Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Źşë'

    addikt

    válasz arty #120348 üzenetére

    ebbe már sokszor belementünk am ... nézőpont kérdése, én nézőpontom az hogy ha pcre készülnének akkor tuti nem lenne ennyire alacsony iq igényű, cső gameplay (egyszerűen lesz nagyszerű) style sok játék... és ezekből billentyűzet egér kombóval sokkal több mindent ki lehetne belőlük facsarni (bár bill+egér kombót ugye játéka válogatja), nem is beszélve sli/cross normális támogatásáról és persze physx és 3D normális elterjedéséről... a konzol egy kiba nagy gát a fejlődés küszöbén már nagyon régóta - időről időre alacsonyabb teljesítmény - fejlődés hosszú távra tervezése miatt (hiszen a tech sokkal gyorsabban fejlődik), bár már kezdenek rövidülni a konzolok életciklusai - a pc master race 4k meg egyéb dolgok miatt

    ||
    konzolra sose lesz progameplay sehol egy játék se nemcsak irányítás végett, hanem a benne rejlő lehetőségek és megcélzott közösségek végett se.. szinte az összes egy kaptafára készül, azonos igényekkel és amit fájlalok benne, h ezt kapjuk meg pc-re is, én ennél többet szeretnék , de ennek tükrében tudom h soha nem lesz itt komolyabb áttörés, ezt lehet érezni a megjelent címeken is, amiket kapunk portként és ez csak rosszabb lesz - erről beszélek... minek erőltessem ha egy 10 éves úgyse veszi észre, és miért erőltessem, tutira legyen meg az erő arra a 4kra is... nehogy szaggasson :U

    Vermintide klassz játék lett, pcre készült, és ha picit nagyobb lenne a fejlesztőcsapat talán még sandbox játék is lehetett volna belőle, ami igencsak kiemelte volna az átlagból, bár a megvalósítás elég jóra sikerült (sőt sztem durván jóra -visszajön az a feeling), újrajátszhatóság szempontjából viszont megjön a monotonitás, de mégsem az mint mikor AC-ben huszadjára vadászol le egy bizonyos ellenfelet amiből szó szerint szarja a játék eléd az "ikreket" és az összes konzolos játékra igaz ez, lopakodj, az hogy kihasználd a környezet adta ill. engine adta lehetőségeket, olyan nincs... ||

    ez személyes vélemény, nem muszáj vele egyetérteni ;)

    én baromira szívesen játszanék már vége olyan játékkal ami nem ismétli önmagát (természetesen sztoriban lévő elemekre gondolok itt), nem ugyan azokat a kinézetű ellenfeleket kell 2tárral fejbelőni, menj el a-ból b-be annyi különbséggel hogy csak a helyszín teszi színessé a küldetést, amúgy tökre ugyanaz... meg ostoba xp fejlődési rendszer segítségével kitolni a játékórákat - ez elveszi az igazi realitást - holott kezdetektől fogva ezt próbálják becélozni, csak mindig szarul

    [ Szerkesztve ]

    "Nem abban van az élet mértéke, hogy mekkorát tud kérdezni az ész, hanem abban, hogy milyen nagyot tud felelni a szív."

Új hozzászólás Aktív témák