy a Destiny. Valahogy nem adja, hogy 80 fejlövés megy az első ellenfélbe és ugyanúgy lő mint az állat rám, de majd ha megvan az 100. akkor majd talán lesz esélyem.
Persze tudom hogy valaki szeret darálni, grindolni stb., de anno a Destiny 2 openbétáját is 10 ellenség után beuntam. Szerintem abban is már bőven elhasználtam annyi tárat, mint más játékban end game-ig sehttp://jateknaplo.blog.hu
-
arty
veterán
Halo1-et az anniversary kiadásban lőttem végig végül (az eredetit sem pécén, sem xboxon nem bírtam - igen, dögunalom/sivár! ), a Halo2-t pedig szintén félbehagytam még anno xboxon. Ha lesz időm, a felújítottat mindenképp letolom majd (régóta megvan, hiszen része a masterchief collectionnek), hiszen úgy az első is lecsúszott.
Viszont a harmadik résztől kezdve odaért a széria, azóta minden részt nagyon kedvelek!
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
tomsolo
őstag
Walltext, játékélmény:
Na lepergett a Divinity: Original Sin 2 credit.
Összességében nagyon tetszett, sok dolog még jobb lett, mint volt az első részben. A történet sokkal komorabb - ami jót tett neki, bár ilyen Larian féle poénok itt is vannak - és akcióban egyáltalán nem lesz hiány. Nagyon jók lettek az alap karakterek - a 6-ból 4-el tudsz egyszerre játszani, nekem a törpés, élőhalottas kimaradt, de lehet hogy egyszer neki esek így is. Az is tetszett, hogy nem könnyű eldönteni a játékban, hogy mi a fekete vagy fehér ráadásul jó magunk se vagyunk, leszünk makulátlanok (ez mondjuk egy adott fejezet végén leegyszerűsíti az XP szerzés módját, de ennek lesz majd azért ára.)
A harcrendszer változásához - pajzsok főleg - kicsit fura volt hozzászokni, de többé-kevésbé jól és koherens módon működött. Azért vannak furcsaságok, itt kiemelendő példának a menekülést tudom hozni amit elég furán működik: ha le tudsz lépni egy TB alapú harcból, akkor a menekült karakter simán visszatud csatlakozni miután feltápolta magát - lévén akkor már nem kötik a kör alapú korlátok - ráadásul magas initiate-tel nemcsak egy plusz támadáshoz jut hanem akár kettőhöz is. (Mivel ez lényegében egy csít, ezért ezt nem is használtam, vagy legalábbis csak a hagyományos módon.)
A többi kevésbé piszkos taktikák, viszont továbbra is eredményesek: ellenség felmérése, stratégiai pontok elfoglalása, környezet előkészítése, lesből indított támadások etc, jól megválasztott skillek, fegyverek etc.
A levegő alapú skillek lettek sztem a leghasználhatóbbak, gondolok itt a teleportra vagy a helycserére, de a többi is azért hozza amit elvársz. Talán warfare az ami kicsit gyenge lett a többihez képest, nagyon keveset használtam, bár mondjuk a földalapú, mérgezéses támadások se valami hatásosak a legtöbb esetben. Új skill faként a polymorph egész használható volt, pláne kombinálva, na meg a summoning is király volt pláne kimaxolt idézett lénnyel.
Az AI néha egész okos, néha nem annyira, voltak durva bossok, akik saját butaságuk áldozati lettek, de volt olyan is akit egy másik ellen karakter gyakott le, hiába hitte hogy ő a Jani (el lett csalva a szentem). A barikádokkal továbbra se nagyon tudnak mit kezdeni, ha az elpusztíthatalan, vagy magas "HP"-val rendelkezik, bár volt egy harcom egy undorító törpével aki csak kivágta magát, szerencsére addigra már magára maradt. (Hint: érdemes gyűjteni a díszes, csak kulcsra nyíló kincsesládákat.)
A nehézség jó kérdés, sztem alapvetően még tactician módban se borzasztó nehéz a játék, bár sokszor tényleg így fogjuk érezni köszönhetően, hogy az elején tényleg nagyon hurkalék vagyunk, na meg legtöbb harc azért mégis úgy alakul, hogy az ellen már stratégiailag jobb helyzetből indul. A harmadik sziget közepéig direkt egy nagyon tróger csapatot terelgettem, akiknek nagyon kevés pont és skill lett szétosztva - a hiányt főleg a cumók által adott plusszokból pótolgattam - és még így is boldogultak én meg örültem. A végére ez nem lett volna már elég, mert az utsó sziget nagyon bedurvul, na meg hogy a statok kb logaritmikusan növekednek, így tactician módban a hasonló szintű ellenfél kb 2-szer magasabb értékkel rendelkezik, a bossok meg akár a 10-szeresével.
Szóval aki szereti a harcos TBS-t annak tudom ajánlani(nincs szükség az első részre, mert szinte nem sok köze van hozzá.)
[ Szerkesztve ]
Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő
-
-
tomsolo
őstag
--
[ Szerkesztve ]
Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- Freemail
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gmail
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Escape from Tarkov
- További aktív témák...