- Yettel topik
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megvásárolható a legolcsóbb kagylótelefon
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Hirdetés
-
xDefiant - Íme a végleges gépigény
gp Az ingyenes FPS a mia naptól végre játszható lesz minden platformon.
-
Hatalmasra nő a Razr 50 külső panelje
ma A maradék helyet pedig a hátlapi bőr textúra fogja kitölteni, rendkívül elegáns és prémium megjelenést kölcsönözve a Motorola-kagyló idei alapmodelljének.
-
Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
ph A vállalat az év második felében lőné el a puskaporát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
válasz Andras6800 #10896 üzenetére
Kezdjuk ott hoyg nem igaz hogy ". Van némi nyereség fékenergiavisszanyerésen, de azért avval nem mész messze." Az elso prius pont ezt csinalta, kulso tolthetoseg nelkul, es siman csokken a benzinfogyas.
Amugy meg ne a vadallat orias modelleket nezd, az ampera phev 1.5t, szoval az ice bmw-nel is konnyebb, ujabb nyereseg... de az i3 rex is jelentosen konnyebb ami most senkifoldjen van, csak hogy bmw-s pelda is legyen.[ Szerkesztve ]
-
Andras6800
senior tag
válasz Shadowbull #10898 üzenetére
Köszönöm az épületes kritikát. As usual
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Andras6800
senior tag
válasz axioma #10902 üzenetére
Azért ezt néztem, mert itt pont tudtam, hogy van ugyan az a kaszni PHEV és ICE kiadásban. Így nem kell átszámolni az eredményt. Itt nem autók közti összehasonlítás a cél, hanem technológiák összenézése.
Azt adom, hogy fékenergiát lehet alul becsültem.A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Shadowbull
addikt
válasz Andras6800 #10903 üzenetére
Nem kritikának szántam, pláne nem a személyed elleni kritikának.
Annyi tévedés volt abban amit leírtál hogy nem is érdemes nekiállni szétszálazni.
A hibridek nem így működnek. Az általad vázolt elvek szerint például egy Toyota HSD nem is lehetne takarékosabb mint egy ICE, közben meg érzékelhető módon takarékosabb.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
-
Andras6800
senior tag
válasz Shadowbull #10905 üzenetére
Pedig engem érdekelne, hogy miben tévedek. Mindig nyitott vagyok újat tanulni. Az ilyen Isteni kinyilatkoztatásokból, sajna nem tudok.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
WiZARD
addikt
válasz Andras6800 #10904 üzenetére
a féket alábecsülted, az akku pedig jellemzően nincs töltve a benzines motorról. (persze van rá lehetőség, csak értelme nincs)
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
axioma
veterán
válasz Andras6800 #10906 üzenetére
Nalunk pl. sokkal, mert ugy kezdodik hogy ehhez at kell vagnunk Bp-en, legyen 40km varosi fekezgetos menet, majd tovabbi 80 talan leerni. Foleg ha spurok vagyunk es nem palyan
Ha kinezel egy full autopalya szakaszt, akkor persze lehet igazoltnak latni magad... de az dizelt vesz aki 90+ %-ban palyazik. Csak nem ahhoz vesznek phev-t.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz Andras6800 #10907 üzenetére
Az egésznek az alapja az, hogy az elektromos hajtás ott segít a belsőégésű motoron, ahol egyébként csapnivaló a hatásfoka pl. gyorsításkor vagy részterhelésen. Az egész stratégia arra van optimalizálva, hogy a belsőégésű motor a lehető legkevesebbet menjen, és ha menni kell neki, akkor elektromosan rásegítsen. A PHEVek képesek nagy tempónál vitorlázni például, simán 100 felett is lekapcsolják az ICE-t ha úgy alakul, fékezéskor visszatöltenek, és akkor töltik az akkut amikor a belsőégésű motornak is kedvezőbb.
Gyakorlatilag soha nincs olyan helyzet, amikor a hibridhajtás csak holt teher, a rendszer folyamatosan dolgozik,.meg autópályán is. Erre jön még rá az intelligens vezérlés, néhány modellben már adaptiv rekuperáció is van, esetleg figyelembe veszik a domborzatot, és így tovább.
A végeredmény az, hogy az összhatásfok javul, adott mennyiségű benzinből messzebbre jutunk.
Ha kívülről is lehet tölteni a rendszert, az csak hab a tortán, de nem előfeltétel.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Andras6800
senior tag
válasz Shadowbull #10911 üzenetére
El kell ismernem, hogy túlegyszerűsítettem a Hibrid működését. Köszön a helyre igazítást!
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
WiZARD
addikt
válasz Tiédetis #10910 üzenetére
50 ezer km alatt nyilván nem egyben töltöttem vissza annyit hanem a sok kicsi összeadva ennyi, és közben elhasználva is van, nem kell egyben letárolni 3 évnyi fékezés energiáját.
Pesszimista 25-30 kWh/100km körüli fogyasztással is kijön az a 10-15 ezer km.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Andras6800
senior tag
válasz axioma #10909 üzenetére
Az alap vitaindító leírásom az volt, hogy kinek mi éri meg : [link] . PHEV vs EV vs ICE. Lehet pontatlanul írtam le, de pont azokra gondoltam ICE célközönség kapcsán, akik 90%-ban autópályán mennek. Nekik szerintem Diesel jobb választás mint PHEV. Szóval véletlenül sem magamat akarom igazolni.
"De van 1 réteg, bármennyire meglepő, akiknek se PHEV, de EV nem jó. Jellemzően az a réteg, akik sokat mennek autópályán messze. Városba nagyon ritkán mennek. Számukra egyenesen hátrány egy PHEV, mert többet fogyaszt a gép, de legalább villanymódot se használja szinte soha."
Elfogadom, hogy a megfogalmazott mondat túlzó. Kiemeltem amiben tévedtem. Mindenesetre gazdasági szempontok alapján nekik akkor sem jön ki a matek.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
axioma
veterán
válasz Andras6800 #10914 üzenetére
OK, igy en azt mondom neki semleges km-koltsegben (ld fekezes vs. plusz suly), es komfortban meg ki tudja, attol fugg kinek melyik tetszik (pl. ampera hangos, mert csak ritkan dolgozik kerekre, optimalis teljesitmennyel akkura inkabb, de akkor meg nem olyan a hangja mint amit a sebesseg/gyorsitas indokol, szokni kell)
-
Mauzes
őstag
válasz Andras6800 #10914 üzenetére
De az alap vitaindító a PHEV zöld rendszám utólagos elvétele volt, arra hivatkozva, hogy nem töltik az emberek.
A valóság meg az, hogy a teljes autóállomány átlagára van mondjuk 3 szint emissziós szempontból:
ICE = level 0
PHEV = level 1, ami jobb, mint a 0, de kevésbé jó, mint a 2
EV = level 2És akkor erre a megoldás, hogy vegyük el az összes kedvezményt, érvénytelenítsük annak az igazságát, hogy igenis jobb, mint az ICE. Mert hogy csak adót csalnak, meg hogy milyen erős autók ezek, meg hogy luxus, amúgy is gazdagok, stb stb hőbörgés (ebből a gazdagok az átlagosan igaz).
Korábbi posztban jól írta egy fórumtárs, ezt is népszerűségi alapon fogják vagy nem fogják megszavazni; ha az emberek többsége a földbe taposná a PHEV-est, akkor meg lehet lépni.
Na de részemről lezárva, kicsit elkalandoztunk.
-
Kroni1
veterán
Ha már fékezés és rekuperáció.
Amikor rálépek a fékre egy átleg EV esetén mennyire jellemző hogy megy a visszatöltés? Tudom az i3ban fékezni se kell, ha nem gázon a láb akkor nagyon erős, leaf is lassul szépen föleg B módban, és pl
az ioniqnál is van ugye 3 féle üzemmód.. Mondjuk ha vitorlázóval gurulunk akkor az autó ugye nem a visszatöltésre koncentrál. De fékezésnél csak a tárcsákat használja, vagy megy a visszatöltés ebben a módban is?[ Szerkesztve ]
-
Speederer
senior tag
válasz Kroni1 #10918 üzenetére
Nem túl messzemenő tapasztalatom van a dolgot illetően, de úgy vettem észre, hogy a fékre lépve is egész nagy számokat tud mutatni a visszatöltésre, ebből gondolom, hogy elsősorban nem a féktárcsát használja ilyenkor sem.
Ioniq 5, "auto" rekuperációra állítva.A rendrakás a kisemberek mániája. A zseni átlátja a káoszt!
-
Kroni1
veterán
válasz axioma #10920 üzenetére
Igen, eddig én is ezt tapasztaltam, pl. a céges eGolfnál. Leaf-nél viszont van hogy elég hirtelen és egyeletlen a rásegítés. De szerintem is így a jó, ha nem a betéteket eszi az autó ha már tud visszatöltéssel is, a fékpor egy másik a kipufogógázok mellett ami a városi levegőt rontja piszkosul..
-
válasz Andras6800 #10906 üzenetére
Semennyivel. Egyrészt mert gázolajjal meg másrészt meg 6,5 literrel megvan. Amikor gyorsan töltöm akkor sport mód és akkor 8.5 liter a fogyi . Normális vezetéssel és a kocsi által javasoltakat megtartva a 2.6T üresen semmivel nem fogyaszt többet mint átlagban. Most télen nagyon sok város és sok német pálya mellett 7,5 liternél de be kell vallanom h utóbbi időben pályán elgurul a gyógyszr
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
FIREBLADE78
addikt
Hogy legyen On topik is. Februári átlagfogyasztás 20,6. Ebben sok pályázás is volt. Városban sem tata tempóban megyek. Erőteljes gyorsítások. Most csak városban 15-16 kw
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
mauimagic
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #10923 üzenetére
Nekem e-NV200-al február 16, március eddig 14.
Mondjuk ez szinte csak város nagyfater styleban + nem tudom mennyire valós adatokat ír a Nissan Connect...[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #10923 üzenetére
Netto bruttó? Amit az auto ír átlagnak azt nyugodtan megszorozhatod 6-12%-al, legalább is I3 nál ez a statisztika.
-
Vesa
veterán
válasz WiZARD #10867 üzenetére
Ennek oka elsősorban, hogy az EV hatótáv kicsi. A korábbi 330/530 iPerformance PHEV BMW-knél is az volt a bajom, hogy az EV hatótáv kicsi, cserébe ha elfogyott a kraft, akkor a plusz jelentős súly miatt több benzint evett mint a natúr ICE verzió.
A véleményem azóta van változóban, hogy megnéztem ezt a Mercedest a maga 100km hatótávjával. Ez már akkor is élhető, ha télen csak 70-et megy el.
Tehát visszajutunk oda amit valaki írt itt korábban, miszerint pont most akarják beszántani a PHEV zöld rendszámot, mire a tech. odaért, hogy már értelme is lenne!
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Tiédetis #10855 üzenetére
"miért vesz valaki bmw-t? iphone-t? "
Azért nem jók a hasonlataid, mert itt a PHEV rendszer semmi mást nem ad az autó ICE verziójához képest a tulajdonosnak, mint a tölthetőség és a részben elektromos üzem, illetve a zöld rendszám (az iPhone/egyébfon, vagy a BMW/Szuzuki relációjában viszont sok egyebet is ad a drágább verzió). A PHEV-vel viszont nem jár plusz presztízs, vagy egyéb vélt/valós előnyök. Ha azt állítjuk, hogy csak ICE módon hasnzálják és nem töltik, akkor egyetlen előnye marad, a zöld rendszám! Az meg racionalitást jelent, mert annak csak anyagi haszna van, más nincs. Ebben az összefüggésben feszegettem a kérdést, mert racionálisan viszont nem jön ki a matek. A szóban forgó Merci alapáron 20M, a PHEV verziója pedig 26,6M-től indul. Ha a user évi 600k-t spórol a parkoláson -a többség nem spórolja meg ennek a felét sem-, akkor legkevesebb 10év kinullázni a különbözetet (most az inflációt, vagy azt, hogy a pénz közben kamatozhatna és sokszorosan kitermelhetné a parkolási díjat, ide se keverem). Nyilvánvaló, hogy ennek semmi értelme nincsen.
Szóval PHEV-et vagy azért vesz valaki, mert tényleg ki akarja használni de akkor alaptalan a vád, hogy nem tölti, vagy azért, mert nem tud számolni! Utóbbi is létezik természetesen, de kötve hiszem, hogy ez jelenti a többséget. Más előnye nincs, még irracionális sem, mert nem lehet a PHEV-el jobban "menőzni" vagy ilyesmi.
A tudomány a valóság költészete!
-
Tiédetis
senior tag
Nem volt és nem is lesz PHEV kocsim, mert én biztosan nem tökölnék a töltéssel.
Szerintem próbáltam levezetni a dolgot, miért gondolom azt, hogy kisebb része lesz tudatos töltős, mint az, aki max este ha beparkol, akkor tölti vissza. De mivel napközben ha csak nem 5-10km-t megy, a hatótáv kevés lesz neki és ideje arra, hogy lassan töltögessen.... Szóval nem.
Az is világos, hogy nem tudják megmondani, mennyi a "haszna" a PHEV-nek terhelés szempontjából. Ha eltörlik a zöld rendszámot és a hozzá kapcsolódó kedvezményt, ez lehet indok.27 milla egy PHEV?
Erre most mit mondjak? Jó vétel. Mondjuk nem is ér többet Ha hosszabb útra mégy, melyik kocsival indulsz neki? Mert tölteni nem fogod, csak cipeled a plusz súlyt és többet fogyaszt.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
WiZARD
addikt
A technika már rég ott tart, csak a gyártókon múlt, hogy a használhatóságra mennek rá, vagy arra hogy a kvótához/marketing anyagokhoz szép számot lehessen beírni.
Aztán itt a várható eredmény, a gyártók kamuzására minek adjanak zöldrendszámot, a userek jelentős része pöfög vele a belvárosban (mert vagy lemerült, vagy eleve fel se töltötte), arra megintcsak nem kell. Aki pedig nagy akkus autót gyárt, vagy naponta tölti az szívni fog a többiek miatt.A korábbi 10kWh körüli akukkal tényleg nevetségesen kevés volt az elektromos hatótáv.
Amikben 20kWh körül vannak az már egész használható lehet.Ahogy korábban írtam, rengeteg fékenergiát lehet összegyűjteni, ha kellő méretű akku/generátor áll rendelkezésre, és ezt a PHEV-k tudják talán megadni. Így "csak ICE módban" is sokat hozzátehet az elektromos rész.
Amúgy meg hogyne lenne már menőbb a szomszéd fapad 20 millás fehér rendszámos mercijénél az én zöldrendszámos fullos hibridmercim?
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Tiédetis
senior tag
válasz axioma #10931 üzenetére
Átlag magyar 40km körül megy naponta. Ez már nem biztos hogy belefér neki. Te lehet nem vagy elég tipikus A tendenciát mondtam. Vidéken 20km és még nem értél át a szomszéd településre sem. Tudjuk, hogy az ország nem a fővárosból áll
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
axioma
veterán
válasz Tiédetis #10933 üzenetére
? irtam 2x 15-20-at [nyilvan zarojelet ertsd oda, nem matematikai keplet], az 30-40 mint ingazas, nem ingazasokat is hozzaveve 40 km az tok realis [hosszabb utak akik nem ingaznak plusz neha ingazok is nyaralnak, plusz a napi hetvegere is oszt]. Sztem egyetertunk. A 40km annak fer bele, aki olyan phev-t vesz [outlander egyik szempontja ez volt amiert kiesett, 30-35 a realis, meg garazshely se volt eleg neki...]
-
Vesa
veterán
válasz Tiédetis #10928 üzenetére
Sokkal olcsóbban is vannak PHEV-ek, csak pont ezt néztem meg 2 napja és ennek tudom az árait, a szemléltetéshez pedig megfelelt. Abban viszont igaza volt valakinek itt korábban, és ezzel nem számoltam, hogy cégeknek valóban sokkal jobb vétel egy ilyen és el tudom képzelni, hogy az egyszeri alkalmazott vagy cégvezető aki megkapta a céges kocsit, nem töltögeti.
"Mert tölteni nem fogod, csak cipeled a plusz súlyt"
Lehet bele kérni 55kWh-s DC töltési képességet, akkor oszlopról is gyorsan tölthető. Nyilván nem állna meg vele senki minden 80-100km után, de ha mondjuk egy 600km-es út esetén eleve feltöltve indul és akár csak egyszer megáll 20-25 percre féltávon, akkor a benzines fogyasztás a teljes útra vetítve már szinte a dízel fogyasztása alá megy.
Ezekkel majd a használtpiacon lesz némi probléma szerintem, mert a BMW-nél és Mercinél is a váltóba van integrálva az elektromotor. Ha itt valahol hiba lesz gari után, annak az árába nem szeretnék belegondolni és ennek a piacon is híre mehet (lásd: 6év feletti német top prémiumok esetét).
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Komolyan kezdem azt hinni h ti itt mind valami szélsőséget képviseltek - néha önszántatokon kívül.
A PHEVnek nem az az értelme h minden 100km-n megálljon valaki. Hanem hogy az ICE motor túlfogyasztásos és ideális közelitől távoli ciklusait kiváltsa és ez által csökkentse a környezeti ártalmakat illetve az üzemeltetés költségét. Nem napi EV ingázáshoz tervezik ezeket hanem a rossz fogyasztás és ICE kínzás ellen. Ha nem így lenne nem lenne benne rekuperálásra lehetőség ahogy a kényszerített visszatöltésre sem, mi több az üzemanyagtankot kicsinek hagyják hogy mielőbb állj meg tölteni mindkettőt. Csak azért nem mild mert ezzel hagytak egy lehetőséget az ice nélküli visszatöltésre.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Vesa
veterán
válasz bitpork #10937 üzenetére
Ennek ellent mond, hogy folyamatosan emelik a gyártók az akkukapacitást ezáltal a tisztán elektromos hatótávot, továbbá, az általad említett célt a Mild is hozza, tehát túl sok értelme nem lenne a PHEV-nek, mert rettenetesen megdrágítja az autót a Mildhez képest a nagy kapacitású akku pakk. a PHEV értelme az, hogy a Mild képességein felül, akár tisztán EV módban is képes üzemelni, ezáltal a lokális autókázást zéro emisszióval képes teljesíteni, ellentétben a Mild-el. Már ha töltik természetesen.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Tiédetis
senior tag
Lehet bele kérni 55kWh-s DC töltési képességet, akkor oszlopról is gyorsan tölthető.
Az is dob az áron. Még távolabb a hogyan fogja ez megérni és ledolgozni a hátrányát dolog. Nem tudom tényleg alapból hogy mekkora ezeknek a töltési lehetőségük, csak tippelem, hogy nem 3 fázis 22-es. Mondván, hogy a kicsi akkunak jó lesz az, nem kell tőle félnetek.
Én azt gondolom, hogy egy PHEV helyben furikázni jó is lehet, de drága mulatság, nem a napi 15-50km fogja kitermelni a különbözetet vélhetőleg.
Igen, tehetnek bele nagyobb akkukat, ami két dolgot biztosan rosszul érint:
- Ár
- Önsúly
Szóval ez tényleg egyedi preferenciák mentén eldöntendő kérdés, de az alap kérdés nem is az volt, hogy Phev vagy EV
(ki tudja, lehet a Toyota feltalálja a mozgó benzinkutat a sajátjai számára, amivel benzint termel majd, de engem zavart a felbőgő motorhang, annál már sokkal szebb egy 6 vag 8 hengeres hangja)----------------
Viszont egy másik kérdésben döntés született, nem lesz 4 évszakos gumim. Nem megyek annyit, hogy 1 év alatt lemenjen, és mivel CC2-es mint etalon 6,6mm-vel jön ki, kb. 1 év alatt lekpoik annyit, hogy az már télinek, havasnak nem lesz jó.
Conti PremiumC7 lesz
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
-
mghltm
addikt
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
axioma
veterán
válasz Tiédetis #10939 üzenetére
Azert van hogy helyben furikazasnal is kijon a hibrid elony, me'g alacsony akku-kepesseg eseten is: ha muszaj dugos idoszakban, araszolos vagy lampas helyen menni. A villanymotor barmikor meglete amig nyugiban indul a benzines ha mar annyi ero kell, az pont levesz a fogyasztas es az amortizacio (ha akku nelkuli start-stop-ossal hasonlitod) oldalan is. Erre me'g az 1-es prius is jo volt (swift 8 liter, prius 6).
-
biga
senior tag
válasz axioma #10942 üzenetére
Viszont (P)HEV igy-is, ugy-is lényegében inkabb a belsöégésüeknek a konkurenciaja (kb a dieselnek, ha a teljesitményt nézzük, benzinesnek, ha a fogyasztast). Az EV-nek csak addig, mig az EV-k el nem érnek agy altalanosan legalabb 5-600km-es hatotavot (palyan is). Utana marad a rendszeresen nagy tavot megtevök jatékszere, mai egyszerre hordozza magaban a dupla hajtaslanc elönyei mellett azok hatranyait is.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
WiZARD
addikt
Általánosan 500-600 km hatótáv tök felesleges, amíg nem lesz valami nagy áttörés akkutechnológiában addig nem is lesz ilyen, max 1-1 kivételes, erre kihegyezet modellnél.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Tiédetis
senior tag
válasz mghltm #10941 üzenetére
Igen. Ez egy élhető autó, néhány hibával, nekem az ülés kicsit kicsi, és trabis, tolatókamera látószöge kicsi (Soul nagyobbat látott) és koszolódik. Töltési görbéje, az nem valami acélos, de eddig 1x használtam 2 hónap alatt. Nincs hőszipka, fűtésnél látszik.
Egyébként szeretjük.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
-
tag
Sziasztok. Nem szeretnék lavinát indítani de a kérdésem az lenne, van e valakinek közelebbi élménye/tapasztalata Kia EV9 4WD modellel?
Most nem az érdekel, hogy minek, batár, q.drága, vegyél inkább Teszlát... stb. Tényleg érdekel a model, nagycsaládos létemre kell az élhető 6-7 személyes autó.
Köszi."there are more jacks then one at the fair..."
-
WiZARD
addikt
válasz Mauzes #10946 üzenetére
Attól még felesleges. A gondolkodást kell megváltoztatni.
Olyanok is ragaszkodnak a 600km autópálya hatótávú autóhoz, akik évente 3x mennek ilyen távolságra, akkor is közben 5x állnak meg pisilnicigiznienni... De hallották hogy a sz*r EV-t tölteni kell és húú az nem fér bele nekik, mert ők nagyon sietnek és így elbuknának 15 percet a nyaralásból
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
válasz WiZARD #10949 üzenetére
A gondolkodást a legnehezebben megváltoztatni.
Amúgy meg ahogy kinéz a dolog, az EU éppen most próbálja behúzni a kéziféket, és sanszosan kivezetni a 35-öst tiltást.
Ha ez megtörténik, akkor az EVnek tényleg csak a technológiaváltás fogja megadni az esélyt a komolyabb terjedésre.Ami egyébként a szilárdtest akkukkal jönni is fog SZVSZ.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen