Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WiZARD

    addikt

    válasz Vesa #10926 üzenetére

    A technika már rég ott tart, csak a gyártókon múlt, hogy a használhatóságra mennek rá, vagy arra hogy a kvótához/marketing anyagokhoz szép számot lehessen beírni.
    Aztán itt a várható eredmény, a gyártók kamuzására minek adjanak zöldrendszámot, a userek jelentős része pöfög vele a belvárosban (mert vagy lemerült, vagy eleve fel se töltötte), arra megintcsak nem kell. Aki pedig nagy akkus autót gyárt, vagy naponta tölti az szívni fog a többiek miatt.

    A korábbi 10kWh körüli akukkal tényleg nevetségesen kevés volt az elektromos hatótáv.
    Amikben 20kWh körül vannak az már egész használható lehet.

    Ahogy korábban írtam, rengeteg fékenergiát lehet összegyűjteni, ha kellő méretű akku/generátor áll rendelkezésre, és ezt a PHEV-k tudják talán megadni. Így "csak ICE módban" is sokat hozzátehet az elektromos rész.

    Amúgy meg hogyne lenne már menőbb a szomszéd fapad 20 millás fehér rendszámos mercijénél az én zöldrendszámos fullos hibridmercim? :DDD

    Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

Új hozzászólás Aktív témák