Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tiédetis

    senior tag

    válasz Vesa #10936 üzenetére

    Lehet bele kérni 55kWh-s DC töltési képességet, akkor oszlopról is gyorsan tölthető.
    Az is dob az áron. Még távolabb a hogyan fogja ez megérni és ledolgozni a hátrányát dolog. Nem tudom tényleg alapból hogy mekkora ezeknek a töltési lehetőségük, csak tippelem, hogy nem 3 fázis 22-es. Mondván, hogy a kicsi akkunak jó lesz az, nem kell tőle félnetek.
    Én azt gondolom, hogy egy PHEV helyben furikázni jó is lehet, de drága mulatság, nem a napi 15-50km fogja kitermelni a különbözetet vélhetőleg.
    Igen, tehetnek bele nagyobb akkukat, ami két dolgot biztosan rosszul érint:
    - Ár
    - Önsúly
    Szóval ez tényleg egyedi preferenciák mentén eldöntendő kérdés, de az alap kérdés nem is az volt, hogy Phev vagy EV :)
    (ki tudja, lehet a Toyota feltalálja a mozgó benzinkutat a sajátjai számára, amivel benzint termel majd, de engem zavart a felbőgő motorhang, annál már sokkal szebb egy 6 vag 8 hengeres hangja)

    ----------------

    Viszont egy másik kérdésben döntés született, nem lesz 4 évszakos gumim. Nem megyek annyit, hogy 1 év alatt lemenjen, és mivel CC2-es mint etalon 6,6mm-vel jön ki, kb. 1 év alatt lekpoik annyit, hogy az már télinek, havasnak nem lesz jó.

    Conti PremiumC7 lesz

    A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom

Új hozzászólás Aktív témák