- Mobil flották
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bigdigit
addikt
válasz axioma #11501 üzenetére
A hozzá adott érték oké aláírom de nálunk akkor is extra kizsákmányolás folyik a munkáltatók részéről szóval benyelik még ha jók is lennének a kilátások. Hozzá adott érték = magyarul a magyar magasan képzett munkaerő egy kalap szart sem ér. Amit mondjuk látok is mert irodaházban dolgozom.
Egyszerűsítve: van a vállalkozó havi 10 misi adózás utáni nyereséggel. 1 fő alkalmazottal. Neki ad netto 300-at. Ha 20 lenne abból se adna többet. Üdvözöllek nálunk.
-
biker
nagyúr
válasz Shadowbull #11499 üzenetére
Ha már pszichológia, nem narcisztikus, hanem introvertált és aspergeres, és ezeknek a jegyei nem is keverhetők össze, nem tudom honnan jött ez a szó a billentyűzetedre.
Ja és pont nem fillérekért javít tömegcikkeket, hanem rendes áron olyan hibákat, amin más elvérzik.amiket fejteget, azok pedig nekem, mint szintén elektromosságban erősen jártas ember, nyilvánvalóak, és sírva kaparom az arcom, mikor mutogatja, az egymásra halmozott mikrovezérlőket, amik csak a hibahegyet generálják, de semmi értelme pl 48biten 12mhz-es mintavétellel DC feszt mérni, vagy épp jó lenne nem top-on / touch-on érintkezőn átadni 200A-t, vagy hasonlók. Nekem gyanús, hogy nem érted amit ír, ezért baromságnak tartod
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Tiédetis #11489 üzenetére
Darskovicsban a bizalom ott rendül meg, mikor nem ismeri fel, hogy egy olyan autót tesztel, amit 7700km-en már széttapostak az állat autósújságírós elődei, össze van karcolva mindene mint állat, nem frissítette a szoftvert a szerviz, és miután mindenki szanaszét tekergette, nyomorgatta, rugdosta, lehet hogy nyöszörögni fog az a kocsi, amiről mindenki megmondta, hogy totáljól összerakott, és mutogatták hogy a 3x ennyibe kerülő merci mennyire horror nyöszörög és recseg.
a sávtartás tényleg béna, de nem volt sokkal jobb a konámban sem, sose használtam emiatt. amíg képtelenek rendes felfestést csinálni, addig engedjük el.
a fűtés hűtés majd kiderül, milyen lesz, én a konámban tök jól érzem magam, 21,5fokra van a fűtés lőve, hogy ne kelljen a pulcsit is levenni, nyáron a hűtés 25 fok, ne verjen orrba a kánikula. Ehhez képest volt kolléganőm szerint egy rakás szar, meg lehet benne fagyni, és két zoknit húz, az asszony szerint rohadt meleg, fújtat és vörös fejjel hámozza le a pulcsit, és húzogatja le az ablakot, hogy getzimeleg van. Szubjektív minden.
Azt meg sajnos egyik autó se tudja, pedig rohadt sokban utaztam, hogy ne csináljon semmit! Ezek az idióta automata légkondik betegesen csinálni akarnak valamit. vagy hűt vagy fűt. És mikor besüt a nap télen, képes átváltani hűtésre a fűtésről. minek? mert 21,5 fokról 23 fok lett, ezért hűteni kell. Lóf-.t kell, csak ne fűcccséé b+, de ezt nem tudja, átvált hűtésre. és fordítva
Miért nem lehet azt megoldani, hogy a belső ÉS külső hőmérsékletet is figyelembe véve ilyenkor csak kikapcsolja a fűtést és hideg levegővel megoldja? na mindegy. majd 2035-ben....Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
tsrt
csendes tag
Sziasztok! 3f-11kW-os fali töltővel kapcsolatban kérek tanácsot. Van ajánlott/nem ajánlott típus (márka)? A hálózatfigyelő kiegészítő hasznos dolog lehet (3x16A van), vagy "szemfáényvesztés"?
köszi -
Tiédetis
senior tag
Nézd, ha egy 7700km-es autóban minden elkezd nyöszörögni, akkor alapból azt mondom ez egy Renault De azt azzal együtt szerettem. Ampera-e volt egy folyamatos an jelenlévő zörgés a hátsó ülések környékén, ha lehajtottam a támlát, megszűnt. A "kampó" zörgött, idegesített, szigszalagot tekertem rá, és csoda, elhallgatott.
Ahogy írtam, a sávtartó nem érdekel, spec nálam csak figyelmeztető van, és kicsit beavatkozik a kormányzásba, kikapcsolom minden induláskor.
Nálam is fogja magát és fűteni kezd, amikor meleg van, nyomok venti szabályozást és máris nem autom. Idegesítő, de ez sem zavar. Kis Soul-ban ilyen gond nem volt.SW frissítés: miér mardt el? Nem OTA? 2024-ben?
Azért ez szerintem elvárható lenne minden új autóban, márkától függetlenül.Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
biker
nagyúr
válasz Tiédetis #11509 üzenetére
Szerintem van különbség abban, hogy használod, és abban, hogy minden héten másik újságíró, vagy influenszer szándékosan tekergeti és nyomorgatja, hogy recseg-e.
Kicsit máshogy fog reagálni minden illesztés"SW frissítés: miér mardt el? Nem OTA? 2024-ben?
Azért ez szerintem elvárható lenne minden új autóban, márkától függetlenül."De, OTA, ha bemész a menüpontba, és rányomsz a frissítésre. magától egy autóban sem indul el a frissítés, van ami szól hogy van frissítés, van ami nem, de kézzel kell elindítani, és van aki nem jut el idáig.
és kb január óta van magyar nyelv a menüben, és még más javítások is érkeztek rá."Nálam is fogja magát és fűteni kezd, amikor meleg van, nyomok venti szabályozást és máris nem autom. Idegesítő, de ez sem zavar. Kis Soul-ban ilyen gond nem volt."
Engem az idegesít, mert szoftverfejlesztőként tudom, hogy mennyiből állna megugrani ezt. Mint ahogy sírtam, mikor azt magyarázta a szervizvezető, hogy teljesen érthetetéen a kérésem, hogy amikor bekapcsolom az időzített fűtést, és szélvédő leolvasztást, akkor miért nem kapcsolja be a tükör és hátsó szélvédő fűtést is, mert rohadt jó, hogy 3 ablakot az 5-ből leolvaszt, de a tükröket és a hátsó ablakot ha nem, akkor nem indulhatok el még.
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
az általunk eladott töltők elmúlt egy éves viszonylatában 90% a terhelés megosztós töltők aránya.
vagy jár a töltőhöz, vagy 50-60eFt-os opció, abból pont 10A hálózatbővítés jön ki maximumElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
WiZARD
addikt
válasz bigdigit #11500 üzenetére
A piac lehetne önszabályzó, ha racionálisan gondolkodó szereplői lennének.
De amíg a szereplők érzelmei uralják a tetteiket az érzelemmentes racionalitás helyett, addig ez nem fog működni.
Amíg nem megy el más városba, külföldre, vagy csak nem mer többet kérni mert fél hogy akkor kirúgják/fel se veszik, stb.
Ha nem lenne munkavállaló aki az adott áron elvégzi a munkát akkor fizetést kellene emelni. De van, akkor pedig hülye lesz bárki is többet fizetni.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
WiZARD
addikt
Azért a gyártó/forgalmazó képviselője vegye már a fáradtságot hogy rányom a frissítésre mielőtt kiadja tesztre.
Töltő: nem is értem hogy miért nem terhelés megosztós töltőt vesz mindeki, és miért ajánlgatják csomóan pl a Tesla töltőt. Persze tök jó mert van neve, szép, van gomb rajta, nem is elmebeteg drága, de tényleg mindenkinél van otthon ki nem használt 3x16A vagy 1x32A? Vagy majd mindenki szórakozni fog azzal hogy manuálisan állítgatja hogy mikor nem veri le a kismegszakítót?
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
biker
nagyúr
válasz bigdigit #11513 üzenetére
igen, van rengeteg olyan töltő, ami nem szabályozható, még kézzel sem, de ami kézzel szabályozható, az se mind köthető automatára.
WiZARD: hát igen. Ez így lenne jó. Nekik is érdekük, hogy a legjobb fényben tüntessék fel a terméket.
Töltőre: igazad van, teljesen.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz bigdigit #11517 üzenetére
Az sajnos nem tudja, már néztük
a wallbe/heidelberg semtsrt: magamat nem reklámozhatom, mást meg érthető okból nem. Aláírásomban a megoldás
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Shadowbull
addikt
A nárcisztikust nem véletlenül írtam. Kizárólag az őt ajnározó és körülrajongó véleményeket tudja elfogadni, minden mást azonnal tilt. Szakmai jellegű vitát sem lehet vele folytatni, mert azonnal tilt.
"rendes áron"
Magyar viszonylatban. Nyugaton ezeket nem javítja már senki, mert a munkadíj magasabb mint egy új alkatrész ára.
"Nekem gyanús, hogy nem érted amit ír"
Nem is a mikrovezérlők lelkivilágáról vitatkoztam vele, hanem arról a többször hangoztatott véleményéről, hogy azok akik ezeket tervezik és gyártásba viszik, egyszerűen hülyék és nem értenek a szakmájukhoz. Közben meg mondjuk egy autógyár fejlesztési részlegén olyan emberek dolgoznak, akiknek a szakmai tudásához, tapasztalatához egyáltalán nem ér fel, semmilyen szinten.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
madgie
titán
válasz Shadowbull #11521 üzenetére
Én már nem szeretnék jobban belemászni ebbe a VP dologba, pontosan ugyanaz a véleményem róla, amit az első bekezdésedben írtál, mindamellett, hogy elismerem a szakmai hozzáértését.
Az Aspergert meg kér idehozni, egyrészt a legutóbbi hasonló ismerettségem "alanya" is hasonlóval takarózott, végül több milliós kárt csinált nekem a fene nagy hozzáértésével.
Aspergeres van a családban, konkrétan a lányom az, pontosan tudom, mivel jár ez...
-
biker
nagyúr
válasz madgie #11523 üzenetére
madgie: milyen ezzel takarózás? Csak lertam, hogy nem narcisztikus, hanem ez. Ez nem takarózás, és nem is emeli a fényét a műszaki tudásának. De ezek szerint pontosan tudnod kellene, mivel jár és miért.
Shadowbull: attól hogy valaki autóipari mérnök, és 30 éve ezt csinálja, lehet hülye. Lásd Hanula professzor, aki még tanítja is az 50 éves tudását, ami bőven elavult, és kptelen lépni egyet előre. és ha valamit javthatalanra terveznek, de közben könnyen elromlik, az baj. Ha valahol olyan helyen ereszti el magát, ami nem elérhető, az baj.
Rohadt sokat vitatkoztam magukat nagyra tartó tervezőmérnökökkel a saját szakmámban, csomagológép ügyben pl, mikor jöttek a dumával, hogy "de ezt így csináljuk mindig" én meg küldtem a videót nekik, hogy jó hülyék vagytok, mert így meg 3 perc lenne, de ehhez előre kellene mondjuk egy lyukat fúrni a vázra. nem telibe önteni a burkolatot. Vagy ahol vezetik a kábelköteget, az nem jó karbantartáskor, bármi. Mert jó elképzelés, hogy azt a valamit 3 embernek kell megfogni egyszerre, de összesen van 1m2 hely a gép ezen részén, és oda hááááát, nem fér el 3 ember, csak a próbapadon, de az más. Vagy ne tegyünk már egy rezgő hegesztő motorra forrasztott félmerev vezetéket, az előző verzió szilikonos sarus megoldása volt a jó, szerintük meg fejlesztés, igaz, így nem a sarut kell cserélni hiba esetén, hanem a 400€ értékű motorról törik le a kivezetés, de nekik ez nem baj.
És én voltam mindig az okoskodó barom. Ők meg a menő mérnökök.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Shadowbull
addikt
"attól hogy valaki autóipari mérnök, és 30 éve ezt csinálja, lehet hülye"
Első vonalas mérnökök között ez annyira ritka hogy gyakorlatilag kizárható. Ráadásul soha nem egy ember dolgozik ilyen temákon, hanem komplett mérnökcsapatok.
"Lásd Hanula professzor"
Hanula egy nagy hantagép. Soha nem volt az első vonalban, egy pár száz fős kis autóipari fejlesztőcégnél, a Dr. Schrick GmbH-nál dolgozott, akik fejlesztési témákban szolgáltattak a nagyoknak, a részfeladatok részfeladatait kapták.
Aztán a politikai meg a régi műegyetemi kapcsolatai révén kapott katedrát Győrben, majd iszonyatosan nagy önmarketingbe kezdett. A "Bugatti Veyron fejlesztője" dumanak a fele se igaz. Úgyhogy ne belőle indulj ki.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Ezekiell
veterán
válasz Shadowbull #11525 üzenetére
Első vonalas mérnökök között ez annyira ritka hogy gyakorlatilag kizárható
Akkor az autóipar kivétel lenne a szabály alól? Mert jópár iparban ez simán így van, amit elsőkézből tudok, még többről pedig másodkézben van tapasztalat, hogy bizony simán hülyék vannak döntéshozó/tervező pozícióban sokszor.Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
bigdigit
addikt
válasz FIREBLADE78 #11467 üzenetére
tegnap óta 40km ment bele munka oda vissza és csak 27-el csökkent a hatótáv. Ebben a bő reggeli 10 fokban ennyit tud városban. Csepel-13 inga. Még egy kicsi van benne mivel az 1 havi átlagban volt 130km pálya is 130-al.
A titok regeneráció 0-ra állítva. Csak akkor regenerál ha én fékezek így minden felesleges lassítás kizárva. Meg szerintem az aksinak is jobb ha nem kapja ide oda állandóan a löketet ráadásul ez minden esetben veszteséggel történik. Eleinte kicsit ijesztő volt így vezetni mert a majd 1.8 tonna szabadon gurulva olyan mintha még se akarna állni soha.[ Szerkesztve ]
-
siti
őstag
válasz Shadowbull #11525 üzenetére
így került utcára a multipla, pontiac aztec meg a sok félresikerült társa, mind kinézetben, mind műszaki tartalomban. Megvan a csapat pszichológiája, hogy nem merünk nemet mondani, pedig mindenki látja, rossz a az irány
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
tuzpenge
őstag
válasz Shadowbull #11529 üzenetére
Ez mondjuk általánosítás / fikció és nem a valóság....sok igazság van abban amiket írsz, de ez speciel nem igaz.
ˣ
-
axioma
veterán
válasz bigdigit #11527 üzenetére
Mennyiben erzed jobbnak azt, hogy nincs regeneracio ha semmit nem nyomsz [azaz szabadonfut], mintha van? En masik ev-ben de ugy hasznalom a pedalokat hogy kis gaz = szintentartas, semmi = kis lassulas, fek = nagy lassulas, te meg kis gaz = gyorsitas, semmi = szintentartas, kis fek = kis lassulas, nagy fek = nagy lassulas. Csak pedalkezelesben kulonbozik, abban nem, h a forgalomhoz hogyan igazodsz. Ja es akkor akinek van me'g tempomatot is kapcsolhat ami tolthet vissza ha tulszabalyzott.
Visszalevo hatotav valtozasa ezer meg egy dologtol fugg meg. Attol is, milyen regen huztad le tolteskor az indulashoz kepest [ezt hasznalod referencianak], hany fok volt ott amikor lehuztad a kintihez kepest, elozo nap ki vagy milyen stilusban vezetted, stb. [Nalunk pl. hazaeres elott van emelkedo, reggel meg lefele indul... rogton eltero lesz a multbeli atlag amit szinten beleszamol.][ Szerkesztve ]
-
tuzpenge
őstag
válasz Shadowbull #11531 üzenetére
Egy a sok közül....nem dolgozhattál mindenhol, mindenkivel, nem láthattál mindent, stb...szóval továbbra is általánosítás. De ez igazából több szót nem érdemel...Te ezt tapasztaltad én meg mást. Nincs ebben semmi.
ˣ
-
bigdigit
addikt
válasz axioma #11532 üzenetére
Annyiban érzem jobbnak,hogy sok olyan forgalmi szituáció van amikor el kell engedni a pedált viszont ha be van állítva egy repukerációs szint ami több mint 0 sok esetben többet fékez mint kellene így + energia újra gyorsítani. Illetve olyan forgalmi helyzetben amire előre látható vagy eleve tudok róla...tudom piros fog várni rengeteget tudok szabadon futni. Így csak a súrlódási energiát vesztem közben.
A másik ami fontos kevesebb áram megy ki vagy be ami ugye kisebb akkuhasználatot eredményez ergo a degradáció is lassabb ütemben következik majd be.
Kona esetén igaz csak érzésre de azt is tudom mondani az eco+ és a teljes kikapcsolás kivételével csak a pedál érzékenysége változik a menetdinamikában. Engem pl pont zavart ha nem 0 akkor jobban kell nyomni a pedált.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz bigdigit #11535 üzenetére
Szted a rekupacio mellett hasznal energiat gyorsitani? A gazpedal kicsi nyomasa = ne legyen rekupacio [ezt irtam szintentartasnak].
Egy motor van, az mukodik jobbra vagy balra, egyszerre mind2 nem lehet...
Nyilvan ua sebesseget [piros messze] en mas pedalnyomassal de ugyanugy alig lassito modba lepek.
Ha zavar, az mas [parom is ilyen], de nem attol jobb az atlagod. Sztem me'g friss, nem tanulta meg a fogyas merteket. Igaz, a kWh az illene helyes legyen... de kicsit valoszinutlennek tunik, viszont majd megtudod abbol, h mennyi ment bele. [Nyilvan ha 10kWh/100km, az is tok jo, en 16 korul vagyok 2011-es autoval, halad a technika.][ Szerkesztve ]
-
Tiédetis
senior tag
válasz axioma #11538 üzenetére
Opel ampera-e fb csoportban éppen pár napja mutatta több márkatárs, hogy 11kWh körüli fogyasztást produkáltak, igaz ezek java városi közlekedéssel.
Nekem 14-14,5 városon kívüli autózással. Bent egypedálos móddal, kint normál. Klíma nem sokat oszt.Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
biga
őstag
A multipla egy igencsak atgondolt auto volt, alig volt nala praktikusabb auto akkoriban. A kinézete valoban formabonto volt, és bizony nem is igen vette be az atlag vevö gyomra (és valoszinüleg ez lett a veszte). De ez nem valtoztat azon a tényen, hogy egy fantasztikusan felhasznalobarat, kiemelkedö helykihasznalasu designe volt.
Hogy "klasszikust" idézzek: "Nem biztos, hogy jot tesz neked, ha kiszolgaljak az izlésedet"''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
bigdigit
addikt
válasz axioma #11538 üzenetére
Nem úgy értettem hogy egyszerre csinálja. Lehet nem írtam elég érthetően.
Viszont megint volt egy utam elég sokat fékezve és valami elég sűrűn koppan vagy nyekken elöl ami aggaszt. Bár vásárlás előtt szakszerviz átnezte. De valami vagy bemozdul vagy a tárcsa és a betét nyekken. De 1 hónap múlva megy éves szervizre majd szólok róla hátha mondanak valamit. Elég szarul néz ki a tárcsa meg a betét is azt tudom mert a gumisnál át szoktam nézgetni.
Különben először adaptív repukerációval jártam de nem mindig tette jól a dolgát. Volt amikor olyan messze már fékezett az előttem haladótól én még biztos nem tettem volna máskor meg azt hittem bele fogok rohanni hátulról. Pályán jó de városban ha kanyarodott az út egy nagyobbat és az út szélén állt egy autó néha még arra is fékezett.
Pedig hasznos funkció lenne ha netán elbambulna az ember fia.[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz madgie #11487 üzenetére
Ezt nem vitatja senki szerintem, de tartalmilag kevés. Nem tudsz meg az autókról semmit azon kívül, amit egyébként egy fotón is látsz -külső, belső-, vagy amit bárhol el tudsz olvasni -mindenféle adatok-. Érdekességnek, szórakozásnak jó, de konkrét vásárlásban oktányit sem segít sajnos.
A tudomány a valóság költészete!
-
bigdigit
addikt
válasz Kroni1 #11542 üzenetére
Úgy működik mint az adaptív tempomat de ez csak fékez és nem gyorsít vissza. Elvileg lehet állora is fékezne de még nem mertem kipróbálni de az biztos a végén már a vészfék asszisztens blokkolna és nem ez.
Összesen azt hiszem 4 állása van. 0-1-2 és adaptív. Az utóbbit külön menüben kell beállítani. Karrol nem állítható. Viszont a bal oldali kar amivel felfelé lehet állítani folyamatos behúzással mint egy kézi fék is működik de adagolni körülményes. Ez állóra is tud fékezni úgy hogy ha már áll az autó mint egy autohold meg is fogja.[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
"Darskovicsban a bizalom ott rendül meg, mikor nem ismeri fel, hogy egy olyan autót tesztel, amit 7700km-en már széttapostak az állat autósújságírós elődei"
Ezt Vályiről is el lehet mondani. Szerinte sz*r a merci, mert nyikorog az ülés, "régenmindenjobbvót". Megnéztem még hatezer másik videót, tesztvezettem kétszer -meg azóta vettem is egyet- egyikben sem nyikorgott.
Árához képest teljesen jó az Atto. Akkor már sokkal jobban kiakaszt az EX30, amibe a feleségem be se fért hátul, nemhogy én, az ajtó pedig darált hulladékból van. 19 millióért.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz axioma #11532 üzenetére
Nálunk a párom a nagy mágusa a pedálhasználatnak. Pont pár napja hívott büszkén, hogy 30-40km-en 7,6kWh volt a fogyasztása. Tavasszal ilyen 300km-eket ír ki a kocsi, az egészen apró 28-as pakkjával: De ezt csak Ő tudja produkálni. Nagyon kíváncsi leszek, hogy a hibriddel mennyi lesz a max hatótávunk.
A tudomány a valóság költészete!
-
madgie
titán
Mármint azon kívül, hogy vannak több hónapra kiterjedő tartóstesztjei (most is ott van rég nála az Ioniq 6 egy ideje, ami egyébként is bomba árban van most flotta/céges kedvezménnyel), vagy épp úgy is csinál fogyasztásteszteket, hogy a konkurencia autója ott megy mellette?
Egy csomó olyan dolgot csinál, amit itthon más egyáltalán nem. Amikor kiviszik valami random spanyol szigetre, sajtóbemutatóra, akkor nyilván nem tud óriási okosságokat mondani, de ott ki tud?
Az egyébként látszik rajta, hogy nem szívügye a kínai autóipar,, de azt meg is értem, engem sem érdekel egy kummányit sem pl egy Atto 3 után egy Dolphin tartósteszt.
Más: kollégám a Mercinek is videóz, bőven van alapja Vályi kiakadásának...
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
addikt
válasz madgie #11547 üzenetére
Mondjuk a Hyundai árlisták csalókák tudnak lenni. Készletre érkező autóra vonatkoznak, amiből van olyan, hogy hány db is van? 0... Pl. Ioniq 5. A 6-osból is fix készlet db-szám volt a múltkor, ami folyamatosan fogyott, lehet már nincs is belőle...
De ha valakinek van friss vagy eltérő infója, jelezze.
-
Vesa
veterán
Elvileg idén érkezik az A6 Avant E-Tron, lassan aktuális lesz. Az eredeti tervek szerint még az első félévben megjelenik, bár nem tudom ezt tartja-e majd az Audi. Sajnos a beltérről nem találtam elérhető infót, valószínűleg a concept autóban sem volt kész, mert egyetlen kiállításon sem lehetett beleülni és a fenti videóban is kínosan ügyelnek rá, nehogy látszódjon belül. Ettől föggetlenül, egy ilyen formát nagyon tudnék szeretni, egy modern EV kombi. Bár a végleges verzió valószínűleg közel sem lesz ennyire modern, legalább is a kémfotók alapján egy unalmasabb vonalvezetést látni, de legalább lesz végre ilyen is a sok EV SUV mellett.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest